FANDOM

Biedroblog – blog prowadzony przez Alyę.

Opis

Na swoim blogu Alya umieszcza informacje, które przede wszystkim dotyczą Biedronki. Od czasu do czasu pisze również o innych super-bohaterach, a także umieszcza tam wywiady przeprowadzone z nimi. Oprócz tego dziewczyna pisze wiele teorii o prawdziwej tożsamości Biedronki oraz gromadzi ciekawostki związane z bohaterką i jej mocami, wywiady z ludźmi, którzy mieli kontakt z Biedronką w różnych sytuacjach oraz próby odkrycia jej tożsamości.

Wygląd

Wygląd bloga jest zachowany w różowej kolorystyce, podzielony na trzy segmenty. Na górze strony znajduje się logo wraz ze zdjęciem Alyi oraz menu bloga.

Poniżej, po lewej stronie widnieje okienko z wyszukiwarką, możliwością udostępnienia strony oraz ze zdjęciem Biedronki, które zostało wykonane przez Alyę i umieszczone w gazecie w odcinku Kotowtór. Natomiast po prawej stronie jest postać Biedronki w kolorze czerwonym z czarnymi kropkami oraz znakiem zapytania w miejscu twarzy. Środkowa część bloga jest przeznaczona dla umieszczanych wpisow.

Ciekawostki

  • Nazwa pochodzi z połączenia słów biedronka i blog.
  • Adrien obserwuje bloga z nadzieją, że odkryje prawdziwą tożsamość Biedronki.
  • W webisodzie Ladyblog jest opisany szczegółowy cel i wygląd bloga.
  • W odcinku Faraon Biedronka i Czarny Kot oglądają transmisję na żywo, aby wiedzieć co dzieje się z Alyą.
  • Nie wszystkie informacje umieszczane na blogu są weryfikowane przez Alyę. Można to zobaczyć w odcinku Lisica, gdy umieszcza wywiad z Lilą, która twierdzi, że zna Biedronkę osobiście.
  • Niekiedy można ujrzeć datę wpisu z danego dnia. Sugeruje to, w jakim dniu i miesiącu dzieje się akcja odcinka.
  • Logo bloga jest starszą wersją loga serialu.

Galeria

Zobacz też...