CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Bolasbroń posiadacza Miraculum Tygrysa, którą posługuje się Fioletowa Tygrysica.

Wygląd[]

Bolas składa się z długiego sznurka w kolorze fioletowym, który jest owinięty wokół talii posiadacza Miraculum Tygrysa. Broń na talii właściciela utrzymuje się dzięki złotemu pierścieniowi, tworząc z Bolasa również ozdobny pas. Na jego końcu znajdują się trzy purpurowe kule z białym paskiem po środku, którzy przyozdobiony jest czarnymi pasami. Na sznurku znajdują się również trzy mniejsze pierścienie w złotym kolorze.

Funkcje[]

Dzięki swojej broni posiadacz Miraculum może walczyć z przeciwnikami, trzymając za sznurek oraz wymachując znajdującymi się na końcu kulkami. Prawdopodobnie może się nim również bronić.

Ciekawostki[]

  • Jest to trzecia broń, która może imitować element ciała zwierzęcia, bowiem Bolas wygląda jak ogon tygrysa. Pierwszą jest Tarcza, która u Pancernika przypomina skorupę żółwia, a drugą – Skakanka, która u posiadacza Miraculum Myszy imituje mysi ogon.
    • W przeciwieństwie do innych broni, Bolas może być na stałe zaczepiony o biodra posiadacza Miraculum. Fioletowa Tygrysica w czasie walki nie zdejmowała go.
  • Bolas jako jeden z nielicznych zbliżony jest do prawdziwej broni. W rzeczywistości jest to broń myśliwska miotana.
    • W rzeczywistości każda z kul przyczepiona jest do innego sznurka, a nie do jednego, jak pokazano u Fioletowej Tygrysicy.
    • Stara grafika koncepcyjna ujawnia, że początkowo każda z kul miała być na oddzielnym sznurku[1].
  • Bolas z trzema kulami nazywany jest Achico lub Boleadora[2].

Przypisy[]

Advertisement