FANDOM

Emilie Agreste Biedronka Logo Galeria 

Nie lubię łamać obietnic, ale... nie mogę tak narażać naszego syna. [...] Nigdy nie spełnię mojej obietnicy bez Miraculum Biedronki i Czarnego Kota. Wybacz mi, Emilie.

Emilie Agreste – jest żoną Gabriela Agreste i matką Adriena. Siostra bliźniaczka Amélie Graham de Vanily. Przebywa w tajemniczym pomieszczeniu pod Dworem Agreste'ów.

Wygląd Edytuj

Jest szczupłą osobą. Ma trójkątną twarz, mały, zadarty nos oraz wąskie różowe usta i duże zielone oczy. Ma średniej długości blond włosy, które związane są w kucyk, który układa na swoim lewym ramieniu.

Kobieta ubrana jest w czarną bluzeczkę do której przypięta jest srebrna broszka autorstwa Gabriela. Nosi ona również białą marynarkę z czarnymi wykończeniami oraz spodnie pasujące do całej kreacji. Na nogach ma buty w czarnym kolorze.

RelacjeEdytuj

Gabriel AgresteEdytuj

Jest jej mężem. Po zniknięciu Emilie jego charakter bardzo się zmienił. Gabriel bardzo kocha swoją żonę i za nią tęskni. Wszystko co robi jest z myślą o Emilie, aby ją odzyskać.

Adrien AgresteEdytuj

Adrien bardzo kocha swoją matkę i za nią tęskni.

RodzinaEdytuj

Adrien Agreste
(żyje)
Gabriel Agreste
(żyje)
Emilie Agreste
(w śpiączce)

WystępowaniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

SerialoweEdytuj

  • W odcinku Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1) widać, jak Władca Ciem trzyma zdjęcie, które przedstawia kobietę.
  • Adrien jest bardzo do niej podobny z wyglądu.
  • Chloé ma taką samą broszkę jak Pani Agreste (jedyną różnicą jest brak perły w broszce Chloé, ponieważ nosi tę perłę jako naszyjnik). Zapytany o to Thomas Astruc odpowiedział, iż jest to przedmiot zaprojektowany przez Gabriela Agreste, a podobieństwo nie ma nic wspólnego z obiema postaciami.
  • W odcinku "Lisica" widać jej zdjęcie w sejfie Gabriela. Obok leży Miraculum Pawia i Księga Zaklęć.
  • W odcinku Goridzilla dowiadujemy się jak ma na imię - jej imię ukazuje się na początku filmu Solitude.
  • Po raz pierwszy jej postać można zobaczyć w odcinku Królowa Stylu (Wielkie Starcie - część 1). Wcześniej była widziana jedynie na obrazach, zdjęciach oraz w filmie Solitude.
  • Jest pochowana w inkubatorze w piwnicy na Dworze Agreste'ów. Możemy to zobaczyć w odcinkach Królowa Stylu (Wielkie Starcie - część 1) i Królowa Os (Wielkie Starcie - część 2).
    • W odcinku Nawałnica 2 wspomniano, że kobieta jest żywa, ale zapadła w sen.
    • Odcinek Imprezowicz ujawnia, że inkubator przytrzymuje ją przy życiu. Kiedy w posiadłości brakuje prądu, wówczas przy maszynie świeci się czerwona lampka, informująca o zagrożeniu.[1]
    • W odcinku Żarłok Adrien rozpoznaje u Nathalie te same objawy chorobowe, które występowały u Emilie. W webisodzie Nathalie vue par Gabriel zostaje potwierdzone, że jest to spowodowane użytkowaniem Miraculum Pawia.
  • Zaginęła mniej więcej rok przed wydarzeniami z odcinka świątecznego[2], jednak data nie jest dokładnie znana.
  • O obecnym stanie Emilie wie jedynie Gabriel oraz Nathalie. Pozostałe osoby są przekonane, że kobieta zniknęła i nic nie wiadomo o jej aktualnym stanie.
    • Jak powiedział Adrien w webisodzie La double vie d'Adrien: "zniknęła bez śladu, zmieniając ojca na całkiem innego człowieka".
  • Odcinek Félix zdradza, że jej panieńskie nazwisko to Graham de Vanily.

PozostałeEdytuj

  • Jeden z jej portretów inspirowany jest obrazem Adele Bloch-Bauer I, zwanym również Złotą Adelą.
  • Fotografia Pani Agreste, którą Adrien ma ustawioną jako tapetę swojego komputera, zostało wzorowane lub przerobione ze zdjęcia Tary Strong. Jedyną różnicą jest kolor sukienki oraz twarz kobiety.
  • W odcinku świątecznym mieliśmy poznać więcej informacji na jej temat, jednak nie zostały one ujawnione.[3]

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/MiraculousMX/status/1147425946691088385
  2. W tym odcinku Adrien spędza pierwsze Święta bez swojej mamy.
  3. https://twitter.com/Danielamargare7/status/749736620451045377

Zobacz też...Edytuj