FANDOM

Sezon 1 Biedronka Logo Sezon 2 Czarny Kot Logo Sezon 3 Władca Ciem Ikona Webisody 

UWAGA! Podane minuty i sekundy mogą być różne w zależności od playera, z którego korzystasz.

Błędy w animacji — błędy występujące w animacji i treści kanonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Ogólne, dotyczące całości serialuEdytuj

  • Szkoła, do której uczęszczają główni bohaterowie, w polskim dubbingu jest nazywana liceum. Podczas kiedy ona nim nie jest. We Francji, collège jest dla francuskich uczniów od szóstych klas (wiek: 11-12) do klas trzech (wiek: 14-15).

Sezon 3Edytuj

KameleonEdytuj

  • 0:37 - 2:57 — Ramiączko od torebki Marinette raz jest umiejscowione nad szelkami plecaka, a raz pod nimi.
  • 1:33 - 1:44 — Wchodząc do klasy Lila nie ma ze sobą żadnej torby, a kiedy siada w ławce - kładzie torbę na biurku.
  • 1:44 — Na kolczykach Lili nie ma perły.
  • 2:20 — W jednej scenie na szelkach plecaka Marinette pojawiają się zdobienia.
  • 2:21 - 2:27 — Torba Lili znika z biurka na kilka sekund.
  • 2:40 — Tablet Nino znika z biurka.
  • 2:41 — Adrien spogląda zdenerwowany na Marinette. Uznano to za błąd.[1] W tym momencie znikają również plecaki należące do Alix i Kima.
  • 3:00 — Przez chwilę przed Marinette widać dodatkowe biurko, chociaż przed nią powinni siedzieć Kim oraz Max.
  • 4:30 - 5:47 — Kiedy Marinette, Alya oraz Nino idą do stolika, przy jednym z nich samotnie siedzi Nathaniel, a stolik obok jest pusty. W następnej scenie obok Nathaniela pojawia się dziewczyna, a przy pustym stoliku siedzi dwóch uczniów. Kiedy Lila łapie rzuconą w jej stronę serwetkę, stolik ponownie jest pusty, jednak w następnej scenie znowu ktoś przy nim siedzi, tym razem jednak w innym miejscu. Ułożenie postaci w tle również ulega zmianie. Na początku sceny, kiedy Marinette siada do stolika, można zobaczyć za nią ciemnoskórą dziewczynę, jednak po retrospekcji z odcinka Lisica wygląd postaci ulega zmianie.
  • 9:22 - 10:11 — Rajtuzy Lili zmieniają swój kolor na biały.
  • 10:11 — Dym pokrywający Lilę po zaakumowaniu jest czarno-niebieski zamiast czarno-fioletowy.
  • 18:48 - 19:44 — Kiedy uczniowie wracają do klasy plecak Marinette znajduje się po stronie korytarza, jednak w czasie gdy dziewczyna musi przejść do innej ławki, jej plecak jest przy niej - od strony okna.
  • 19:00 - 19:11 — Chociaż na biurku znajdował się jedynie tablet Marinette, kiedy dosiada się do niej Adrien widoczne są dwa tablety.
  • 20:00 – 20:34 — Kiedy Marinette się przesiada, zajmuje miejsce w pierwszej ławce. Po chwili obok niej siada Alya. W późniejszej scenie można zobaczyć, że dziewczyny siedzą za Adrienem i Nino, chociaż powinny być przed nimi. Zmienia się również położenie tabletów, chociaż żaden z uczniów nie brał ich ze sobą.
  • 20:25 - 20:32 — Można zobaczyć, że Max podnosi się, aby zmienić miejsce, jednak w rzeczywistości pozostaje w tej samej ławce.

TatołakEdytuj

  • 0:00 – 21:00 — Bluzka Marinette ma ciemniejszy odcień szarości.
  • 8:22 — Przez ułamek sekundy ręka Marinette przenika przez rękę Czarnego Kota, kiedy dziewczyna sięga po różę.
  • 8:50-10:00Pierścień Czarnego Kota jest srebrny, chociaż powinien być czarny z zielonymi poduszkami.
  • 14:54Pierścień Czarnego Kota jest niebieski, chociaż powinien być czarny z zielonymi poduszkami.
  • 19:55 — Chwilę przed transformacją, kiedy Marinette nadal jest Biedronką, można zobaczyć, że na lewej ręce oraz nodze nie ma przebrania – kawałek jej ciała jest w cywilnej formie.

Król ZabawekEdytuj

  • 11:42 – 20:13 — Biedronka wyczarowuje notatnik oraz kopertę koloru czerwonego w czarne kropki, jednak kartki są koloru białego w linie. Kiedy Św. Mikołaj wyciąga list, kartka jest czerwona w czarne kropki.
  • 14:36 - 14:47 — Na początku monologu Władcy Ciem można usłyszeć dźwięk "maski", dzięki której porozumiewa się on ze złoczyńcą, chociaż sama maska się nie pojawia. Można ją zobaczyć dopiero po kilku sekundach, jednak masce nie towarzyszy już charakterystyczny dźwięk.
  • 19:50 – 20:13 — Biedronka bierze do ręki kopertę oraz ołówek, których nie powinna mieć, ponieważ oddała je wcześniej Św. Mikołajowi. W tej samej scenie Biedronka podrzuca do góry wyczarowany wcześniej notatnik, chociaż nie miała go przy sobie – trzymała jedynie list.

CofeliaEdytuj

  • 1:30 - 20:20 — Według słów Alyi odcinek ma miejsce w sobotę, jednak nie ma to przełożenia na rzeczywistość. Po pokonaniu złoczyńcy Marinette wspomina o spotkaniu Adriena w szkole dnia następnego (i rzeczywiście tak jest). Oznaczałoby to, że dni szkolne wypadały w niedziele.
  • 15:50 – 18:06 — Zanim Cofelia użyje swoich mocy na liściu, w poprzedniej scenie na jej masce można zobaczyć liczne pęknięcia. Później całkowicie znikają.
  • 16:32 – 18:04 — Kiedy Biedronka chce, aby Czarny Kot powiedział Kotaklizm od tyłu, bohater ma już uniesioną w górze rękę i do czasu wypowiedzenia nazwy umiejętności od tyłu mija kilka sekund. Kiedy jednak Biedronka zasadza pułapkę na Cofelię, Czarny Kot opuszcza rękę zaledwie sekundę po tym, jak przywołał Kotaklizm.
  • 18:03 – 18:14Kotaklizm Czarnego Kota znika po przywołaniu mocy.

Nawałnica 2Edytuj

  • 0:56 - 1:27 — Kiedy Aurore pojawia się po raz pierwszy nie ma na sobie plecaka. W późniejszych scenach można zobaczyć, że ma ubrany plecak.
  • 15:48 – 16:20 — W odcinku zamiast modelu Clary wykorzystano model Arlette.
  • 16:06 — Włosy Toma są w kolorze blond.

AnimaestroEdytuj

  • 0:00 - 21:00 — W polskiej wersji językowej występuje niezgodność odnośnie smaku makaronika, który Marinette upiekła dla Adriena. Dziewczyna wspomina, że jest to makaronik o smaku marakui, kiedy jednak przysmak zostaje zjedzony przed Thomasa, mężczyzna wspomina, że jest on z migdałami.
  • 3:16 — Clara zostaje nazwana Laurą.
  • 3:18 — W tle można powtórnie usłyszeć dźwięk całusa, który zostaje wysłany przez Clarę do fanów, jednak dziewczyna jedynie do nich macha.
  • 3:48-3:56 — Włosy Toma mają jaśniejszy odcień brązu.
  • 4:14 — Prawa strona okularów Jaggeda jest biała, chociaż powinna być niebieska.
  • 5:17 – 5:21 — Szukając makaroniku Marinette klęka przy Chloé, jednak na ziemi nie ma makaroniku. Smakołyk pojawia się w następnym ujęciu między nogami Chloé.
  • 6:45-6:55; 19:54-20:02 — Włosy Gabriela mają inny odcień szarości.
  • 7:19 - 7:24; 20:52 - 21:05 — Chloe wspomina, że w czasie premiery będzie siedziała dwa rzędy za Adrienem i Kagami. W czasie premiery można zobaczyć, że za osobą po prawej stronie od Marinette siedzi Jagged Stone, a obok niego znajduje się mężczyzna w kurtce. W następnym kadrze postaci zmieniają swoje ułożenie a Jagged znika. W kolejnej scenie muzyk po raz kolejny pojawia się, a obok niego siedzi już Chloe.
  • 13:30 - 13:45 — Chociaż w czasie odcinka i w sekwencji transformacji włosy Marinette ułożone są w koka, kiedy kadr pokazuje z bliska jej kolczyki dziewczyna w tym momencie jest uczesana w kucyki.
  • 18:17 - 18:25 — Głos czarodziejki (Animaestro) jest inny.

AmnezjoEdytuj

  • 2:42 — Pierścień Adriena jest czarny, chociaż powinien być szary.
  • 4:51 — Kiedy Marinette dmucha na telefon Adriena, pomiędzy drugą a trzecią kropką górnego rzędu nie ma śladu. Mimo to chłopak łączy je i odblokowuje telefon.
  • 5:05 — Pierścień Adriena jest ciemnoszary.
  • 5:18-5:23 — Marinette wymienia złą kolejność kontaktów w telefonie. Według jej listy jej kontakty są zapisane w następującej kolejności: Alya, Nino, Sabine Cheng oraz Fu. Natomiast w czasie czytania podaje inną kolejność: Agreste, Césaire, Couffaine, Dupain-Cheng Sabine.
    • Mimo, że dziewczyna utraciła pamięć, bez problemu czyta nazwiska swoich przyjaciół, chociaż każdy z nich jest zapisany jedynie imieniem.
    • Marinette czytając nazwisko Sabine mówi Dupain-Cheng Sabine, chociaż kobieta jest zapisana jako Sabine Cheng.
  • 15:50-15:55 — Adrien w czasie transformacji ma swoje normalne ubrania, chociaż chwilę wcześniej był ubrany w kartonowy kostium.
  • 17:16-17:19 — Z imbryczka nagle znika pokrywka, chociaż nie została zdjęta.
  • 17:25 — Na ręku Amnezjo nie ma imbryczka.
  • 17:26 — Pierścień Czarnego Kota jest niebieski.
  • 17:45 — Na ręku Amnezjo znajduje się zaakumowany przedmiot, chociaż chwilę wcześniej został zniszczony.
  • 18:02-18:13 — Na imbryczku pojawia się pokrywka, której przed chwilą nie było.

CichoszałEdytuj

  • 2:48 – 2:55 — Pasemka na włosach Juleki przybierają kolor wiśniowy.
  • 2:50 – 2:58 — Na masce Luki pojawia się połysk, chociaż wcześniej była ona matowa.
  • 5:04 – 5:07 — Na nagraniu pasemka Juleki są po raz kolejny zmienione.
  • 10:47 – 10:49 — Włosy Jaggeda są w kolorze blond.
  • 18:10 – Czarny Kot ma na sobie pasek, chociaż jeszcze go nie ubrał, a Biedronka nie użyła Niezwykłej Biedronki.
  • 18:25 — Pasek Czarnego Kota znika z jego kostiumu, pojawiając się po raz kolejny za sprawą Niezwykłej Biedronki.
  • 18:27 – 18:30 — Zmiana Cichoszała w Lukę jest opóźniona w stosunku do mgły, w wyniku czego można zobaczyć jak kostium złoczyńcy znika.

Oni-chanEdytuj

  • 3:13 - 3:24 — Nathalie nie ma kolczyków.
  • 5:11 — Na zdjęciu Armand ma mniej włosów niż w rzeczywistości.
  • 5:56 – 6:18 — Gabriel dostaje na swój telefon wiadomość od Lili, chociaż dziewczyna nie wysłała do niego wiadomości. Pod koniec odcinka można zobaczyć, że nie posiada nawet jego numeru.
  • 8:34 — Telefon, który Kagami rzuciła na ziemię znika.
  • 9:04 — Ułożenie róży na dłoni Kagami zmienia się.
  • 9:30 – 9:37 — Kiedy Oni-chan mija Marinette, wszystkie śmietniki znowu są ustawione, chociaż Marinette ustawiała je na nowo.
  • 10:02 – 10:04 — Torba Lili zmienia kolor na różowy.

PiekarixEdytuj

  • 0:34 – 0:42 — Włosy Nadji są krótsze niż w rzeczywistości. U dołu nie widać reszty włosów.
  • 0:44 – 1:16 — Wzór na swetrze, który tworzy Marinette powiększył się.
  • 3:44 - 3:50 — Pokrywa rury, przez którą rozmawia Rolland nie otwiera się.

MiraculiaEdytuj

  • 8:51 – 8:52 — Kiedy Amok znajduje się w jo-jo Biedronki, po chwili piórko znika.
  • 12:44 – 12:55 — Marinette twierdzi, że Miraculia ukradła moce zarówno jej, jak i Czarnemu Kotu. Dziewczyna jednak nie powinna o tym wiedzieć, ponieważ nie było jej wtedy, gdy złoczyńca odebrał Czarnemu Kotu moce.
  • 17:17 — "Antenki" znikają z włosów Królowej Pszczół.
  • 17:41 — Jeden z symboli Biedronki na kostiumie Miraculi jest zielony zamiast czerwony.
  • 18:10 - 18:43 — Ręka Pancernika przechodzi przez Osłonę stworzoną przez Miraculię.

GraficzasEdytuj

  • 1:50 – 1:57 — W tle nie widać samochodu TVi News. W późniejszej scenie można jednak zauważyć, że pojazd dopiero odjeżdża.
  • 2:19; 2:38 — Górna część pierścienia Czarnego Kota jest koloru niebieskiego.
  • 5:00 – 5:02 — Super-bohaterom znika ostatnia kropka/poduszka, mimo to nie przechodzą transformacji zwrotnej.
  • 6:57 — W polskim dubbingu można usłyszeć, że według Alix wiadomość w zegarku była od Biedronki. W rzeczywistości została ona wysłana przez Królix dla Biedronki.
  • 11:55 – 13:40 — Spod pomnika na przeciwko Luwru znika pomnik pana Ramier.
  • 12:15 – 12:16 — Królix znika na jedną klatkę w czasie używania swojej specjalnej umiejętności.
  • 13:23 — Włosy Graficzasa są koloru jego skóry.
  • 13:49 - 13:57 — Parasol Królix jest umocowany na jej plecach, chociaż scenę wcześniej bohaterka miała go w ręku. Kiedy zostaje wysłana przez Graficzasa do innego czasu broń powraca do jej dłoni.

Gracz 2.0Edytuj

  • 6:57 - 6:59 — Na dachu widać nieruchowy cień lecącej Biedronki, który przesuwa się na boki.
  • 7:55 – 14:39 – Włosy Tatołaka oraz Zombuziary na panelu wyboru są koloru białego.
  • 10:30 - 10:47 — Skrzydła Mrocznego Amora znikają. Pod koniec sceny broszka złoczyńcy nadal jest na jego piersi, chociaż chwilę wcześniej została zniszczona przez Pana Gołębia.
  • 13:26 – 13:29 — Na panelu wyboru pokazuje się twarz Biedronki, chociaż to Czarny Kot wybierał postać.
  • 13:59 — Grzywka Lady Wifi ma kolor czerwony, kiedy bohater zostaje wybrany. Później ten błąd znika.
  • 14:00 – 14:14 — Końcówki włosów Lady Wifi mają czerwony kolor.
  • 14:14 – 14:18 — Włosy Zombuziary są o wiele jaśniejsze. W ostatniej scenie można zobaczyć, że są ciemniejsze niż pokazywano wcześniej, powracając do normalnego koloru.
  • 14:19 — Melobestia nie ma okularów.
  • 14:54 – 14:56 — Antybiedrona nie ma maski.
  • 16:28 – 17:04 — Biedronka ma dostęp do przedmiotu Befany, Mrocznej Sowy oraz Lalkarki, chociaż przegrała te walki, a przedmioty nie powinny się znajdować na jej liście.

ReflektynkaEdytuj

  • 0:32 — Lektor przedstawia angielski tytuł odcinka (Reflekdoll) zamiast polski (Reflektynka).
  • 11:14 — kostka przy serdecznym palcu Marinette jest przycięta. Po wykonaniu ruchu ręką przycięcie jest przez chwilę widoczne również na przedramieniu dziewczyny.
  • 11:18 — Łapka w pierścieniu jest odwrócona.
  • 12:15 — Adrien posiada głowę Reflekty, chociaż odmienił ją jako pierwszą, kiedy na jego twarzy pojawiała się maska.
  • 14:05 - 19:52 — Nawet po wykorzystaniu mocy bohaterowie ani razu nie usłyszeli dźwięku odliczania do transformacji zwrotnej.
  • 14:14; 14:36 - 14:42 — Ozdoba paska Czarnej Kotki odstaje od jej bioder. Nie ma na niej również zielonej łapki kota.
  • 16:54 — W odbiciu lustra nie widać pleców Biedronka.
  • 18:55 — Nathalie ma na sobie okulary, chociaż odrzuciła je w czasie transformacji.
  • 20:26 - 20:29 — Marinette ściąga wcześniejsze kolczyki i zastępuje je Miraculum Biedronki. Kiedy jednak Tikki ją przytula dziewczyna nie ma nic w ręku.

DesperataEdytuj

  • 2:05 - 2:13 — Marinette odstawia szklanki na niebieski stolik, który był wcześniej brązowy.
  • 10:21; 15:53 — Marinette mówi Adrienowi i Luce, że Miraculum Węża daje moc drugiej szansy, jednak według Thomasa jest to błąd w dialogu[2].
  • 14:46 - 14:50 — Adrien nie ma na sobie Miraculum Węża.
  • 17:00 - 17:17 — Włosy Luki nie zmieniają koloru w czasie transformacji, chociaż w późniejszym czasie jego końcówki mają bardziej zielony kolor.
  • 17:45 - 17:54 — Czarny Kot dwa razy wypowiada Kotaklizm. Pierwszy raz kiedy przywołuje moc, drugi raz kiedy niszczy ścianę.

Lalkarka 2Edytuj

  • 4:34 - 4:40 — W tle można zobaczyć pomnik Sarah, który po chwili znika. Później nie jest już widoczny.
  • 8:56 - 8:59; 14:41 — Posąg Antybiedrony posiada czerwone Jo-jo w czarne kropki zamiast czarne w czerwone kropki.
  • 12:13 - 12:32 — Chociaż posąg Lady Wifi cały czas stoi na swoim miejscu, woskowa figura atakuje Alyę z drugiego końca sali. Później znowu jest na swoim miejscu i zmienia położenie, znowu będąc "żywą".
  • 14:05 - 14:08 — Włosy Adriena odstają od jego głowy.
  • 15:01 — posąg Mrocznego Amora znika.
  • 15:02 - 16:01 — wcześniej widziany posąg jednego z rycerzy Czarnego Miecza znika.
  • 14:36 - 16:00 — W czasie sceny walki, chociaż wcześniej były widoczne na wystawie, znika posąg Nawałnicy, Gracza, Antybiedrony, Pana Gołębia oraz Simona Mówi - nie walczą, ani nie stoją na podeście. W tym czasie można zobaczyć również inne błędy. Posąg Czasołamaczki znika, pojawiając się tylko na chwilę w czasie walki. Dodatkowo figura Ilustrachora oraz Wonnej Księżniczki skacze na Czarnego Kota, chociaż we wcześniejszych scenach nie były widoczne po tym, jak posągi ożyły.
  • 14:58 - 16:00; 16:44 - 16:47 — Z tła znika zbańkowana Lady Wifi oraz zapauzowany Bańkor.
  • 17:05 - 17:56 — Posąg Aurore znika.
  • 19:00 - 19:02 — Biedronka podrzuca do góry wyczarowany przedmiot w takiej formie, jaki go otrzymała, chociaż powinien przypominać różdżkę Lalkarki.
  • 19:14 — posąg ArcyGliny zmienia swoje położenie. Wcześniej był on pod ścianą przy platformie z fototapetą Paryża mniej więcej w połowie sali, obok Reklekty. Kiedy Biedronka przywołuje Niezwykłą Biedronkę, leży on pod Lady Wifi.

RakietaEdytuj

  • 3:03 - 3:06 — Marinette nie ma na sobie torebki, która w następnej scenie się pojawia.
  • 3:46 — Włosy Nino znikają na jedną klatkę. Kiedy chłopak się odwraca błąd widać również na czapce, która przez chwilę z tyłu odstaje od jego głowy oraz widać przez jej materiał część autobusu.
  • 15:39 - 16:08 — W scenie można dojrzeć błąd logiczny. Kiedy podnosi się temperatura Markov wspomina, że jego obwody zaczynają się przegrzewać. Oznacza to, że w pomieszczeniu musi panować bardzo wysoka temperatura, chociaż wydaje się jakby nie wpływało to na Maxa, chociaż nie ma on na sobie Miraculum. Dodatkowo butelka, którą chłopak bierze również jest nienaruszona a woda jest w stanie schłodzić robota do odpowiedniej temperatury, aby ten znowu poprawnie funkcjonował, chociaż sama powinna osiągnąć wysoką temperaturę.
  • 16:02 — Max polewa Markova wodą, aby go schłodzić, chociaż w odcinku "Syrena" robot twierdzi, że nie może się zmoczyć, ponieważ zostanie uszkodzony.

Łowca KwamiEdytuj

  • 12:24 — Marinette mówi mistrzowi, że Plagg również został złapany, chociaż wtedy nie było jej już na dachu.
  • 13:04 - 14:09 — Stompp pojawia się, chociaż nie został przywołany wcześniej. Podobnie jak z Orikko i Barkkiem, Marinette nie zakładała Miraculum Bawoła, mimo to je ma.
  • 13:04 - 15:04 — Orikko pojawia się w czasie ataku na Łowcę Kwami, jednak wcześniej nie było ono widoczne a Marinette nie nakładała Miraculum Koguta.
  • 13:04 - 14:25 — Barkk pojawia się, chociaż nie został on przywołany wcześniej. Podobnie jak z Orikko, Marinette nie zakładała Miraculum Psa, mimo to je ma.
  • 13:04 - 20:00 — Miraculum Koguta nie zawsze jest widoczne na kciuku bohaterki. Ze względu na widoczność niekiedy może być to trudne do zidentyfikowania.
  • 13:23 — Miraculum Myszy posiada czarny kolor, chociaż powinno być w kolorze srebra.
  • 13:35 — W tle nie widać Kwami.
  • 13:44 — Przez chwilę w tle widać Tikki, chociaż wcześniej została złapana przez złoczyńcę.
  • 14:13 - 14:17 — Imiona Kwami zostają wypowiedziane w złej kolejności. Kiedy pojawia się symbol Myszy Multimysz wypowiada imię "Trixx", a kiedy symbol Lisa - mówi "Toppo". Kolejnym błędem jest nazwanie Kwami Toppo, chociaż nazywa się on Mullo.
    • Jest to pierwotne imię Kwami, które uległo zmianie, mimo to błędu nie poprawiono.
  • 14:31 - 14:33 — Grzywa Kaalki odczepia się od głowy Kwami, latając za nim.
  • 17:10; 19:47; 19:56 — Pojawiają się nieścisłości w czasie rozłączenia Kwami. Rozłączając Mullo z Plaggiem, a później Trixx bohaterka wypowiada imiona obu Kwami. Kiedy jednak rozłącza Mullo i Tikki wypowiada jedynie imię Kwami Myszy.
  • 18:24 — Miraculum Myszy jest w trybie ukrycia, chociaż bez właściciela i uwolnionego Kwami powinno mieć normalną postać.
  • 19:55 - 19:58 — Bohaterka nie ma ubranego Miraculum Konia, jednak po odłączeniu Mullo Miraculum pojawia się.
  • 19:57 — Miraculum Lisa jest koloru czarnego, chociaż powinien być w trybie ukrycia, a czas do transformacji zwrotnej nie był wcześniej odliczany.

ŻarłokEdytuj

  • 11:22 — Po zdjęciu pierścienia przez Wayzza biżuteria powinna przybrać czarny kolor.
  • 15:34 - 15:36 — Kiedy mistrz Fu zakłada Miraculum Żółwia jest ono w trybie ukrycia i przekształca się w tryb normalny, chociaż powinno być odwrotnie.
  • 18:36 — Chwilę przed detransformacją na głowie Mayury można dostrzec kok, który nosi w cywilnej postaci.

Ikari GozenEdytuj

  • 16:22 - 16:30 — Oczy Ryuko w czasie transformacji są normalne, jednak później zmieniają swój kolor.
  • 15:39 - 16:30 — Kagami znajduje się na lewym siedzeniu, chociaż wcześniej została zapięta na prawym.
  • 19:10 — Biedronka podrzuca do góry pudełko po kulach do kąpieli, chociaż nie miała go wcześniej przy sobie.

ImprezowiczEdytuj

  • 1:56 - 2:11; 8:26 - 8:32 — Pierścień Gabriela znajduje się na jego serdecznym palcu, chociaż powinien być na środkowym.
  • 8:39 - 8:45 — Roger nie ma na szyi gwizdka, który później się pojawia.
  • 11:37 — Szermierz znajdujący się na okładce płyty zostaje błędnie nazwany lokajem.
  • 12:21 — Kim skacze na główkę do wanny Adriena. Zważywszy na niewielką głębokość, która później jest widoczna, wykonanie takiego skoku nie jest możliwe.
  • 15:15 - 15:26 — Uciekając z rezydencji Luka biegnie w lewo a Max w prawo. W następnej scenie jednak to Luka jest po prawej stronie, chowając się za samochodem.
  • 16:58 - 17:08 — Pancernik wypowiada słowa załóż..., chociaż (według oryginału) powinien on przywoływać swoją super-umiejętność, czyli Osłonę.
  • 17:25 - 17:28 — Na nadgarstku mistrza Fu widać Miraculum Żółwia, chociaż wcześniej przekazał je Nino.
  • 17:30 — Kim nie płynie do przodu, chociaż woda jest nieruchoma.
  • 17:33 - 17:37 — Kim po wynurzeniu się z wody zdejmuje okulary pływackie, które po chwili znowu się pojawiają na jego głowie.
  • 20:23 — Imprezowicz ma na sobie okulary, chociaż wcześniej zostały zniszczone.
  • 21:01 - 21:09 — Ivan, Luka, Nathaniel i Wayhem nie wychodzą z rezydencji, chociaż pomagali w sprzątaniu pokoju Adriena.

Biały KotEdytuj

  • 2:15 - 2:18 — Rzęsy Marinette znikają.
  • 4:53 - 4:55 — Na nadgarstku dinozaura można dostrzec bransoletkę Otisa.
  • 9:02 - 9:04 — Torebka Chloe znika z jej ramienia, chociaż wcześniej była widoczna.
  • 13:24 - 14:41 — Chociaż Biedronka zabiera pasek Białego Kota i niszczy go, chłopak nadal ma go na sobie (ale bez odstającego "ogona").
  • 15:28 - 15:32 — W tle można usłyszeć dźwięk maski świetlnej Władcy Ciem, chociaż ta nie pojawia się.
  • 15:34 - 15:45 — Pierścień Czarnego Kota jest srebrny.

FélixEdytuj

  • 8:12 - 8:22 — Nino jest w innej pozie niż w czasie nagrywania filmu. Dodatkowo nie ma za nim Luki.
  • 11:38 — Na twarzy Alyi można zobaczyć ślad pojawiający się na twarzy ofiary, kiedy Akuma wniknie do przedmiotu. Jednak w tym przypadku ślad pojawia się zanim Akuma wniknie w tablet.
  • 13:01 - 13:03 — Markov znika z tła.

BiedronkaEdytuj

  • 0:50 - 19:11 — Pierścień Gabriela jest na jego serdecznym palcu zamiast środkowym.
  • 4:54 - 4:57 — Koszula Toma przez chwilę jest biała.
  • 6:43 — Maska świetlna Zombuziary jest przekrzywiona.
  • 6:55 — Maska świetlna Zombuziary, Mrocznej Sowy oraz Wonnej Księżniczki są źle umiejscowione.
  • 7:03 - 7:10 — Chociaż Tom stoi nieruchomo, nie zmienił się w super-złoczyńcę.
  • 7:10 - 7:13 — Kiedy dyrektora, Caline, Rose i Julekę opuszczają Akumy, nie zmieniają się one w białe motyle a od razu znikają. Z tła znikają również latające Szkarłatne Akumy. W tym czasie można zauważyć również błąd powiązany z przemianą super-złoczyńców. Chociaż Władca Ciem przeszedł transformację zwrotną a Akuma Marinette i Asystury została usunięta, Akuma Mrocznej Sowy, Zombuziary, Wonnej Księżniczki oraz Reflekty zostaje usunięta dopiero po czasie.
  • 7:11 — Maska świetlna Reflekty jest źle umiejscowiona.
  • 9:00 - 9:03 — Miraculum Pawia zmienia swoje położenie opadając niżej.
  • 9:00 - 9:10; 9:55 - 10:20; 18:45 - 19:10 — Chociaż Miraculum jest noszone przez Nathalie a Duusu uwolniony, Miraculum nie zmienia swojego wygląd - nadal jest w trybie aktywowanym, chociaż powinno przybrać tryb ukrycia.
  • 9:11 - 9:13 — Prawe oko Gabriela jest usadowione niżej w stosunku do lewego.
  • 10:50 - 10:52 — Białka oczu Mayury są koloru białego zamiast granatowego.
  • 17:47 - 18:08 — Kotaklizm Czarnego Kota znika.
  • 18:46 - 19:08 — W tle można zobaczyć jedynie Nooroo, jednak Duusu nie jest widoczny. Po chwili oba Kwami znikają. W następnym ujęciu zarówno Nooroo, jak i Duusu są obok Gabriela.

Połykacz Serc (Starcie Miraculów - część 1)Edytuj

  • 2:17 - 2:56 — Na logo opakowania, które trzyma Marinette nachodzi wieczko, które wcześniej nie było widoczne. Później jednak znika, a logo jest widoczne w całości. Po tym jak Marinette zsiada z roweru, wieczko znowu jest widoczne.
  • 6:34 - 6:35 — Nathalie dzwoni do Władcy Ciem, chociaż mężczyzna nie ma w ręku telefonu.
  • 7:35 - 7:40 — Marinette widzi obok bukietu talerz z ciasteczkami, chociaż wcześniej leżał on za fortepianem.
  • 7:50 - 8:18 — Andre i Audrey mają ubrany płaszcz od Gabriela, chociaż kilka scen wcześniej, kiedy się ze sobą kłócili, szarpali się o płaszcz, który trzymali jedynie w rękach.
  • 12:17 - 12:27 — Przez chwilę część wachlarzu Mayury posiada jaskrawo zielony kolor.
  • 17:48 - 17:51 — Kiedy Chloe pochyla i podnosi głowę, jej kucyk delikatnie się przemieszcza.
  • 20:14 - 20:17 — Kagami ma na sobie przypinkę z odcinka Ikari Gozen. Oznacza to, że jest to powtórnie wykorzystana scena.
  • 21:05 - 21:08 — Kiedy Marinette zakrywa twarz rękoma, jej kucyk obraca się na boki.

Królowa Miraculów (Starcie Miraculów - część 2)Edytuj

  • 1:44; 2:36 — Adrien i Marinette Karmią swoje kwami niebieską miksturą, która daje lodowe moce, chociaż otrzymują wodne moce.
  • 3:20 - 3:22 — Królowa Miraculów nie ma korony, naramienników oraz bransolet, przez co wygląda jak Królowa Os.
  • 3:57 — Szufladka z Miraculum Kozy jest zamknięta, chociaż wcześniej była otwarta.
  • 4:14 - 4:22 — Kim ma przez chwilę zmartwiony wyraz twarzy.
  • 4:15 — Miraculum Konia jest w trybie aktywowanym, chociaż powinno mieć tryb ukrycia.
  • 5:33 — Mayura wypowiada słowa "Emo-potworze, nazywam cię Mayura" zamiast "nazywam się Mayura".
  • 6:14 - 6:54 — Jo-jo Biedronki nie ma czarnych kropek.
  • 7:22 - 10:36 — Chociaż Biedro-Smok użyła wodnego elementu, symbol na jej stroju nie traci swojego koloru. Błąd znika dopiero w chwili rozłączenia fuzji.
  • 7:22 - 16:17 — Nino oraz Kagami znikają, chociaż wcześniej zostali wezwani przez Królową Miraculów i powinni być niedaleko niej.
  • 7:34 — Bączek oraz korona Królowej Miraculów znikają.
  • 8:30 - 9:00 — "Reset" dokonywany przez Serpentiona nie jest zgodny z czasem aktywowania mocy, bowiem usunięto słowa Biedronki, które dziewczyna wypowiada dopiero po aktywowaniu Drugiej Szansy.
  • 9:02 - 9:05 — Biedro-Smok zabiera Serpentionowi Miraculum, chociaż jest to prawie niemożliwe, ponieważ bransoletę powinna blokować ręka Czarnego Kota, który był trzymany przez swojego przeciwnika.
  • 9:48 - 9:49 — Moc Pegaza znika z jego ręki.
  • 10:22 — Biedro-Smok nie ma miecza i Jo-jo/
  • 10:18 - 10:25 — Kij Króla Małp znika z rąk Królowej Miraculów.
  • 11:00 - 11:02 — Kiedy Królowa Miraculów zmienia się w Królową Pszczół przez chwilę na jej biodrach można zobaczyć Bączek. Po powrocie do poprzedniej formy jednak znika.
  • 11:37 - 11:39 — Fluff pojawia się znikąd, chociaż Chloe nie ubrała jeszcze Miraculum Królika. Kwami nie towarzyszy rownież światło, z którego wyłaniają się stworki.
  • 13:36 — Oczy Orikko są czarne.
  • 13:53 - 15:06 — Alya, Max, Kim oraz Luka znikają z tła.
  • 19:57 - 20:00 — Lody, które trzymała wcześniej Marinette znikają.

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/Winny_BayDay/status/1067664035464835072?s=20
  2. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/1170343551793844226