Bańkor OficjalneLogoMiraculum (6).png Galeria OficjalneLogoMiraculum (1).png Transkrypt OficjalneLogoMiraculum (2).png Błędy w animacji 

Nazywam się Władca Ciem, a tobie daje na imię Bańkor. Pomogę ci z tymi wstrętnymi dorosłymi.

Bańkor – dziewiąty odcinek pierwszego sezonu serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Netflix[edytuj | edytuj kod]

Najlepszy przyjaciel Adriena, Nino, zostaje zaakumowany w Bańkora – złoczyńcę, który łapie dorosłych w bańki i wysyła ich wysoko w powietrze.

TFOU[edytuj | edytuj kod]

Adrien ma urodziny i Nino chce zorganizować przyjęcie dla swojego przyjaciela, jednak ojciec Adriena nie popiera tego pomysłu i odmawia. Rozczarowany Nino zostaje zaakumowany przez Władcę Ciem i staje się Bańkorem, super-złoczyńcą, który sprawia, że dorośli znikają. Biedronka będzie musiała sama poradzić sobie z tą sytuacją, ponieważ Czarny Kot już dawno jest spóźniony[1]...

KidsClick[edytuj | edytuj kod]

Uzbrojony w swój magiczny miecz z bąbelkami, Nino zmienia się w Bańkora. Chce pozbyć się z Paryża wszystkich rodziców. Dzieci zostają wtedy same w mieście! A Biedronka musi walczyć samotnie z Bańkorem, ponieważ Czarny Kot się nie pojawia... Przez Bańkora i Plagga, Adrien rzeczywiście zdecydował się cieszyć dniem bez ojca i ochroniarza[2].

Streszczenie[edytuj | edytuj kod]

Marinette chce dać Adrienowi prezent urodzinowy

Nastał dzień urodzin Adriena, a Marinette, która się w nim potajemnie podkochuje, przygotowała dla niego prezent. Nie jest to zbyt wesoły dzień dla naszego bohatera, ponieważ chciałby wyprawić imprezę z okazji swoich urodzin, ale jego ojciec mu nie pozwala. Zwierza się swojemu najlepszemu przyjacielowi Nino, który jest oburzony zachowaniem ojca Adriena.

Rozmowie chłopaków przysłuchuje się Alya oraz Marinette, która próbuje zdobyć się na odwagę i wręczyć Adrienowi swój prezent. Widzi to Chloé Bourgeois, która również podkochuje się w chłopaku, odpycha Marinette i zaczyna z nim flirtować, jednak po Adriena podjeżdża limuzyna i musi on jechać na sesję zdjęciową. Nino natomiast ma zamiar wybrać się do pana Agreste, by przekonać go co do imprezy urodzinowej jego syna.

Marinette i Alya również wybrały się do domu Adriena, by przekazać prezent od Marinette. Zaraz po nich zjawia się Nino i rozmawia z panem Agreste, a chwilę później zjawia się Adrien. Gabriel Agreste wyrzuca przyjaciela swojego syna z domu mówiąc, że ma na niego zły wpływ.

Bańkor pojawia się

Nino wychodzi zły i zawiedziony postawą dorosłego, jest to znakomita okazja dla Władcy Ciem, by wypuścić akumę, aby zawładnęła duszą chłopaka. Nino staje się złoczyńcą, zwanym Bańkorem i postanawia zlikwidować wszystkich dorosłych. Gdy Adrien wychodzi na zewnątrz czeka na niego niespodzianka zorganizowana przez Bańkora. Chłopak chce go powstrzymać, jednak Plagg namawia go, by na chwilę odpuścił i zabawił się, gdyż taka okazja może się więcej razy nie powtórzyć.

Gdy rodzice Marinette nagle unoszą się do góry w wielkich bańkach, nasza bohaterka przemienia się w Biedronkę, by uratować dorosłych. Jednak gdy dociera do Bańkora okazuje się, że urządził on imprezę dla Adriena, na której są wszyscy ich przyjaciele z klasy.

Chloé chce pocałować Adriena

Biedronka, widząc Adriena tańczącego z Chloé wykorzystuje swoją moc na Szczęśliwy Traf, by powstrzymać ich przed wspólnym tańcem. Musi też szybko zniknąć, aby nie przemienić się na oczach przyjaciół. Jako Marinette przychodzi na imprezę, gdzie łapie ją Alya i razem idą do gabinetu asystentki pana Agreste, by podpisać prezent od Marinette, o czym ona wcześniej zapomniała. Jednocześnie Tikki, kwami Marinette nabiera energii na następną przemianę.

Bańkor w tym czasie zaczyna zamykać już nie tylko dorosłych w bańkach, ale również tych, co mu się sprzeciwiają. Pojawia się Biedronka, a Adrien uświadamia sobie, że zamiast się bawić, powinien pomóc jej w pokonaniu złoczyńcy, więc wbiega do domu i zmienia się w Czarnego Kota.

Biedronka i Czarny Kot przybijają żółwika

We dwójkę próbują powstrzymać Bańkora, niszcząc jego obręcz do puszczania baniek. Gdy wszystko wraca już do normy, nasi bohaterowie znikają, aby nikt nie widział, kim są po przemianie. Następnego dnia w szkole pojawia się Adrien z szalikiem od Marinette. Dziewczyna jest niewyobrażalnie szczęśliwa. Jednak, gdy chłopak mówi, że to prezent od jego ojca, jest bardzo zdziwiona. Nie wyprowadza chłopaka z błędu, widzi jaki jest szczęśliwy, że ojciec w końcu o nim pomyślał.

Postacie[edytuj | edytuj kod]

Główni bohaterowie[edytuj | edytuj kod]

Pozostałe postacie[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 8 września 2015 roku w Korei.
  • Biedronka dwukrotnie używa Szczęśliwego Trafu.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]