FANDOM

 Biały Kot Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Błędy w animacji 
Chat blanc (231)
Biały Kot

Chat Blanc
Biały Kocie, daję ci nieskończoną moc destrukcji. Wspólnie odbierzemy Biedronce Miraculum i obudzimy twoją matkę. Ulegnij.

Biały Kot – dwudziesty drugi odcinek 3 sezonu i siedemdziesiąty czwarty odcinek serialu ogółem.

OpisEdytuj

Kiedy Marinette popełnia duży błąd, musi ponieść konsekwencje i skonfrontować się z tym, którego nigdy nie podejrzewała o to, że może być zaakumowany...[1]

StreszczenieEdytuj

Gabriel stoi przed śpiącą Emilie obiecując jej, że kiedyś nadejdzie dzień, w którym zdobędzie Miraculum Biedronki i Czarnego Kota i naprawi błędy z przeszłości. W tym samym czasie Alya, Alix, Rose, Juleka i Mylene spędzają razem czas. Dziewczęta zakładają się mając nadzieję, że Marinette w końcu się uda dać Adrienowi prezent, który dla niego zrobiła. Na ich twarzach maluje się rezygnacja, kiedy widzą zbliżającą się przyjaciółkę. Marinette tłumaczy się, dlaczego nie była w stanie dać Adrienowi prezentu. W końcu Rose wybucha, przekonując swoją przyjaciółkę, aby wręczyła chłopakowi prezent. Reszta dziewcząt popiera ją, motywując tym samym Marinette do działania. Ostatecznie dziewczyna nie zostaje wpuszczona do posiadłości, jednak nie zamierza zrezygnować. Decyduje się zamienić w Biedronkę, aby dostać się do pokoju Adriena i niepostrzeżenie pozostawić prezent. Dziewczyna jest zachwycona faktem, że jest w pokoju swojego ukochanego. Tymczasem do domu wraca Adrien, który od razu kieruje się do swojego pokoju. Dziewczyna w końcu przypomina sobie, po co udała się do posiadłości. Kiedy ma już wychodzić, przypomina sobie, że nie podpisała pozostawionej przez siebie paczki, szybko naprawiając swój błąd. Kiedy wyskakuje przez okno, do pokoju wchodzi Adrien, widząc odchodzącą super-bohaterkę. Chłopak zaczyna interesować się pozostawionym dla niego prezentem, nie wiedząc dlaczego Biedronka pozostawiła dla niego podarek od Marinette. Plagg próbuje zwieść swojego właściciela, jednak Adrien zaczyna się domyślać, kim naprawdę jest Biedronka i uświadamia sobie, że to właśnie w nim zakochana jest dziewczyna. Chociaż Kwami robi wszystko, aby odwieść go od tych myśli, Adrien nie chce go słuchać twierdząc, że Biedronka nigdy nie pozna jego prawdziwej tożsamości. Tymczasem, kiedy Biedronka skacze pomiędzy dachami, zastaje zatrzymana przed pojawiającą się przed nią Norkę Królix. Super-bohaterka z przyszłości informuje nastolatkę, że coś spowodowało katastrofę, jednak nie wie co i kiedy mogło na to wpłynąć. Królix zabiera młodą super-bohaterkę do Norki. Zafascynowana Biedronka zaczyna przeglądać różne linie czasowe, kiedy Królix zakłada na jej głowę miskę, aby niczego nie mogła zobaczyć. Zaprowadza ją przed jedną z linii czasowych i prosi o pomoc. Nie tłumacząc niczego Biedronce Królix wprowadza ją do przyszłości.

Paryż jest doszczętnie zniszczony. Królix pozostawia Biedronkę w przyszłości, aby być gotową na kolejny plan, jeśli super-bohaterka zawiedzie. W końcu nastolatka dostrzega siedzącego Czarnego Kota, który od razu reaguje na jej głos. Biały Kot bez wahania atakuje swoją ukochaną chcąc, aby oddała mu swoje Miraculum, jednak zostanie odepchnięty. Biały Kot przeprasza za swoją natarczywość i prosi o Miraculum. W końcu prosi Biedronkę o pomoc. Po chwili jego osobowość diametralnie się zmienia, a on sam zaczyna atakować Biedronkę. Super-bohaterka jest zmuszona bronić się i uciekać. Słysząc swoje prawdziwe imię jest zdezorientowana, że Biały Kot wie kim jest. Królix zastanawia się, co mogło do tego doprowadzić. Cofa jedną z linii czasowych odkrywając, że Adrien zobaczyć Biedronkę, kiedy sam wchodził do swojego pokoju. Okazuje się, że przeszłość Królix ulega zmianie, a ona sama inaczej zapamiętała wydarzenia z tamtego dnia. Kiedy Marinette spotkała się z przyjaciółkami po doręczeniu prezentu, przed dziewczętami pojawił się Adrien prosząc Marinette o rozmowę. Stojąc z nią twarzą w twarz ujawnia, że jest w niej zakochany i całuje dziewczynę ze wzajemnością. Skutki przeszłości są gorsze niż początkowo zakłada Królix.

W przyszłość Biedronka musi zmierzyć się z Białym Kotem. Jej dawny wspólnik robi wszystko, aby zdobyć Miraculum Biedronki oraz przywrócić wszystko do dawnego stanu, nawet nie waha się atakować swojej ukochanej. Skutki zmieniającej się przeszłości mają coraz większy wpływ na przyszłość. Biały Kot zdradza Biedronce, że to właśnie przez ich miłość świat tak się zmienił. Królic nurtuje pytanie, jak do tego doszło. Zaglądając w przeszłość dowiaduje się, że Gabriel Agreste wymusił na nastolatce, aby zerwała z jego synem, tłumacząc się reputacją marki. Nie chcąc aby Adrien został za to ukarany spotyka się z chłopakiem i ze łzami w oczach mówi mu, że nie są dla siebie stworzeni. Władca Ciem wykorzystuje rozpacz dziewczyny i wysyła do niej Akumę. Chłopak przekonuje ochroniarza, aby puścił go do Marinette. Widząc Akumę musi szybko działać, dlatego zmienia się w Czarnego Kota i niszczy Akumę Kotaklizmem. Chłopak ujawnia, że zna tożsamość swojej ukochanej i obiecuje, że wszystko się ułoży. O sekretnej tożsamości chłopaka dowiaduje się również Władca Ciem. Tymczasem przeszłość, teraźniejszość i przyszłość widziana z Norki Królix zaczyna znikać, podobnie jak i sama super-bohaterka. W tym samym czasie Biedronka nadal toczy walkę z Białym Kotem, bezskutecznie poszukując zaakumowanego przedmiotu. Nawet po uzyskaniu Szczęśliwego Trafu nie wie, co powinna zrobić. Jej przeciwnik jest coraz bardziej zirytowany postawą super-bohaterki.

Wpadając do wody Biedronka odkrywa posąg własny oraz Władcy Ciem, które rozsypują się w pył. Królix przegląda inne wydarzenia z przeszłości, które tłumaczą wydarzenia z przeszłości. Kiedy Biedronka i Czarny Kot odkrywają kryjówkę Władcy Ciem. Mężczyzna w końcu zdradza Adrienowi, dlaczego tak postępuje wiedząc, że będzie mógł to wykorzystać. Próbuje przekonać Czarnego Kota, aby mu pomógł. Rosnąca rozpacz Czarnego Kota staje się idealną pożywką dla Akumy a sam chłopak po chwili walki jej ulega i zmienia się w Białego Kota. Nie wiedząc co robić i nie chcąc skrzywdzić dwóch najważniejszych dla niego osób, jego moc rozprasza się powodując ogromny wybuch oraz zniszczenia. Tymczasem w przyszłość Biały Kot chce zniszczyć Biedronkę, samego siebie oraz cały świat. Super-bohaterka poddaje się, aby zapobiec zakładzie. Podchodzi do swojego wspólnika i niepostrzeżenie odbiera mu dzwonek, w którym skrywała się Akuma, ratując tym samym Czarnego Kota. Biedronka Martwi się, że Niezwykła Biedronka nie wymaże wspomnień Czarnego Kota, a chłopak nadal będzie pamiętał, kim jest naprawdę. W końcu bohaterka znajduje zastosowanie dla wyczarowanej gumki. Wskakuje ona do Norki Królix i prosi, aby bohaterka cofnęła ją do przeszłości, która wpłynie na przyszłość. Dziewczyna przypuszcza w jaki sposób Czarny Kot dowiedział się o jej prawdziwej tożsamości. Będą w przeszłości zatrzymuje samą siebie w czasie, gdy podpisywała prezent dla Adriena i zmazuje swoje imię. Po użyciu Niezwykłej Biedronki naprawia wszystkie szkody. Kiedy tylko w pokoju pojawia się Adrien tłumaczy mu, że dostarczyła prezent od jego fanów, po czym ucieka.

Biedronka pyta Królix jak jej moce wpływają na jej pamięć i rzeczy, które zobaczyła. Królix ujawnia, że zna jej tożsamość, podobnie Władcy Ciem, jednak nie może powiedzieć, kim jest złoczyńca, po czym znika w swojej Norce. W późniejszym czasie Marinette dołącza do swoich przyjaciółek ujawniając, że nie udało jej się podarować Adrienowi prezentu. Po koniec dnia Biedronka dołącza do Czarnego Kota na dachu jednego z wieżowców. Dziewczyna jej radosna, że wszystko się udało.

PostacieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pozostali bohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Premiera odcinka odbyła się na 9 listopada 2019 roku w Szwajcarii[2].
  • 23 października 2019 roku pojawił się pierwszy zwiastun. Został on udostępniony przez stację Gloob[3].
  • Po raz pierwszy można zobaczyć Marinette w rozpuszczonych włosach.
  • W tym odcinku Nathalie, ochroniarz Adriena, Gabriel oraz Marinette dowiadują się, że Adrien jest Czarnym Kotem. Chłopak również dowiaduje się, że Marinette skrywa się pod maską Biedronki.
  • Pojawiają się retrospekcje z takich odcinków jak: Ilustrachor, Melobestia, Mrożownik oraz Czasołamaczka.
  • To pierwszy raz, kiedy Akuma zostaje zniszczona przy pomocy Kotaklizmu.
    • Dowodzi to, że Akuma nie musi być oczyszczana i może zostać zniszczona.
  • Adrien po raz pierwszy widzi swoją matkę od czasu jej zniknięcia.
  • Odcinek ujawnia nowe ciekawostki na temat umiejętności Norka.
    • Posiadacz Miraculum może przedostać się za pomocą portalu do przestrzeni, skąd jest w stanie przeglądać wszystkie wydarzenia z przeszłości, przyszłości oraz teraźniejszości oraz przechodzić do wybranego przez siebie czasu.
Czarny Kot koncepcje mocy
  • Moc tytułowego złoczyńcy nawiązuje do mocy Czarnego Kota "Black Storm" (pl. Czarna Burza) z wczesnych koncepcji postaci.
    • W wyniku użycia mocy Miraculum Biedronki i Miraculum Motyla zostały zniszczone (wraz z ich właścicielami).
    • Mega-kotaklizm Białego Kota spowodował fizyczne uszkodzenie na powierzchni Księżyca, a w rezultacie jego przepołowienie.
  • Wiele wydarzeń z tego odcinka zostało usunięte z przyszłości w wyniku cofnięcia się w czasie Biedronki, w celu powstrzymania młodszej siebie przed podpisaniem prezentu. Ma to zapobiec zaakumowaniu Czarnego Kota w Białego Kota.
    • Wszyscy, którzy w tym odcinku odkryli tożsamość Czarnego Kota, w wyniku tej interwencji o niej zapominają.
  • Odcinek ujawnia, że Władca Ciem jest w stanie przywołać swoją broń z dużej odległości.
  • Z odcinka wynika, że Biedronka i, prawdopodobnie, Czarny Kot nie są świadomi, że w przyszłości Miraculum Motyla trafi w ręce innej osoby niż obecny Władca Ciem.
    • Potwierdza to, że nie słyszeli oni rozmowy Graficzasa (pochodzącego z przyszłości) z Władcą Ciem w odcinku Graficzas, w którym wspomniał on o nowym posiadaczu Nooroo.
  • Można przypuszczać, że kiedy posiadacz Miraculum Czarnego Kota jest zdenerwowany, jego moc ulega zwiększeniu. Oznacza to prawdopodobnie, że pewne supermoce Miraculi są połączone z emocjami ich właścicieli.
  • Królix zna tożsamość nie tylko Biedronki i Czarnego Kota, ale także Władcy Ciem, przed wydarzeniami z odcinka.
  • Biedronka po raz czwarty nie jest w stanie wskazać obiektu, w którym ukryła się Akuma. Poprzednio wydarzyło się to w odcinkach Antybiedrona, Mroczna Sowa i Kameleon.
  • Kiedy Władca Ciem wspominał w odcinku Amnezjo o miłości bohaterów będącej przyczyna ich upadku, częściowo miał rację.
    • W alternatywnej rzeczywistości Białego Kota próbuje on użyć miłości Biedronki przeciwko Czarnemu Kotowi, zmieniając go w Białego Kota i zmusić własnego syna do dokonania wyboru, doprowadzając do masywnej eksplozji mocy, której Gabriel nie przewidział, niszczącej Biedronkę i samego Władcę Ciem.
    • Będąc zaślepiony wizją zwycięstwa, Gabriel Agreste popełnia okropny błąd, który polega na daniu Czarnemu Kotowi nieograniczonej mocy niszczenia, ryzykując nie tylko zniszczenie samej Biedronki, ale też i jej Miraculum, powodując, że moc absolutna nie mogła by być przez niego użyta.
  • Gabriel określił jako „mistrzowski” plan zaakumowania Marinette (w alternatywnej linii czasu) (poprzednio użył tego określenia wobec Audrey Bourgeois w odcinku Królowa Stylu).
  • Czarny Kot myli Biedronkę z przeszłości z Biedronką z jego linii czasu, podobnie jak to w odcinku Lisica utożsamia wizerunek starożytnego chińskiego posiadacza Miraculum Motyla ukazany w księdze zaklęć z obecnym Władcą Ciem.
  • Widzimy, że Plagg martwi się nad konsekwencjami odkrycia sekretnej tożsamości Marinette przez Adriena, co oznacza, że nauczył się on swej lekcji z odcinka Łowca Kwami.
  • To drugi raz, kiedy widzimy Biedronkę z różnych punktów w czasie, wliczając odcinek Czasołamaczka.
  • Jeżeli Miraculum Motyla zostałoby fizycznie zniszczone, zaakumowana osoba wciąż pozostaje pod wspływem Akumy.
  • Chcąc wykorzystać swojego syna do złych celów, Gabriel Agreste tym samym zaprzeczył słowom z odcinka Goridzilla.
  • Po raz pierwszy widzimy zaakumowanie danej osoby stojącej przed Władcą Ciem bez użycia świetlnej maski.
    • Prawdopodobnie jest to błąd animacji.
  • Thomas Astruc zdradził, że Biały Kot pozostaje samotnie w swej zaakumowanej formie przez miesiące, zanim Królix transportuje Biedronkę (z przeszłości) do jego linii czasowej[4].
  • W alternatywnej rzeczywistości Mega-kotaklizm Białego Kota o mało nie doprowadził do zniszczenia całego Wszechświata, w tym czasoprzestrzennej Norki.
  • To pierwszy raz kiedy Marinette w czasie oczyszczania Akumy zamiast standardowej kwestii ("pora wypędzić złe moce") mówi "pora uwolnić Czarnego Kota od złych mocy".

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Kitka Logo Obejrzyj na YT (Napisy PL) >>KLIK<<

PrzypisyEdytuj

Zobacz też...Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówStarcie Miraculów

Filmy pełnometrażowe

Ladybug & Cat Noir: AwakeningMiraculous (film)

Inne produkcje

Internetowe serie

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

Nieznane produkcje

Biedronka na Halloween

Anulowane produkcje

Gagotor