Bobogigant Biedronka Logo.png Galeria Czarny Kot Logo.png Transkrypt Władca Ciem Ikona.png Błędy w animacji 

Nie tak sobie to zaplanowałem, ale w sumie czemu nie? Czy ktoś widział większą wściekłość niż u dziecka w nieopanowanym napadzie furii?

Bobogigant – szósty odcinek 2 sezonu i trzydziesty trzeci odcinek serialu ogółem.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Netflix[edytuj | edytuj kod]

Marinette chce zaprosić Adriena na romantyczny spacer, ale jej plany psuje Władca Ciem, który akumuje rozkapryszonego malucha w gigantyczne dziecko szukające lizaka.

TFOU[edytuj | edytuj kod]

Marinette i jej przyjaciółki, Mylène, Rose, Juleka i Alya próbują wymyślić (prawie) idealny plan, który pomoże Marinette w zaproszeniu Adriena na romantyczny spacer. Nazywają ją „Operacja Tajny Ogród”![1]

KidsClick[edytuj | edytuj kod]

Dziecko zostaje zaakumowane w Bobogiganta, gigantyczne dziecko, które przemierza Paryż w poszukiwaniu lizaka, niszcząc wszystko na swojej drodze! Powstrzymanie go nie będzie dziecinnie proste dla Biedronki i Czarnego Kota...[2]

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

Alya wyjawia wstydliwą tajemnicę Marinette

Alya, Rose, Juleka, Alix i Mylene spotykają się w pokoju Marinette. Alya w końcu wyjawia swoim przyjaciółkom, że Marinette jest zakochana, chociaż ciemnowłosa nie jest przekonana co do wyjawienia tajemnicy. Okazuje się, że dziewczyny już wcześniej to dostrzegły. Rose uspokaja swoją przyjaciółkę, że chłopcy nie zauważają takich rzeczy, dlatego nie powinna się przejmować. Alya przechodzi do sedna spotkania. Marinette i Alya przedstawiają reszcie dziewcząt plan, jak zaaranżować randkę z modelem. Każdy ze szczegółów został precyzyjnie dopracowany. Celem dziewczyn jest pozbycie się ochroniarza modela, aby Marinette mogła spotkać swojego ukochanego i udać się na romantyczną wycieczkę rikszą. Dziewczyny rozpoczynają operację tajny ogród.

Adrien pozujący do zdjęć

Trwa sesja zdjęciowa Adriena. Vincent, fotograf, decyduje się dodać do zdjęć lizaka. Smakołyk zostaje zauważony przez małego Auguste, który woła za łakociem. Na miejscu znajdują się również dziewczyny, które realizują swój plan. Kiedy Juleka nie może się ruszyć z wózkiem i musi wziąć znak do ręki, na pomoc przychodzi jej Mylene. Juleka ze skrępowaniem informuje policjanta o zakazie parkowania. Dziewczyny są z niej dumne. Mama Auguste wciąga wózek z dzieckiem po schodach, kiedy jej syn zaczyna płakać i żądać lizaka. Ochroniarz Adriena musi jak najszybciej zawrócić. W mężczyźnie zaczyna wzbierać złość, kiedy nie może zaparkować. W tym samym zasie Marinette decyduje się pomóc kobiecie, która zmaga się ze schodami. Adrien kończy sesję, a czas ucieka. Na nieszczęście Marinette, ochroniarz wraca na wcześniejsze miejsce parkingowe, przez co dostaje mandaty. Mężczyzna ignoruje wszystkie upomnienia szukając Adriena. Jego złość postanawia wykorzystać Władca Ciem. Lecąca Akuma zostaje zauważona przez Adriena oraz Marinette. Kiedy ochroniarz uspokaja się na widok chłopaka, Akuma obiera następny cel - płaczącego Auguste. Chłopiec zmienia się w Bobogiganta, który niszczy Paryż w poszukiwaniu lizaka. Adrien zmienia się w super-bohatera.

Bobogigant bawi się rikszą

Rose orientuje się, że w pobliżu nie ma Marinette. Kiedy zaczyna ich gonić Bobogigant, Czarny Kot odwraca uwagę super-złoczyńcy swoim dzwonkiem i kieruje w stronę rzeki. Marinette zmienia się w Biedronkę, aby pomóc swojemu partnerowi. Bobogigant broni się przez Biedronką, która krępuje jego ręce. Bohaterka podejmuje pierwszą próbę zniszczenia zaakumowanego przedmiotu, która kończy się niepowodzeniem. Bohaterka zaczyna obmyślać kolejny plan polegający na zwabieniu dziecka do wieży Eiffla i uspokojenie go za pomocą kołysanki. Bobogigant podąża za super-bohaterami, jednak zostaje rozproszony przez lizaki. Aby go uspokoić, Czarny Kot zwraca jego uwagę na samochód, którym złoczyńca zaczyna się bawić. Za pomocą Jo-jo Biedronka zamyka swojego przeciwnika w wieży Eiffla. I ten plan kończy się niepowodzeniem. Bobogigant nadal poszukuje lizaka. Alya, Rose, Juleka i Mylene ratują Biedronkę z rąk gigantycznego dziecka odwracając jego uwagę i zmuszając, aby Bobogigant pobiegł za nimi. Biedronka decyduje się na użycie Szczęśliwego Trafu. Biedronka, schowana w opakowaniu przypominającym lizaka, niszczy bransoletkę Bobogiganta i oczyszcza Akumę. Paryż powraca do normalności, Auguste zostaje przekazany jego mamie.

Marinette z przyjaciółkami

Marinette dołącza do swoich przyjaciółek. Widząc Adriena dziewczyny chcą dokończyć swój plan, jednak Marinette nie chce już komplikować zadania i postanawia zagadać do chłopaka. Po chwili zaczyna się jąkać. Kiedy Adrien proponuje, że ją podwiezie, speszona dziewczyna odmawia. Po chwili jednak żałuje swojej decyzji.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Główni bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Poboczne postacie[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 26 listopada 2017 roku we Francji.[3]
  • Tytuł odcinka został ujawniony po raz pierwszy 18 listopada 2017 roku, w e-mailu od jednego z pracowników TF1.[4]
  • Można zobaczyć, że Akuma nie jest do końca kontrolowana przez Władcę Ciem, kiedy sama zmienia swój cel.
  • Auguste jest drugim zaakumowanym dzieckiem i najmłodszą ofiarą Władcy Ciem. Pierwszym była Manon Chamack.
    • Jednocześnie chłopczyk jest pierwszą osobą, do której Władca Ciem zwraca się w nieuprzejmy sposób.
  • Po raz drugi Akuma jest widziana przez bohaterów, zanim zaatakowała.
  • Po raz drugi Władca Ciem traci kontrolę nad super-złoczyńcą. Pierwszym był Robotus.

Odcinek online[edytuj | edytuj kod]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]