FANDOM

 Chat Perché Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Za kulisami 
Webisod3Początek
Chat Perché

Chat Perché – trzeci odcinek serii internetowej Miraculous Chibi.

OpisEdytuj

Czarny Kot postanawia zaprosić Biedronkę na film. Ale jeśli chce, aby super-bohaterka z nim na niego poszła, musi najpierw zdobyć bilety, które uciekły mu z rąk i odlatują w stronę paryskiego nieba...[1]

StreszczenieEdytuj

Biedronka wypuszcza oczyszczoną akumę z joja. Czarny Kot wyskakuje z pojemnika na śmieci i ląduje na dachu. Ma na głowie skorupkę od banana, z czego Biedronka zaczyna się śmiać. Kot zrzuca z głowy skorupkę, a Biedronka do niego mruga i odskakuje. Czarny Kot wyciąga dwa bilety do kina i zaczyna marzyć o wieczorze w kinie ze swoją ukochaną. Wskakuje na komin, wyciąga bilety ku górze i odskakuje.

Niedaleko, bo przy Wieży Eiffla, można zobaczyć Biedronkę która zeskakuje z Wieży na dachy. Nagle zauważa plakat z Adrienem, więc opiera swoją głowę na kancie dachu i zaczyna marzyć. Za nią pojawia się Czarny Kot, którego bohaterka odpycha ze strachu, w efekcie czego Kot upuszcza bilety. Kot macha do Biedronki i odskakuje w pogoni za biletami, a Biedronka, sądząc że nic mu się nie stało, wraca do marzeń.

Czarny Kot przeskakuje z jednego dachu na drugi w pogoni za biletami, które są niesione przez wiatr. W pewnym momencie Kot ma je już na wyciągnięcie ręki, ale bilety zmieniają kurs i Kot spada.

Biedronka odrywa się od swoich marzeń i widzi z daleka że Kot próbuje zdobyć bilety. Bohaterka postanawia wkroczyć do akcji i używa swojego joja żeby dostać się do Czarnego Kota.

Czarny Kot spada z dachu, wyczerpany po próbach złapania biletów. Biedronka stoi trochę wyżej, a Kot prosi ją o zaczekanie chwilkę. Wskakuje na komin i się rozgląda. Jak widzi bilety, wyciąga swój Koci Kij i macha nim w próbie złapania biletów. Udaje mu się, i wyczerpany wraca do swojej ukochanej. Upada na dach ze zmęczenia, a Biedronka odkłada swoje jojo i zeskakuje do Czarnego Kota. Wyjmuje mu bilety z dłoni, które dostały dziury po spotkaniu z Kocim Kijem. Widzi twarz Czarnego Kota i upuszcza bilety, łapie swoje jojo i odlatuje.

PostacieEdytuj

VideoEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W odcinku Un dîner de haut vol oraz Chat Perché wykorzystano tą samą animację, kiedy Biedronka zeskakuje z wieży Eiffla na dachy. Jedyną różnicą jest pora dnia.

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor