CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Do mnie - specjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Psa. Moc ta została użyta przez Gończą, Fenomenala, Monarcha i Canigirl.

Opis[]

Super-bohater rzuca swoją bronią w dowolny przedmiot. Kiedy Piłeczka dotknie czegoś i wyda z siebie charakterystyczny dźwięk podobny do drewnianych dzwonków, super-umiejętność związuje się z danym przedmiotem (a sama broń wraca do swojego właściciela, jeśli ten nią rzucił). Z chwilą, gdy posiadacz Miraculum wypowie nazwę swojej mocy, Piłeczka samoistnie namierza naznaczony przedmiot, przenosząc się do niego, a kiedy go dotknie, dana rzecz zostaje przeteleportowana do posiadacza Miraculum, bez względu na to, gdzie wcześniej się znajdowała. Piłeczka namierzając swój cel potrafi również przenikać przez inne obiekty, np. podłogę.

Mimo że umiejętność jest bardzo pomocna w walce, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[]

Użycia[]

Sezon 4[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
FCFaul Gończa Gończa rzuca piłeczką w piłkę Faulerki, by chwilę po tym jak złoczyńca rozpocznie grę, teleportować ją pod swoje nogi.
Penalteam Galeria (519).png
Kontratak Fenomenal Fenomenal dotyka piłką zakumizowanego przedmiotu Ryzykanta, będąc w przeszłości, a następnie przywołuje go, gdy powraca do teraźniejszości, aby Biedronka mogła go zniszczyć i oczyścić Akumę.
Strikeback Galeria (321).png
Fenomenal używa Do mnie, by przywołać jo-jo Biedronki i umożliwić Gabrielowi Agreste'owi zabranie reszty Miraculów.
Strikeback Galeria (422).png

Sezon 5[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Evolution Monarch Monarch przyzywa Miraculum Królika, po odebraniu mu go przez Biedronkę, gdy ten jest nieprzytomny.
Evolution – Do mnie (1).png
Canigirl Canigirl dotyka Piłeczką Miraculum Królika w przeszłości, a następnie odbiera je Monarchowi w przyszłości.
Evolution – Do mnie (2).png
Monarch Monarch po ponownej transformacji w pociągu dotyka Piłeczką Miraculum Królika. Przyzywa moc, gdy zegarek zostaje mu odebrany przez Canigirl, jednak nie odzyskuje go, bo dziewczyna wskakuje do Norki.
Evolution – Do mnie (3).png

Ciekawostki[]

  • Oryginalna nazwa mocy, fetch, z języka angielskiego oznacza aportować, sprowadzać.
Advertisement