FANDOM

 Cichoszał Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Cichoszale, jestem Władca Ciem. Przez tego człowieka przemawia samo zło. Daję ci moc uciszenia go raz na zawsze.

Cichoszał - szósty odcinek 3 sezonu i pięćdziesiąty ósmy odcinek serialu ogółem.

OpisEdytuj

Biedronka i Czarny Kot muszą się zmierzyć z Luką, który zostaje zaakumowany w Cichoszała. Jesteś gotowy oddać swój głos?[1]

StreszczenieEdytuj

Silencer (4)

Andre wita gości

Bob i XY udają się na posiłek do restauracji w Le Grand Paris, gdzie z otwartymi ramionami i masą komplementów wita ich sam burmistrz i właściciel hotelu. André zaczyna się podlizywać i wyrażać jak najlepszą opinię o piosenkarzu i jego ojcu. Następnie zostawia ich i odchodzi od stolika. Bob zwraca się do swojego syna przypominając mu o nadchodzącym programie telewizyjnym, w którym XY ma wziąć udział. Mężczyzna liczy na to, że piosenkarz przedstawi mu nowe piosenki, które skopiował od innych twórców. Po przesłuchaniu dwóch utworów Bob i XY śmieją się, że chłopak skopiował własny utwór. Muzyczny producent śmieje się, że gdy nie ma się własnego pomysłu można go skopiować od innych osób, a to nie zostanie nawet zauważone.

Silencer (21)

Nastolatkowie oglądają film Boba

Marinette wraz z przyjaciółmi ogląda ogłoszenie Boba Rotha informujące o tym, że szuka on nowych muzycznych talentów. Dziewczyna z ekscytacją proponuje, aby zespół „Kocia muza” wysłał swój teledysk i zaprezentował swoje umiejętności. Wszyscy zgadzają się na propozycję dziewczyny. W późniejszym czasie Luka, Juleka, Rose i Ivan ćwiczą nowy utwór, natomiast Marinette zabiera się za projektowanie oraz tworzenie kostiumów dla zespołu. Po ukończeniu przygotowań powstaje teledysk, który przyjaciele wysyłają do XY’a.

Silencer (55)

Kocia Muza w czasie próby

Po upływie dwóch tygodni mają zostać wyłonieni zwycięzcy. W tym czasie zespół ćwiczy piosenkę, którą zaprezentował na teledysku. Marinette zaczyna się martwić brakiem odpowiedzi od producenta i myśli, że piosenka nie przypadła mu do gustu. Luka postanawia pocieszyć swoją przyjaciółkę i tłumaczy jej, że organizatorzy mieli wiele zgłoszeń. W międzyczasie Ivan zauważa zza okna ekran na budynku TVi, gdzie trwa program z udziałem XY’a. Marinette włącza audycję na żywo na telefonie, aby lepiej się temu przyjrzeć. Okazuje się, że muzyk skopiował styl oraz utwór zespołu „Kocia muza”. Przyjął w dodatku od Aleca komplementy dotyczące jego oryginalności. Uczniowie są oburzeni tą sytuacją i decydują się udać do studia, aby domagać się wyjaśnienia.

Silencer (74)

Nastolatkowie chcą się dostać do studia

Marinette, Luka, Juleka, Rose i Ivan tuż przed studiem zostają zatrzymani przez ochroniarzy, którzy nie chcą ich wpuścić do budynku. Mężczyźni nie przejmują się tym, że XY skopiował styl zespołu i spławiają nastolatków. Przyjaciele wpadają na pomysł, aby odegrać scenę z atakiem super-złoczyńcy, jednak i na to ochroniarze się nie nabierają. Korzystając z nieuwagi mężczyzn Marinette oraz Luka skradają się za nimi i wchodzą do budynku. Po niedługim czasie wysiadają na jednym z pięter, udając się do studia, w którym występuje XY. Luka i Marinette są oburzeni zachowaniem XYa, który przypisuje sobie wszystkie zasługi. Dziewczyna zauważa Boba, z którym chce natychmiast porozmawiać i wytłumaczyć zajście. Mężczyzna wypiera się, aby zespół „Kocia muza” przesłał mu jakikolwiek teledysk, jednak Marinette nie daje za wygraną i udowadnia, że muzyka oraz kostiumy są zwykłą kopią. Bob szuka wymówek i wskazuje na różnice, cały czas trzymając się przy swoim zdaniu. Nastolatkowie coraz bardziej zaczynają się denerwować.
Silencer (95)

Luka i Marinette się denerwują

XY, który dołącza do swojego ojca, twierdzi, że jedynie trochę się zainspirował ich teledyskiem i tym samym wywołuje jeszcze większą złość u Luki. Marinette proponuje ugodę. Twierdzi, że Bob powinien wszystko odkręcić i pozwolić zespołowi „Kocia muza” wystąpić w programie. Bob nie przystaje na to utrzymując zdanie, że nie widział żadnego nagrania. Kiedy Luka chce już się poddać i odejść, Marinette zaczyna atakować Boba nie chcąc, aby kradzież uszła mu na sucho. W planie ma opowiedzenie wszystkiego na żywo, jednak zostaje zatrzymana przez producenta. Mężczyzna zaczyna jej wygrażać, że cała ta sytuacja zostanie obrócona na ich niekorzyść i zespół wyjdzie na oszustów, którzy kradną piosenki. Gniew Luki, który z boku przygląda się sytuacji, wyczuwa Władca Ciem i wysyła do chłopaka Akumę, która przekształca go w super-złoczyńcę.
Silencer (134)

Cichoszał zabiera głos XY

XY oskarża Marinette o to, że kostiumy są zbyt trudne do skopiowania. Zanim wypowie kolejne słowo, zostaje uciszony przez Cichoszała, który odbiera muzykowi głos. Kiedy wszyscy uciekają w popłochu, jedynie Marinette stoi w miejscu przyglądając się zaakumowanemu Luce. Super-złoczyńca upewnia ją, że nie musi się go obawiać. Oświadcza, że jego celem jest przywrócenie sprawiedliwości. Marinette próbuje temu zapobiec, jednak Cichoszał nie słucha jej twierdząc, że super-bohaterowie nie zjawili się, gdy byli potrzebni i nie pomogli im z Bobem Rothem. Zanim odchodzi, wyznaje Marinette swoje uczucia. Dziewczyna chowa się w ubikacji. Tikki jest zadziwiona miłosnym wyznaniem Luki. Marinette musi powrócić myślami na ziemię i jak najszybciej zamienić się w Biedronkę. W tym samym czasie Bob udaje się na dach studia, jednak Cichoszał go odnajduje, aby zmusić mężczyznę do wyznania prawdy. We wszystkim przeszkadza mu Biedronka. Popchnięta przez producenta jest zmuszona do walki z super-złoczyńcą. Po chwili mężczyzna unieruchamia bohaterkę, osłaniając się nią, przez co Cichoszał może odebrać jej głos. Bob Roth bez wyrzutów sumienia ucieka pozostawiając Biedronkę z przeciwnikiem, aby chronić samego siebie. Biedronka próbuje wykorzystać Szczęśliwy Traf, jednak bez głosu nie może wywołać mocy. Jedyną opcją pozostaje ucieczka i wezwanie na pomoc Czarnego Kota.

Silencer (204)

Adrien gra na fortepianie

Kiedy Adrien ćwiczy grę na fortepianie, Plagg w tym czasie przegląda programy telewizyjne. Kwami za oknem zauważa super-złoczyńcę oraz Biedronkę i niezwłocznie informuje o tym chłopaka. Adrien dokonuje transformacji w super-bohatera. Po przemianie od razu zauważa wiadomość od swojej partnerki. W tym czasie Cichoszał poszukuje Biedronki, która potajemnie go śledzi. Po chwili dołącza do niej Czarny Kot. Pozbawiona głosu musi komunikować się z towarzyszem za pomocą wiadomości, aby wszystko wyjaśnić. Tymczasem Bob ukrywa się w kanałach dzwoniąc po pomoc. Ku jego niewiedzy Cichoszał dodarł już do ratusza podając się w czasie rozmowy za burmistrza. Biedronka i Czarny Kot z ukrycia obserwują jego poczynania obmyślając dalszy plan. Kiedy super-złoczyńca opuszcza ratusz, udają się za nim. Policjant Roger odnajduje również Boba i zakuwa mężczyznę w kajdanki.

Silencer (264)

Cichoszał atakuje Rogera

Roger, prowadząc za sobą Boba, udają się do studia TVi. Na jednym z pięter zatrzymuje ich Cichoszał, który bez wahania odbiera policjantowi głos i zabiera ze sobą producenta muzycznego. Super-złoczyńca wyjawia swój cel zmuszając Boba, aby wyznał na żywo prawdę. Kiedy ten odmawia współpracy, Cichoszał zaczyna mu grozić, przez co Bob w końcu ulega. Do studia docierają również super-bohaterowie, którzy zauważają, że super-złoczyńca zaczął prowadzić transmisję na żywo z Bobem Rothem w roli głównej. Mimo, że Czarny Kot popiera pomysł Cichoszała, Biedronka nie zgadza się na dalszą transmisję. Czarny Kot wpada do studia nagraniowego i rozpoczyna ze złoczyńcą pojedynek, by Biedronka mogła w tym czasie uwolnić Boba i ukryć go w bezpiecznym miejscu. Super-bohaterka ukrywa się wraz z producentem w garderobie. Próbując ignorować ciągłe narzekanie Boba wpada na pewien pomysł. Tymczasem Czarny Kot udaje, że poszukuje swojej towarzyszki, aby zwabić złoczyńcę, który posługuje się głosem bohaterki, w wybrane miejsce. Biedronka słysząc wszystko przez drzwi maluje lampę, aby jak najbardziej upodobnić ją do przedmiotu ze Szczęśliwego Trafu. Po niedługim czasie w końcu dołącza do Czarnego Kota, kiedy na ich drodze staje Cichoszał. Złoczyńca jest zadziwiony faktem, że Biedronka trzyma w ręku wyczarowany przedmiot.
Silencer (325)

Biedronka łapie Szczęśliwy Traf

Wykorzystując sytuację Biedronka używa swojej mocy w chwili, gdy złoczyńca wypowiada słowa „Szczęśliwy Traf”. Kiedy Czarny Kot zajmuje super-złoczyńcę walką, Biedronka szuka sposobu na wykorzystanie wyczarowanego przedmiotu. Po chwili Cichoszał powala swojego przeciwnika odbierając mu głos, ten jednak zostaje wciągnięty przez Biedronkę w odkurzacz. Wykorzystując nieuwagę wroga, Czarny Kot powala go na ziemię i niszczy zaakumowany przedmiot. Odzyskawszy głos Biedronka oczyszcza Akumę przywracając Paryż do normalności. W studiu zjawia się również przywiązany do krzesła Bob, który jest wściekły na Biedronkę za to, co mu zrobiła. Pod wpływem chwili Bob Roth wyjawia całą prawdę o kradzieży piosenki, nie wiedząc, że trwa transmisja na żywo. Chcąc to jakoś wytłumaczyć po raz kolejny kłamie twierdząc, że utwór XY’a miał być zapowiedzią występu zespołu „Kocia muza”.
Silencer (397)

Luka wyznaje Marinette swoje uczucia

Zespół „Kocia muza” zjawia się w programie prowadzonym przez Aleca, aby wystąpić na żywo. Marinette zatrzymuje Lukę, aby dowiedzieć się czy jego wyznanie pod wpływem Akumy było prawdą. Dowiadując się, że chłopak niczego nie pamięta, twierdzi, że nie było to nic ważnego. Chcąc pocieszyć dziewczynę Luka powtarza swoje wcześniejsze słowa, wyznając po raz kolejny Marinette swoje uczucia. Dziewczyna jest szczęśliwa słysząc miłosne wyznanie. W końcu przyszedł czas na występ zespołu.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pozostali bohaterowieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Premiera miała miejsce 7 kwietnia 2019 roku w Szwajcarii.[2]
  • Nazwa odcinka została potwierdzona Feri González 21 grudnia 2018 roku.[3]
  • Poza Juleki, którą narysowała Marinette w swoim szkicowniku, nawiązuje do grafiki koncepcyjnej dziewczyny.
  • Zespół Kocia muza może być nawiązaniem do istniejącego zespołu KISS.
    • Stroje oraz maski członków zespołu są podobne do charakteryzacji muzyków.
    • W obydwu przypadkach zespół posiada 4 członków.
  • Okazuje się, że bez głosu Biedronka nie może użyć Szczęśliwego Trafu. Odcinek jednocześnie pokazuje, że słowa te nie muszą być wypowiadane przez super-bohaterkę. Cichoszał wypowiada nazwę umiejętności, używając do tego jej głosu.
  • Kiedy Marinette wysyła teledysk zespołu, Juleka zostaje zasłonięta przez ikonkę.
    • Jest to nawiązanie do odcinka Reflekta oraz przekleństwa, które ciąży nad dziewczyną.
  • Akcja odcinka rozgrywa się w przeciągu dwóch tygodni - to właśnie tyle czasu bohaterowie mieli na stworzenie teledysku.

Odcinek onlineEdytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/MiraculousMX/status/1091484996383227905
  2. https://twitter.com/BeMiraculousFR/status/1113080050394583043

Zobacz też...Edytuj