FANDOM

 Chat Maillerie Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Za kulisami 

Chat Maillerie – piąty odcinek serii internetowej Miraculous Chibi.

OpisEdytuj

Czarny Kot postanawia podarować Biedronce kotka, mając nadzieję na zdobycie serca super-bohaterki. Jednak okazuje się, że kociak, którego znajduje, nie jest zbyt chętny do współpracy...[1]

StreszczenieEdytuj

Czarny Kot obserwuje Biedronkę, która skacze po dachach paryskich dachów. Bohater wzdycha, po czym zrezygnowany osuwa się po dachu. Po chwili wpada na pomysł, aby podarować swojej ukochanej prezent, małego kotka, dzięki któremu ma go pokochać.

Na jednym z dachów przesiaduje niewielki kociak, który staje się celem Czarnego Kota. Aby go złapać, przygotowuje on worek, w którym ukrywa prezentowe pudełko. Chcąc zwabić kociaka wsypuje do środka kocią karmę i rzuca w jego kierunku włóczkę. Zwierzak atakuje super-bohatera i siada tuż obok niego, dalej liżąc swoją łapkę. Czarny Kot łapie małego towarzysza i wsadza do pudełka, po czym szczęśliwy zamyka je. Ku jego zdziwieniu kot leży nieopodal niego, a pudełko okazuje się być puste. Zdenerwowany próbuje złapać kota, jednak ten jest o wiele szybszy. Kiedy Czarny Kot przegrywa walkę, zwierzak patrzy na niego z góry śmiejąc się. jednak Czarny Kot nie ma zamiaru się poddać i w końcu łapie zwierzaka. Obok niego pojawia się niezadowolona Biedronka. Zauroczona kociakiem zabiera go, zostawiając Czarnego Kota samego.

PostacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Czarny Kot znajduje kociaka na dachu z napisem Chat Noir.

VideoEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://www.instagram.com/p/Bkc9haVDHBU/?taken-by=thepowers3000

Zobacz też...Edytuj