CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Bransoleta strażnika jaskini − magiczna biżuteria, która jest kluczem do otwarcia groty, w której ukrywany jest Prodigius. Wcześniej należała ona na Wu Shifu, jednak po latach treningu mężczyzna przekazał go swojej adoptowanej córce Fei Wu. Bransoleta połączona jest z Mei Shi, strażnikiem strzegącym Prodigiusa.

Wygląd[]

Bransoleta składa się z prostokątnego kamienia w kolorze morskim. Posiada na sobie liczne zdobienia, charakterystyczne dla kultury chińskiej. Na jednej stronie widnieje wizerunek chińskiego lwa strażniczego. Po obu stronach znajdują się dwa owalne kamienie w jaśniejszym kolorze. Przez kamień przewleczona jest również ciemny rzemyk.

Właściwości[]

Bransoleta nie posiada szczególnych umiejętności. Służ ona jako klucz do otworzenia groty, w której znajduje się Prodigius.

Właściciele[]

  • Wu Shifu − dawny strażnik strzegący groty. Zginął w niewyjaśnionych okolicznościach.
  • Fei Wu − obecna strażniczka oraz właścicielka bransolety. Po tym, jak posiadła moc Prodogiusa, połączony z bransoletą Mei Shi zaczyna jej służyć.

Ciekawostka[]

  • Mei Shi nie jest ani Kwami, ani Renlingiem[1]. Oznacza to, że posiadacz bransolety nie może się przekształcić w super-bohatera[2].

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement