FANDOM

Clara Nightingale Biedronka Logo Kreacje Czarny Kot Logo Galeria 

Teledysk musi powstać tutaj, w Paryżu. Stolicy miłości, mieście Biedronki i Czarnego Kota.
— Clara; Melobestia

Clara Nightingale – sławna piosenkarka. Stała się ona ofiarą Władcy Ciem i została zaakumowana przybierając nazwę Melobestia.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Clara jest niezwykle optymistyczną i energiczną osobą. Mocno ekscytuje się różnymi wydarzeniami m.in. organizacją przesłuchania do roli Biedronki. Uwielbia tańczyć i śpiewać oraz chce dzielić się swoją pasją z innymi. Jest wyrozumiała; gdy Marinette początkowo odmówiła grania roli Biedronki i wolała zostać z przyjaciółkami, Clara zrozumiała jej decyzję, ale też pochwaliła za postawę. Przy wyborze osoby do roli super-bohaterki, bardziej kierowała się osobowością danej osoby niżeli jej umiejętnościami. Jest także bardzo wrażliwa i czuje się źle, gdy zawodzi swoich fanów.

MelobestiaEdytuj

Jako Melobestia nie ma żadnych skrupułów w drodze do celu; stara się zmusić wszystkich do tańczenia, śpiewania lub rymowania pod groźbą zamienienia w posąg. Jest przy tym bardzo sprytna, ponieważ stosowała bardzo przemyślane uniki podczas walki z Biedronką i Czarnym Kotem. Nie obchodzi jej to, że walczy ze swoimi idolami. Wykazuje się dużą determinacją, by zdobyć Miracula dla Władcy Ciem.

Wygląd Edytuj

NormalnieEdytuj

Clara posiada brązowe włosy, które sięgają jej bioder, ułożone w delikatną falę. Przedziałek znajduje się na środku głowy. Oczy są koloru brązowego.

Clara Nightingale jest ubrana w białą koszulkę z krótkim rękawkiem, która odsłania brzuch. Krawędzie bluzki przyozdobione są czarnymi krawędziami. Bohaterka nosi również białą spódnicę mini. Obie części kreacji ozdobione są wzorem w żółte, czerwone, niebieskie oraz zielone trójkąty. Na nogach dziewczyna nosi leginsy z czarno-niebieskim gradientem oraz czarne botki na obcasie. Z tyłu butów widoczne są niebieskie gwiazdy. Na jej prawej ręce znajdują się kolorowe bransoletki.

MelobestiaEdytuj

Po przemianie dziewczyna ma długie blond włosy, które uczesane są w dwa kucyki. Po bokach twarzy opadają jej dwa kosmyki. Końcówka prawego kucyka oraz lewego kosmyka jest koloru czerwonego, natomiast końcówka lewego kucyka oraz prawego kosmyka jest koloru zielonego. Oba kucyki są spięte fioletowymi, błyszczącymi ozdobami, które przypominają gwiazdy. Jej usta pomalowane różową szminką. Melobestia posiada również heterochromię[1]. Jej lewe oko jest zielone, natomiast prawe — czerwone.

Jako super-złoczyńca, Melobestia jest ubrana w fioletowy, błyszczący kostium, na którym można ujrzeć żółte, zielone oraz czerwone wzory geometryczne. Wewnętrzna strona dłoni ma niebieski kolor. Buty zakończone są czerwonym koturnem oraz zielonym obcasem. Na piersi super-złoczyńcy widnieje niebieska gwiazda. Oczy dziewczyny zasłaniają zielono-niebiesko-czerwone okulary.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowana po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

WystępowaniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

SerialoweEdytuj

  • W odcinku Mroczna Sowa można było ujrzeć fragment jej teledysku w TV.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Clary.
  • W niektórych odcinkach Clara jest nazywana Laurą.

PozostałeEdytuj

  • Postać jest oparta na piosenkarce Laurze Marano, która wystąpiła w anglojęzycznym teledysku serialu.[2] Również została przez nią dubbingowana w angielskiej wersji.
  • Imię superzłoczyńcy we francuskiej wersji to połączone francuskie słowa rossignol, czyli słowik oraz noble, czyli szlachetny/majestatyczny.
  • Po raz pierwszy koncepcja super-złoczyńcy została ujawniona w wywiadzie z Nolife.
    • Dnia 16.10.2017 TFOU potwierdziło, że złoczyńcą zostanie zaakumowana Laura Marano.
  • Strój Clary inspirowany jest japońskim elektropopowym zespołem Perfume.[3]
    • Wykorzystanie projektu jednej z kreacji dziewcząt jest hołdem dla tego właśnie zespołu.
    • Według Thomasa, jest to jeden z ulubionych zespołów twórców serialu.
  • Nazwisko zmienia się w zależności od wersji dubbingowej, tak, aby pasowało do tytułu odcinka.
  • W odcinku Kapitan Hardrock nazwano ją Laura Nightingale.
    • We francuskiej wersji językowej (odcinek Kapitan Hardrock) jej imię brzmi Laura Rossignol.
    • Po odcinku Kapitan Hardrock, gdzie nazwano ją Laurą[4], w Melobestii jej imię zostało zmienione na Clara.
    • Mimo to, nawet po emisji odcinka, przez Thomasa nadal jest nazywana Laurą i nie wie, dlaczego jej imię zostało zmienione.[5]
  • Według Thomasa postać powinna rymować przez cały czas.[6]

PrzypisyEdytuj

  1. różnobarwność tęczówek
  2. https://www.youtube.com/watch?v=vtO8bbvmU0g&feature=youtu.be&t=39m4s
  3. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/924749302462930944

Zobacz też...Edytuj