CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Conformation − dwudziesty szósty odcinek piątego sezonu i sto trzydziesty odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Pierwsza część odcinka specjalnego Le Dernier Jour.

Opis[]

Monarch właśnie umieścił ostatnie elementy swojego nikczemnego planu na swojej szachownicy zła. Nie ma już nic do stracenia, bo dzisiaj będzie jego ostatni dzień. Plan, który wprowadził, jest ambitniejszy niż kiedykolwiek. Globalny, bezlitosny, radykalny. Gdyby nie udało mu się zdobyć Biedronki i Czarnego Kota, świat żyłby wiecznie w chaosie. Ofiarą tego planu padli już niczego niepodejrzewający Marinette i Adrien. Czy Biedronka i Czarny Kot są skazani na zagładę? Czy Monarch w końcu wygra?

Zapowiedzi[]

W 2021 roku na stronie isan.org Thomas Astruc zarejestrował tytuły odcinków sezonu piątego. 20 marca 2022 roku tytuły wyciekły do Internetu, a Feri González potwierdziła ich poprawność[1].

13 czerwca 2022 roku miał miejsce wyciek tak zwanej „Biblii Miraculum”, która jest zbiorem informacji o całym serialu (w tym o niewydanym sezonie piątym). Między innymi wyciekł opis odcinka Conformation[2].

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Wkrótce…

Ciekawostki[]

  • Tytuł odcinka, conformation, z języka francuskiego oznacza struktura, układ.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement