FANDOM

Dwór Agreste'ówparyska rezydencja stanowiąca własność rodziny Agreste'ów. Znajduje się blisko hotelu Le Grand Paris i Wieży Eiffla.

Mieszkańcy Edytuj

WyglądEdytuj

Budynek jest zbudowany na kształt pałacu lub willi, w stylu eklektycznym, jednak można w nim dostrzec również modernistyczne aspekty, przez co jego wnętrze jest pół-nowoczesne i pół-starodawne. W rezydencji znajdują się:

Przed budynkiem stoi gruby mur ze srebrną bramą. Nieopodal drzwi znajduje się zdalnie otwierana skrzynka na przesyłki. Po zadzwonieniu dzwonkiem do drzwi uruchamia się kamera, aby sprawdzić tożsamość przybyłego gościa.

Rezydencja posiada system zabezpieczeń antywłamaniowych, które można zauważyć w odcinku Simon Mówi.

Simon Mówi Galeria (147)

Rezydencja Agreste'ów ma co najmniej cztery piętra oraz piwnicę. Z zewnątrz jest kremowa z czarnymi gontami na dachu. Pierwsze dwa piętra są kremowo-brązowe, z wyjątkiem prawej strony, która pokryta jest bluszczem. Dwa kopułowe dachy znajdują się na trzeciej kondygnacji, a przestrzeń między nimi jest bardziej przestronna. Czwarte piętro to duży strych. Na samym szczycie domu znajduje się kopuła. Okna są przeważnie w pionie i mają białe panele. Front domu otoczony jest dużym ogrodzeniem, uniemożliwiającym ludziom wejście na duży dziedziniec, jednak nie przeszkadza ono ludziom w zaglądaniu do pokoju Adriena. W przedniej, dolnej części domu, po prawej stronie, znajduje się garaż.

Na tyłach domu znajduje się również małe podwórko, a tylną ścianę rezydencji w większości zajmują okna pokoju Adriena. W nagłych wypadkach może zostać uruchomiony system blokujący, nakładający na okna metalowe osłony, a także wzmacniający drzwi i frontową bramę, co ma na celu uniemożliwienie nieproszonym gościom wejścia na teren posesji.

Bańkor (75)

Hol

Na parterze i w wielu pokojach ściany są głównie białe, z marmurowymi elementami w kolorze szarym oraz czarnymi detalami. Z sufitu zwisają duże cylindryczne lampy. Podłoga jest biała, ale w niektórych miejscach ma czarne lub czarno-białe wzory. Nad frontowymi schodami na drugie piętro znajduje się duże, oprawione w ramę zdjęcie Gabriela i Adriena.

Frontowe drzwi rezydencji otwierają się na duży przedpokój z ogromną białą klatką schodową. Po obu stronach wejścia umieszczone są czerwone rośliny, zaś na ciemnoszarych marmurowych częściach ścian pomieszczenia wiszą obrazy.

Początki1 (110)

Jadalnia

Niektóre ściany w jadalni mają czarno-białe pionowe pasy, a część podłogi jest drewniana. Znajduje się tam duży, prostokątny stół z drewna, otoczony ciemnobrązowymi krzesłami z białymi obiciami. Na stole, w równych odległościach od siebie, stoi kilka wykonanych z brązu świeczników. Okna w jadalni są wysokie, przesłonięte brązowymi zasłonami, zaś wykończenia ścian mają kolor ciemnoszary. Nad biało-srebrnym kominkiem wisi duży portret przedstawiający Gabriela, Emilie i Adriena. Po prawej stronie kominka znajduje się oprawiony obraz, a przy ścianie naprzeciw kominka umieszczona jest biała półka, na której stoi czarno-złoty zegar, nad nią zaś wisi ogromne lustro z brązową ramą.

Wygląda na to, że po prawej stronie schodów na pierwszym piętrze znajdują się drzwi, zaś po ich lewej stronie mieści się część wypoczynkowa. W rezydencji Agreste'ów jest kilka pokoi, z których część jeszcze nie została pokazana. W głębi pierwszego piętra jest pracownia Gabriela, duża jadalnia i ewentualnie kuchnia.

Drugie piętro to głównie sypialnia Adriena. Obie pary drzwi mieszczące się obok obrazu, który wisi nad schodami wiodącymi na pierwsze piętro, prowadzą do pokoju Adriena. Schody znajdujące się po bokach owego pokoju krążą wokół wewnętrznego balkonu nad wejściem. W rezydencji są dwa nieznane pomieszczenia na szczycie lewej i prawej klatki schodowej na drugim piętrze, bezpośrednio nad pracownią i jadalnią. Na drugim lub trzecim piętrze znajduje się miejsce, w którym pracuje Gabriel. Ściany są tam pomalowane w czarno-fioletowe pionowe paski. Nie wiadomo, czy jest to sypialnia Gabriela, widziano ją bowiem tylko raz w odcinku Bańkor, gdy pan Agreste kontaktował się z Nathalie w wiadomości wideo.

CiekawostkiEdytuj

  • Posiadłość jest zaopatrzona we własne, silne źródło zasilania. Można się o tym dowiedzieć w odcinku Imprezowicz.

Galeria Edytuj

Zobacz też...Edytuj