FANDOM

 Diablo Rockman Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Diablo Rockmanie, jestem Władca Ciem. Daje tobie i twojemu krokodylowi moc, dzięki którym udowodnisz całemu światu, że to ty jesteś rockmanem numer jeden.

Diablo Rockman – dwudziesty odcinek serialu.

Opis Edytuj

Gwiazda rocka, Jagged Stone, zostaje zaakumowany w super-złoczyńcę, który próbuje ze wszystkich paryżan zrobić swoich fanów i osłabić swojego konkurenta o imieniu XY.

StreszczenieEdytuj

Sławny muzyk, Jagged Stone, w hotelowym pokoju daje prywatny pokaz dla Boba Rotha, producenta muzycznego, aby zaprezentować singiel z nowego albumu. Producent bez emocji podchodzi do nowego utworu muzyka, proponując współpracę z XY'iem. Zdaniem Boba jego wytwórnia nie może sobie pozwolić na album #2 na liście i każde Jaggedowi diametralnie zmienić swój styl oraz muzykę.
Diablo Rockman Galeria (11)
Muzyk krytykuje jego propozycję twierdząc, że to własnie on jest geniuszem Rock'n'Rolla, uważa się za prawdziwego geniusza oraz artystę, niepochlebnie wyrażając się o stylu pop i odrzuca okładkę swojej płyty. Bobowi nie podoba się jego postawa i dale mu ultimatum - albo album pojawi się na pierwszym miejscu listy, albo Bob zerwie z nim współpracę. Penny uspokaja producenta i przedstawia nowy pomysł. Jagged chce, aby to właśnie Marinette zaprojektowała okładkę jego płyty. Bob dziwi się i ostatecznie zgadza się na wykonanie pomysłu.
Diablo Rockman Galeria (21)

Bob udaje się pod wskazany adres. Marinette jest zafascynowana tym, że została wybrana przez samego Jaggeda. Bob się nie poddaje i jako wzór daje dziewczynie okładkę płyty XY. Marinette jest zdziwiona proponowanym projektem okładki, który znacznie odbiega od stylu rockmana. Pod naciskiem Boba przyjmuje propozycję. Tom oraz Sabine cieszą się z jej decyzji. Marinette w zaciszu swojego pokoju słucha płyty XY, którą dostałą od producenta, próbując zaprojektować nową okładkę dla Jaggeda. Nie mogąc tego wytrzymać wyłącza muzykę. Nadal nie jest w stanie zrozumieć, dlaczego Jagged zdecydował się na takie zmiany. Tikki poleca dziewczynie, aby posłuchała swojej intuicji. Kiedy okładka jest skończona, zostaje przekazana muzykowi. Jagged nie jest zachwycony nowym projektem wykonanym przez Marinette. Dziewczyna chce się wytłumaczyć, jednak Bob jej przerywa, wypowiadając na ten temat własne zdanie. Rockman ignoruje Boba, dając Marinette jeszcze jedną szansę i wykonała okładkę w stylu Jaggeda. Bob się nie zgadza z jego słowami. Wykorzystując sytuację Penny zabiera Marinette mówiąc, aby wczuła się w projekt.

Diablo Rockman Galeria (42)

W TVi trwa wywiad XY'a. Popowy muzyk publicznie krytykuje Jaggeda Stone'a oraz jego muzykę. Rockman denerwuje się słysząc jego słowa. Czuje się obrażany przez chłopaka. Chcąc złagodzić swoje uczucia zaczyna grać a gitarze. Jego złość postanawia wykorzystać Władca Ciem. Akuma wnika w gitarę muzyka, zamieniając go w Diablo Rockmana. W tym czasie Marinette wychodzi z hotelu Le Grand Paris przyglądając się okładce płyty XY'a. Przy wejściu do budynku wita się z nią Adrien, przez co dziewczyna zaczyna się jąkać. Nie mogąc znaleźć słów, zostaje popchnięta przez Chloé, która wita się z młodym modelem. Panna Bourgeois chwali się obecnością sławnego gościa oraz idola Adriena, Jaggedem. Marinette słyszą, że Adrien również lubi tego samego muzyka, motywuje się, aby stworzyć jak najlepszą okładkę. Tymczasem Chloé oraz Adrien idąc w stronę windy. Dziewczyna próbuje się przypodobać swojemu przyjacielowi i kłamie, aby pokazać, że mają podobny gust muzyczny. Tuż obok Bob przeprowadza wywiad z jedną z dziennikarek. Słysząc ryk zwierzęcia wszyscy odwracają się w panice spoglądając w stronę schodów, gdzie pojawia się Diablo Rockman w towarzystwie swojego smoka.

Diablo Rockman Galeria (72)
Złoczyńca używa swojej mocy, aby zmusić innych do tańca. Adrien zamyka Chloé w windzie, sam natomiast chowa się za jedną z doniczek, aby móc się bezpiecznie przemienić w Czarnego Kota. Super-złoczyńca opuszcza hotel, aby za pomocą swoich nowych mocy siać spustoszenie na paryskich ulicach. Czarny Kot próbuje powstrzymać Diablo Rockmana, jednak zostaje zaatakowany przy użyciu Zabójczego Solo. Uciekając przed smokiem, wpada w promień zaakumowanego złoczyńcy. Marinette dostrzega ogromnego smoka szybującego po niebie. Przerażona chowa się za jednym z drzew i zmienia się w Biedronkę.
Diablo Rockman Galeria (89)

Czarny Kot jest zmuszony unikać kolejnych ataków ze strony super-złoczyńcy. Przed następnym atakiem, smoczym ogniem, ochrania go Biedronka. Kiedy smok Diablo Rockmana powraca, super-bohaterka za pomocą Jo-jo wyrzuca Czarnego Kota do góry, aby ten mógł zablokować pysk zwierzęcia. Smok szybko uwalnia paszczę, a Kot upada na ziemię. Super-bohaterowie muszą się śpieszyć, aby dogonić swojego przeciwnika. Następnym celem Diablo Rockmana jest XY grający na wieży Eiffla. Złoczyńca wścieka się kiedy zastaje tam jedynie hologram oraz Théo pracującego nad efektami specjalnymi. Wiedząc gdzie znaleźć piosenkarza popu, udaje się do studia telewizyjnego.

W tym czasie XY przeprowadza wywiad z Aleciem. Mężczyzna przerywa program i ostrzega piosenkarza o niebezpieczeństwie. Kiedy Diablo Rockman zjawia się na miejscu jest już za późno. XY'owi udało się wyjść z budynku studia, gdzie spotyka się z Biedronką oraz Czarnym Kotem. Piosenkarz nie przejmuje się atakiem ze strony super-złoczyńcy i ignoruje wszelkie ostrzeżenia, wkrótce zostaje porwany przez smoka. XY, uwięziony na wieży Eiffla, nie ma dokąd uciekać. Przerażony spogląda na swojego oprawcę.

Diablo Rockman Galeria (149)
Kiedy zapada noc, Diablo Rockman organizuje własny koncert na szczycie wieży Eiffla, na którym zjawiła się każda osoba dotknięta promieniem Zabójczego Solo. Aby zemścić się na swoim muzycznym rywalu, super-złoczyńca związał XY'ka, chcąc zapchać go z drewnianej kładki. Kiedy młody piosenkarz staje na samym końcu deski, Diablo Rockman wykorzystuje swoje moce, aby przełamać drewnianą kładkę. Super-bohaterowie udają się z pomocą, jednak zostają zatrzymani przez smoka Fanka, który za wszelką cenę broni swojego właściciela. Biedronka spada w dół w ostatniej chwili łapiąc się zwierzęcia. Mając władzę nad smokiem ratuje Czarnego Kota i kieruje się w stronę wieży Eiffla. Biedronka zatrzymuje Diablo Rockmana zanim po raz kolejny atakuje XY'a. Ściągając na siebie uwagę złoczyńcy są zmuszeni unikać ataków. W końcu chowają się w metalowej konstrukcji. Zaakumowany złoczyńca w tym czasie po raz kolejny atakuje swojego rywala. Aby go uratować Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf. Wydaje polecenie, aby Czarny Kot odwrócił uwagę ich przeciwnika.
Diablo Rockman Galeria (211)
Zgodnie z jej planem Diablo Rockman zaczyna grać na gitarze poruszając przy tym głową, dzięki czemu spryskuje jego włosy mocnym lakierem i zasłania całą twarz złoczyńcy. W ostatniej chwili Biedronka ratuje XY'a, oczyszcza Akumę i przywraca Paryżowi porządek.

Następnego dnia Marinette końcu projekt okładki do nowego albumu Jaggeda. Piosenkarz jest zachwycony nową okładką, którą stworzyła dziewczyna. Album rockmana okazuje się hitem i zajmuje pierwsze miejsce na liście przebojów. W szkole Adrien podchodzi do Marinette prosząc ją o autograf na płycie. Marinette jest bardzo szczęśliwa.

Bohaterowie Edytuj

Główne postacie Edytuj

Pozostałe postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 28 lutego 2016 roku we Francji.
  • Akcja rozgrywa się po odcinku Pixelator, ponieważ Jagged już zamieszkuje hotel Le Grand Paris.
  • Po złapaniu Akumy Biedronka mówi Rock 'n Roll.
  • Po raz pierwszy na karcie końcowej pojawia się Jagged Stone (na okładce albumu).

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

Zobacz też...Edytuj