CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Bon Voyagespecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Konia. Moc ta została użyta przez Pegaza i Marinette pod postacią Biedro-Pegaza oraz Biedro-Króli-Pegaza.

Opis[]

Bohater przywołuje energię, kumulując ją dookoła ręki. Kiedy umiejętność jest już gotowa, bohater rzuca krąg energii przed siebie, tworząc tym samym portal. Dzięki stworzonym portalom bohater może przemieścić się w dowolne miejsce.

Mimo że umiejętność jest bardzo pomocna i dzięki niej bohater może zyskać przewagę w walce, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[]

Voyage.gif

Użycie[]

Sezon 3[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Rakieta Pegaz Pegaz używa mocy, aby sprowadzić pociąg i jego pasażerów bezpiecznie na Ziemię. Przypadkowo teleportował pociąg na szczyt Big Bena w Londynie.
Startrain (395).png
Imprezowicz Pegaz używa portalu, aby przenieść się do domu Rollanda i pożyczyć od niego magnetofon, którego Biedronka potrzebowała do użycia kasety.
Trouble fete (390).png
Królowa Miraculów Pegaz otwiera portal, aby wysłać Snake Noir w kosmos.
Miracle Queen (293).png

Sezon 4[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Zdeptucha Kaalki Kaalki tworzy portal, aby powiadomić Adriena o pojawieniu się super-złoczyńcy.
Sole Crusher Galeria (322).png
Megapijawa Pegaz Pegaz tworzy portal, aby przenieść Vesperię bliżej Emo-potwora, żeby ta mogła go unieruchomić.
Mega Leech Galeria (439).png
Optigami Kaalki Kaalki tworzy portal do wieży Montparnasse, aby Alya mogła przejść do pokoju Marinette i wziąć potrzebne Miracula.
Optigami Galeria (369).png
Kaalki tworzy portal, aby Ruda Kitka, iluzja Biedronki i Kaalki mogli przejść do wieży Montparnasse.
Optigami Galeria (391).png
Kaalki tworzy portal, aby Ruda Kitka dostała się do windy.
Optigami Galeria (425).png
Kaalki tworzy portal, aby Ruda Kitka mogła przenieść Adriena w inne miejsce, żeby Marinette mogła się przemienić.
Optigami Galeria (431).png
Kaalki tworzy portal, aby Ruda Kitka wróciła do wieży Montparnasse.
Optigami Galeria (435).png
Kaalki tworzy portal, aby Ruda Kitka wróciła do Biedronki w windzie.
Optigami Galeria (439).png
Emobańkor Biedro-Pegaz Biedro-Pegaz tworzy portal, aby uwolnić się z bańki stworzonej przez Emo-potwora oraz zabrać Władcy Mroku przedmiot z Amokiem.
Sentibubbler Galeria (456).png
Efemeryd Pegaz Pegaz tworzy portal, próbując dostać się do sejfu Złotnika.
Ephemeral Galeria (35).png
Kuro Neko Pegaz tworzy portal w Osłonie Pancernika, aby Pigella mogła użyć swojej mocy na Bobogigancie.
Kuro Neko Galeria (9).png
FCFaul Pegaz tworzy portal, aby ochronić się przed Faulerką.
Penalteam Galeria (386).png
Pegaz tworzy portal, aby teleportować piłkę kopniętą przez Faulerkę prosto do bramki.
Penalteam Galeria (547).png
Kontratak Biedro-Króli-Pegaz Biedro-Króli-Pegaz przyzywa moc, aby przeteleportować się do pociągu i wręczyć Miraculum Psa Adrienowi.
Strikeback Galeria (272).png
Biedro-Pegaz Biedro-Pegaz tworzy portal, by wysłać Kontrataka prosto na Słońce.
Strikeback Galeria (441).png

Ciekawostki[]

  • Moc jest bardzo podobna do Norki, jednak w przeciwieństwie do niej, bohater z Miraculum Konia tworzy portale, aby przemieścić się z jednego miejsca do drugiego, jednak nie narusza on czasoprzestrzeni. Posiadacz Miraculum Królika natomiast podróżuje w czasie[1].
    • Sekwencja przywołania umiejętności również jest bardzo podobna.
  • W oryginalnej wersji językowej umiejętność nazywa się Voyage (pl. podróż). W polskiej wersji językowej do nazwy dodano słowo Bon (pl. dobry), tworząc nazwę Bon Voyage (pl. dobrej podróży).
    • Jest to pierwsza nazwa super-umiejętności, która nie posiada polskiego nazewnictwa.
  • Kiedy mocy używa Kaalki, portal staje się niestabilny. Może on pojawiać się w różnych miejscach na świecie oraz wciąga do środka rzeczy od strony, gdzie znajduje się Kwami.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement