FANDOM

Sezon 1 Biedronka Logo Sezon 2 Czarny Kot Logo Sezon 3 Władca Ciem Ikona Webisody 

UWAGA! Podane minuty i sekundy mogą być różne w zależności od playera, z którego korzystasz.

Błędy w animacji — błędy występujące w animacji i treści kanonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Ogólne, dotyczące całości serialuEdytuj

  • Szkoła, do której uczęszczają główni bohaterowie, w polskim dubbingu jest nazywana liceum. Podczas kiedy ona nim nie jest. We Francji, collège jest dla francuskich uczniów od szóstych klas (wiek: 11-12) do klas trzech (wiek: 14-15).

Odcinki internetoweEdytuj

RépétitionEdytuj

  • 1:58; 2:02 — Uśmiech Alyi przechodzi przez jej okulary.
  • 2:05 — Przez ułamek sekundy można zobaczyć, że lewa ręką Marinette jest wyprostowana. Dodatkowo obok pojawia się jej przedramię a dłoń jest oddzielona od ciała.

Grosse journéeEdytuj

  • 0:30 – 0:47; 0:54 – 1:42 — Pieprzyk Alyi zmienia miejsce. Pieprzyk powinien się znajdować po prawej stronie twarzy dziewczyny, jednak przez większość czasu jest umiejscowiony po lewej stronie. W niektórych ujęciach jego umiejscowienie jest prawidłowe.
  • 2:00 – 2:02 — Kiedy Alya odwraca głowę, jej pieprzyk zmienia umiejscowienie z prawej strony na lewą.

L'exposéEdytuj

  • 0:31 — Przez chwilę brzuch Marinette oddziela się od jej klatki piersiowej.
  • 0:47 – 0:49 — Ręka Marinette przenika przez całe ciało Tikki oraz jej czułki, z wyjątkiem ogona, mimo że Tikki siedzi przed nią.
  • 1:37 – 1:58 — Czarne dodatki na bluzce Sabine początkowo są skierowane na prawo, później na lewo.
  • 1:37 – 2:10 — Umiejscowienie Sabine zmienia się. Raz podłoga pokoju jest na wysokości jej bioder, raz na wysokości klatki piersiowej, a innym razem ud. Również oddala się i przybliża do krawędzi drzwiczek.
  • 1:41 — Klapa drzwiczek od pokoju Marinette znika.