CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Déflagration − jedenasty odcinek piątego sezonu i sto piętnasty odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Druga część odcinka specjalnego Le Choix des Kwamis.

Opis[]

Monarch staje przed wyjątkową okazją, której nie może przegapić. Świat ma zostać przekonfigurowany i wydaje się, że nikt nie jest w stanie temu zapobiec… ponieważ Kwami dokonały wyboru, który całkowicie odwrócił uwagę Marinette i Adriena od ich obowiązków. Na lepsze… i na gorsze.

Zapowiedzi[]

W 2021 roku na stronie isan.org Thomas Astruc zarejestrował tytuły odcinków sezonu piątego. 20 marca 2022 roku tytuły wyciekły do internetu, a Feri González potwierdziła ich poprawność[1].

13 czerwca 2022 roku miał miejsce wyciek tak zwanej „Biblii Miraculum”, która jest zbiorem informacji o całym serialu (w tym o niewydanym sezonie piątym). Między innymi wyciekł opis odcinka Déflagaration[2].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Wkrótce…

Ciekawostki[]

  • Tytuł odcinka, Déflagration, z języka francuskiego oznacza podmuch lub deflagrację[3].

Przypisy[]

  1. https://twitter.com/MiraculousMX/status/1505601882370285573
  2. 2,0 2,1 https://files.catbox.moe/1auemy.pdf
  3. Rodzaj stosunkowo powolnego rozkładu materiałów wybuchowych, który rozprzestrzenia się z prędkością znacznie mniejszą niż prędkość dźwięku w tym materiale.

Zobacz też…[]

Advertisement