Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wiki

  • Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na postać. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
  • Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w Turnieju Miraculów! Informacje na ten temat można znaleźć tutaj.
  • Ukazał się już szesnasty numer Gazetki Wiki. Można go przeczytać tutaj.
  • Zapraszamy do udziału w konkursie na Użytkownika Miesiąca! Informacje na temat sierpniowej edycji można znaleźć tutaj.
    • Lipcową edycję konkursu na Użytkownika Miesiąca wygrała XxxUżytkownikxxx. Gratulujemy!

CZYTAJ WIĘCEJ

Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wiki
Advertisement
Miraculum: Biedronka i Czarny Kot Wiki

Druga Szansaspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Węża. Moc ta używana jest przez Serpentiona, Zygzaka oraz Snake Noir.

Opis[]

Do aktywacji umiejętności super-bohater używa swojego Miraculum. Po przesunięciu na bransoletce ozdoby w kształcie głowy węża, odkrywa on pięć segmentów. Kiedy wypowie nazwę super-umiejętności, wówczas od tego czasu walka się „zapisuje”. Gdy powtórzy tą czynność, powraca do „zapisanego” momentu i może zmienić bieg wydarzeń[1].

Mimo że umiejętność jest bardzo pomocna i dzięki niej super-bohater może zyskać przewagę w walce, należy używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[]

Użycia[]

Sezon 3[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Desperata Zygzak Zygzak używa umiejętności, aby uratować Biedronkę i pokonać Desperatę. Wykorzystał ją łącznie 25 913 razy.
Desperada (265).png
Serpention Serpention używa swojej umiejętności, aby znaleźć sposób na pokonanie Desperaty.
Desperada (402).png
Imprezowicz Serpention używa umiejętności, aby uratować Pancernika przed atakiem Imprezowicza.
Trouble fete (330).png
Królowa Miraculów Serpention używa Drugiej Szansy podczas walki z Czarnym Kotem, aby zyskać przewagę nad przeciwnikami.
Miracle Queen (245).png
Snake Noir Snake Noir używa swojej mocy, aby ominąć pułapki zastawione przez kontrolowanych super-bohaterów oraz pokonać Królową Miraculów.
Miracle Queen (267).png

Sezon 4[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Spełniacz Marzeń Serpention Serpention używa mocy, aby móc cofnąć czas na wypadek, gdyby Biedronka i Czarny Kot zostali trafieni przez Spełniacza Marzeń.
Wishmaker Galeria (328).png
Efemeryd Serpention używa mocy, aby cofnąć czas, żeby mieć nieograniczoną możliwość wpisywania kodów do sejfu, aż odgadnie prawidłowy.
Ephemeral Galeria (73).png
Serpention używa mocy, aby cofnąć czas, na wypadek, gdyby Czarny Kot powiedziałby Biedronce, kim jest.
Ephemeral – Druga Szansa (2).png
Sass Sass używa mocy, aby cofnąć czas do momentu spotkania Biedronki z Czarnym Kotem na wieży Eiffla i zapobiec konsekwencjom związanym z ujawnieniem tożsamości.
Ephemeral Galeria (495).png

Ciekawostki[]

  • Po użyciu mocy tylko posiadacz Miraculum Węża jest świadomy tego, co stało się wcześniej[2].
  • Serpention może „zapisać” tylko jeden fragment, jednak super-umiejętność pozwala mu na to, aby odtwarzał ją wiele razy[3].
  • Feri González porównuje jego moc do zapisu w grze. Tłumaczy ona użycie umiejętności w następujący sposób: Wyobraź sobie, że grasz w grę video i jesteś w lokacji przed ostatecznym bossem. Zapisujesz grę przed pójściem do przodu. Jeśli poniesiesz klęskę, ponownie uruchamiasz zapis w tej samej lokacji przed ostatnim bossem[4].
  • W odcinku Efemeryd okazuje się, że Sass dowolnie może korzystać ze swojej mocy, nawet jeśli nie zapisał konkretnego czasu. Wcześniejsze użycia umiejętności działały niczym kotwica, dzięki czemu mógł się cofnąć do konkretnego momentu.

Przypisy[]