FANDOM

Ella i Etta Césaire Biedronka Logo Kreacje Czarny Kot Logo Galeria 

Możemy robić co chcemy? Nie spać całą noc? I oglądać filmy? I jeść same słodycze? I pić napoje gazowane? I pójdziemy jutro do parku rozrywki?
— Ella i Etta; Sapotiki

Ella i Etta Césaire — młodsze siostry Alyi oraz Nory. Obie dziewczynki są widoczne w odcinku specjalnym Mikołajdak. W odcinku "Sapotiki" padają ofiarą Władcy Ciem. Bliźniaczki zostają zaakumowane przekształcając się w Sapotiki.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Obie dziewczynki są bardzo energiczne, roześmiane oraz uwielbiają się bawić. Nie przyznają się do swoich psot, twierdząc, że to wina legendarnych stworzeń zwanych Sapotis. Nie słuchają swojej starszej siostry i bawi ich to, że Alya jest zdenerwowana ich nieposłuszeństwem. Mimo, że obiecują iść spać, w dalszym ciągu myślą jedynie o psotach. Kiedy Alya denerwuje się i krzyczy na swoje siostry, zaczynają z tego powodu płakać. Obie siostry nie zawsze się dogadują, co widać w tedy, gdy kłócą się o czapeczkę, chociaż obok leży druga, taka sama.

SapotikiEdytuj

Sapotis są odzwierciedleniem figlarnej strony bliźniaczek. Ich głównym celem są psoty oraz zabawa. Robią wszystko to, co chcą, słuchając jedynie rozkazów Władcy Ciem. Nie zwracają uwagi na bezpieczeństwo innych ludzi. Podejmują walkę tylko w tedy, gdy muszą zdobyć Miraculum. Bez namysły wpadają w pułapkę słysząc o parku rozrywki.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Ella jest dziewczynką o ciemnej karnacji oraz brązowych oczach. Kasztanowe włosy upina w kok, który przytrzymuje niebieska klamra z białą obwódką. W uszach ma różowe kolczyki w kształcie małych kuleczek, które kolorystycznie nawiązują do ubioru jej bliźniaczki. Nosi t-shirt w białe oraz niebieskie paski. Do tego zakłada również krótkie dżinsowe spodenki oraz czarne leginsy sięgające połowy łydek. Na nogach ma niebieskie trampki sięgające kostek.

Etta, tak jak jej siostra, ma ciemną karnację oraz brązowe oczy. Kasztanowe włosy upina w kok, który przytrzymuje różowa klamra z białą obwódką. W uszach ma niebieskie kolczyki w kształcie małych kuleczek, które kolorystycznie nawiązują do ubioru jej bliźniaczki. Nosi t-shirt w białe oraz różowe paski. Do tego zakłada również krótkie dżinsowe spodenki oraz czarne leginsy sięgające połowy łydek. Na nogach ma różowe trampki sięgające kostek.

SapotikiEdytuj

Sapotis to niskie stworki o czerwonym kolorze skóry. Oba stworzenia mają nieduże oczy, których zewnętrzne kąciki skierowane są ku górze. Ich twardówki są w kolorze żółtym, natomiast wąskie źrenice mają kolor biały. Na czubku ich głowy można dostrzec dwa trójkąty w kolorze fioletu. Nad oczami oraz po boku głowy wyrastają owalne fioletowe wypustki z czarną obwódką. Gdy otworzą usta, u góry widoczne są dwa kiełki. Na zakończeniach palców nóg oraz rąk znajdują się czarne, zaokrąglone pazurki. Stworki ubrane są w czerwono-fioletowo-czarną spódniczki, których końce wycięte są w kształcie trójkątów. Pasek, który znajduje się nad spódniczką, złożony jest z dwóch złotych obręczy. Na rękach oraz nogach mają nałożone po dwie złote bransolety. Na głowie noszą fioletową czapeczkę z czarnymi krawędziami oraz kropkami, a także z czerwonym wiatraczkiem.

ZdolnościEdytuj

Jako Sapotiki dziewczynki są w stanie tworzyć swoje kopie, kiedy tylko coś zjedzą. Dodatkowo potrafią przybrać kształt piłki, gdy atakują.

RodzinaEdytuj

Nora Césaire
(żyje)
Alya Césaire
(żyje)
Ella i Etta Césaire
(żyją)
Otis Césaire
(żyje)
Marlena Césaire
(żyje)

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • Po raz pierwszy Alya wspomina o swoich siostrach w odcinku Nawałnica.
  • Zostały zaakumowane w tym samym czasie, kiedy obie trzymały czapeczkę z wiatraczkiem.
  • Jest to trzeci raz, kiedy zostaje zaakumowane dziecko.
    • To również pierwszy raz, kiedy jedna Akuma zaraziła dwie osoby jednocześnie.
  • Sapotiki to stworzenia z legend, które spędzają swój czas na figlowaniu.

PozostałeEdytuj

  • Podobnie jak reszta rodziny, postaci nawiązują do słynnych piosenkarek, Elli Fitzgerald oraz Etty James.[1]

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.facebook.com/MiraculousThomasAstruc/posts/1003852316417217

Zobacz też...Edytuj