FANDOM

 Cher Inconnu Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Za kulisami 

Cher Inconnu – czwarty odcinek serii internetowej Miraculous Chibi.

OpisEdytuj

Czarny Kot dowiaduje się, że Biedronka napisała list miłosny dla swojego ukochanego. Próbuje go odnaleźć, aby odkryć tożsamość tajemniczego nieznajomego, ale wkrótce dowiaduje się, że ciekawość i koty nie idą w parze.[1]

StreszczenieEdytuj

Odcinek zaczyna się z Biedronka leżącą na dachu, piszącą list. Nagle zaczyna myśleć o Adrienie, który do niej mruga. Biedronka zaczyna się cieszyć, a wokół niej latają serduszka. Po chwili zaczyna skakać z radości. Czarny Kot w tym czasie stoi trochę dalej, na innym dachu i podgląda Biedronkę. Myśli on o tym kim może być ukochany Biedronki. Postanawia ukraść liścik i go przeczytać, żeby się dowiedzieć.

Chwilę później Kot jest na niższym dachu niż Biedronka. Jego ukochana siedzi rozmarzona o Adrienie. Zaczyna całować liścik i odchodzi, a Czarny Kot próbuje go sięgnąć. W tym czasie pojawił się tam gołąb, który zaczyna dziobać rękę Czarnego Kota. Chłopak bierze swoją rękę do siebie i zaczyna na nią chuhać, jednak zdaje sobie sprawę że wisi w powietrzu i spada.

Biedronka dostaje się do ogródka, gdzie stoi oparta o płot i patrzaca w niebo. Za nią, niepostrzeżenie, pojawia się Czarny Kot. Przeskakuje on przez ścianę, chowa się za dużą rośliną, a potem wskakuje do doniczki. Biedronka słyszy hałasy i obraca się, jednak Czarny Kot zdażył się schować w doniczce. Biedronka odwraca się i odskakuje, a Czarny Kot próbuje się wydostać z doniczki. Przewraca się on na ziemię, próbując się wydostać. Zaczyna wiać wiatr, a Czarny Kot razem z doniczką zaczyna się turlać.

Po chwili Czarny Kot stoi na dachu z wędką w ręce. Zarzuca nią w nadzieji że liścik Biedronki nabije się na haczyk. Biedronka siedzi na innym dachu, przytulając liścik. Na Kota twarzy nagle ląduje kociak, który go zaczyna drapać.

Czarny Kot wkurza się że nie udaje mu się złapać liściku, więc zawiązuje linę wokól bioder. Zeskakuje z dachu i leci do Biedronki, która siedzi na moście. Zauważa ona Czarnego Kota i podskakuje w porę, żeby Kot się z nią nie zderzył. Czarny Kot leci przed siebie i zderza się ze ścianą. Spada on w dół, łapiąc ze sobą światełka świateczne. Odbija się od daszku i ląduje w rzece. Biedronka patrzy na swój liścik i wyrzuca go do wody, a potem odchodzi. Kot wyłania się spod wody i łapie liścik, ale woda rozmazała słowa, więc Czarny Kot musi go wyrzucić i znowu zanurza się pod wodą.

PostacieEdytuj

VideoEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.instagram.com/p/BkXclfTjUAK/?taken-by=thepowers3000

Zobacz też...Edytuj