CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Miraculous: Tales Of Ladybug & Cat Noir (DVD nr 2) – druga część płyty DVD z odcinkami pierwszego sezonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Płyta została wydana 30 sierpnia 2016 roku i można znaleźć na niej kolejne 6 odcinków serialu. Odcinki posiadają zarówno angielski, jak i francuski dubbing oraz napisy w języku angielskim[1]. Na płycie znajdują się również dodatki. W czasie trwania konwentu San Diego Comic-Con można było zakupić przedpremierowy egzemplarz, razem z którym otrzymywało się również upominek[2].

Opis[]

Gdy zdradliwy Władca Ciem wykorzystuje złą energię do zmieniania mieszkańców Paryża w super-złoczyńców, tylko dwójka niesamowitych super-bohaterów stoi mu na drodze: Biedronka i Czarny Kot! Z pomocą Kwami oraz Miraculum, są w stanie przechytrzyć Władcę Ciem i uchronić miasto przed złem… Ale ich największym wyzwaniem jest pogodzenie normalnego życia z tajnymi tożsamościami. W rzeczywistości Biedronka i Czarny Kot to Marinette i Adrien, dwójka nastolatków, którzy zdają się wieść typowe życie. Ale nawet dla tych dwojga trudno jest pogodzić szkołę, przyjaciół, rodzinę i dorastanie, gdy każdy dzień jest wypełniony przygodą![3]

Odcinki[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement