FANDOM

Sezon 1 Biedronka Logo Sezon 2 Czarny Kot Logo Sezon 3 Władca Ciem Ikona Webisody 

UWAGA! Podane minuty i sekundy mogą być różne w zależności od playera, z którego korzystasz.

Błędy w animacji — błędy występujące w animacji i treści kanonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Ogólne, dotyczące całości serialuEdytuj

  • Szkoła, do której uczęszczają główni bohaterowie, w polskim dubbingu jest nazywana liceum. Podczas kiedy ona nim nie jest. We Francji, collège jest dla francuskich uczniów od szóstych klas (wiek: 11-12) do klas trzech (wiek: 14-15).

Sezon 2 Edytuj

MikołajdakEdytuj

  • 1:40 — Napis na oknie oraz logo wewnątrz piekarni nie zostało odwrócone.
  • 5:05 – 5:12Plagg nie zostawia śladów na śniegu.
  • 8:09 – 8:14 — Kiedy Święty Mikołaj otwiera kanapkę, położony na niej ser jest podłużny, w kształcie cienkiego plasterka. Kiedy daje jeden z kawałków Adrienowi, ma kształt trójkąta.
  • 12:14 – 12:16; 19:32 – 19:34 — Akuma jest czarno-biała.

KolekcjonerEdytuj

  • 1:12 – 1:15Księga Zaklęć znika z rąk Marinette. Dziewczyna opuszcza prawą rękę jakby jeszcze przed chwilą ją trzymała. Chwilę później Księga znowu się pojawia.
  • 8:24 — Kiedy Nooroo wchodzi z swoje Miraculum, widać "skrzydła" broszki, ale klejnot znika. Kiedy Miraculum jest chowane do pudełka, kryształek jest widoczny.
  • 8:35; 16:01 — Przed zaakumowaniem Gabriel Agreste ściąga z szyi krawat. Po powrocie do normalności ma ją nadal na szyi.

Królowa Wizji Edytuj

  • 3:36 – 3:44 — "Królicze" zęby Manon znikają.
  • 4:20 – 4:44 — Marinette przemienia się w Biedronkę na klatce schodowej budynku, a następnie wyskakuje przez balkon w swoim pokoju.
  • 8:24 — Ostatnie zdjęcie pokazane przez Nadję pochodzi z odcinka Nawałnica, mimo to nie zgadza się ono z tym, co jest w odcinku. Poza postaci jest trochę zmieniona, zmieniono podłoże, na którym leżała Biedronka oraz z zmieniono porę dnia/ pogodę (w odcinku Nawałnica panuje mrok, natomiast na ukazanym zdjęciu widać, że świeciło słońce).
  • 10:42 — Włosy Jaggeda mają kolor blond, chociaż powinny być fioletowe.
  • 12:24 – 12:35 — Kiedy Chloé upada na ziemię, drzwi metra są zamknięte. Jednak kiedy Królowa Wizji przenosi się, są one otwarty i widać, jak dopiero się zamykają.
  • 13:12 — Guma przyklejona do kurtki Chloé na chwilę znika.
  • 14:02 — Guma na kurtce Chloé po raz kolejny znika, tym razem jednak na stałe.
  • 14:17 – 15:00 — Chloé znika, chociaż powinna leżeć na ziemi po drugiej stronie wagonu.
  • 14:50 – 14:57 — Kiedy Biedronka łapie Czarnego Kota za rękę, ułożenie jej dłoni zmienia się w następnej scenie.
  • 15:40 – 16:02 — Chloé po raz kolejny znika.
  • 15:50 — Na kolczykach Biedronki nie ma kropek.
  • 19:04 – 19:23 — Po wyjściu z chłodni Czarny Kot stał obok Biedronki, natomiast Królowa Wizji leżała na ziemi. Kiedy Biedronka oczyściła Akumę oraz użyła Niezwykłej Biedronki, zarówno Królowa Wizji jak i Czarny Kot znikają. Chwilę później znowu się pojawiają.

Miś GoryczekEdytuj

  • 0:36 – 1:58 — Alix nie ma swojej czapki, później ma ją ubraną na głowie.
  • 1:40 – 1:50 — Wejście budynku, odbite w szybie, ram jest mniejsze raz większe w zależności od ujęcia.
  • 2:31 — Przez chwilę można zauważyć, że Adrien nie ma włosów, kiedy kamera przybliża się do Marinette.
  • 4:04 – 4:50 — W tym czasie pojawia się dużo błędów związanych z postaciami w tle.
    • Przed Marinette stoi dziewczyna w różowej bluzce, która zamiata. Po chwili znika a jej miejsce zajmuje dziewczyna w niebieskiej sukience.
    • Jean Duparc jest widoczny za Rose kiedy zamiata, prawie przy wejściu do szkoły. Chwilę później jest blisko Chloé.
    • Sabrina pojawia się w miejscu, gdzie wcześniej sprzątał Adrien, chociaż nie powinno jej tam być.
    • Uczeń w zielonej bluzce, sprzątający niedaleko Ivana, zmienia swoje położenie.
    • Dziewczyna o rudych włosach myjąca podłogę oraz dziewczyna w niebieskiej sukience zmieniają swoje położenie (są bliżej Chloé).
    • W jednej ze scen chłopak o rudych włosach myje filar blisko Chloé, przy którym stała Rose, chociaż wcześniej go tam nie było. W następnych scenach znika.
    • Kiedy Chloé siada na ławkę opuszczając głowę, przed nią pojawia się chłopak w białej koszuli, którego wcześniej tam nie było. W poprzednich scenach ten sam uczeń mył schody znajdujące się za Marinette.
  • 10:44 – 11:16 — Postaci umieszczone w tle są nieruchome.
  • 11:40 – 11:53 — Dziewczyna w różowej bluzce jest widoczna jednocześnie przy ladzie oraz w czasie tańca z chłopakiem. W następnym ujęciu tańczy z innym chłopakiem, kiedy kamera "przejeżdża" ta sama dziewczyna tańczy z kimś innym.

BefanaEdytuj

  • 1:14 — Przez chwilę kropki na głowie Tikki znikają.
  • 5:12 – 5:15 — Kiedy Gina rozmawia z Tomem, jej naszyjnik znika w przeciągu kilku sekund z jej szyi.
  • 13:52 – 16:55 — Mimo, że Befana zamienia 2 osób we wróżki, podlatują do niej 3 osoby. Pomijając Strażaka, pozostałe 2 osoby nie są tymi, które przemieniła we wróżki. Po tym jest widziana w towarzystwie 5 "pomocników". W następnych scenach jeden z "pomocników" znika, a wróżek pozostaje 4. Ostatni z aniołów pojawia się tylko na chwilę, kiedy otaczają Biedronkę i Czarnego Kota.
  • 16:55 – 17:28 — Biedronka i Czarny Kot zostali otoczeni przez 5 aniołów. Po chwili widać ich tylko 2. W następnym ujęciu jest ich już 3.
  • 19:17 — Alix ma czarne włosy.
  • 19:56 — Włosy Alyi mają inny kolor, podobny do jasnego brązu.

Robotus Edytuj

  • 0:00 – 21:00 — W przeciągu całego odcinka włosy Sabriny mają z przodu zielonkawe kosmyki.
  • 0:39 – 1:30 — Cała klasa Marinette idzie na pierwsze piętro, gdzie ma zajęcia (w tym również Marinette i Alya). Kiedy Marinette wraca z szatni, razem z Maxem wchodzi do klasy, która jest na parterze.
  • 0:48 – 1:03 — Gdy Marinette cofa się do szatni po torbę, nie ma przy sobie torebki, w której zwykle jest Tikki. Gdy wchodzi do pomieszczenia, torebka jest przewieszona przez ramię.
  • Podczas przemiany Adriena w Czarnego Kota, widać Plagga w tle okna w pokoju Adriena, a przemieniają się w szkolnej toalecie.
  • 1:30 – 4:00 — Plecaki uczniów, które leżą na ziemi, pojawiają się i znikają.
  • 1:52 — Chloé, Sabrina, Mylene oraz Alix znikają na chwilę.
  • 1:55 — Kiedy Max kładzie swoją teczkę na biurku, przez chwilę jest brązowa, chociaż powinna być zielona.
  • 2:01 — Kiedy wszyscy spoglądają na Maxa, Sabrina po raz kolejny znika.
    • 3:39 — Kiedy jest zbliżenie na Marinette, Sabrina znowu znika.
  • 2:04 – 2:08 — Rose i Juleka przesuwają się w lewo.
  • 2:29; 5:03; 6:10 — Włosy Alix są szare.
  • 3:09; 4:49 — Z głowy Alix znika czapka.
  • 3:14 — Kiedy Marinette wstaje z ławki, jej kucyk oraz gumka "oddzielają się" od siebie, powstaje pomiędzy nimi przerwa.
  • 3:16; 6:06 — W późniejszym kadrze Adrien oraz Rose znikają. Natomiast Marinette, Juleka, Mylene oraz Alix znajdują się w innym miejscu niż powinny.
  • 9:59 — Prawe oko Robotusa traci żółty zarys.
  • 12:02 – 12:07 — Biedronka trzyma jo-jo w ręku, jednak chwilę później jej broń jest przy biodrze.
  • 12:16 — jo-jo, którym Biedronka zniszczyła lodówkę, znika na chwilę z jej ręki.
  • 12:17 — Kiedy Marlena wstaje z ziemi, jej włosy są przez chwilę koloru jasnego brązu.
  • 12:37 — Włosy Marleny są jaśniejszego koloru. Dodatkowo na jej głowie pojawia się kucharska czapka, której wcześniej nie miała.
  • 14:08 – 14:57 — Gdy Czarny Kot wpada na helikopter upuszcza swój Kij. Kiedy zostaje złapany, broń jest przyczepiona do jego pleców. Jednocześnie Kija nie widać na ziemi po tym jak upadł.
  • 17:55 — Kiedy harfa zostaje zniszczona, jej obudowa całkowicie znika.
  • 20:11 — Pozycja Kwami zmienia się. Wcześniej siedziały one bliżej środka gramofonu.
  • 20:31 – 20:36; 20:52 – 20:59 — Włosy i broda Mistrza Fu są brązowe.
  • 20:33 — Na gramofonie zostały wcześniej pozostawione filiżanki, jednak znikają kiedy Kwami odlatują.

BobogigantEdytuj

  • 5:50 – 7:05 — Alya i Marinette zamieniają się na chwilę miejscem.
  • 7:00 — Przez sekundę włosy Juleki są brązowe.
  • 11:07 — Przez chwilę kucyk Mariette "wchodzi" w jej ramię.

Mroczna Sowa Edytuj

  • 9:33; 13:45 — Kotek, którego bohaterowie chcą uratować przed zgnieceniem przez autobus, na początku ma zielone oczka, a później niebieskie.
  • 11:26 — Wcześniej Biedronka wyciągnęła z jo-jo komunikator, który pozostawił po sobie miejsce w środkowej kropce. W następnych scenach środkowa kropka jest całkowicie czarna.
  • 13:49 — Kiedy Czarny Kot patrzy na Biedronkę, lewe oko jest skierowane do środka.
  • 13:51 – 13:59; 14:27 — Kiedy Mroczna Sowa spogląda na ekran, Biedronka nie ma w ręku detonatora. Później pojawia się on ponownie. Po tym jak Biedronka otwiera pióro, detonator znika na stałe.
  • 13:33 – 15:22 — Bita śmietana podnosiła się, sięgając wysokości bioder Biedronki i Czarnego Kota. Chwilę później widać, że bita śmietana sięga ich kolan. Po tym jak znowu się podnosi, kilka ujęć dalej po raz kolejny jej poziom jest niżej niż powinien. Gdy Marinette oddaje fałszywe Miraculum, poziom bitej śmietany zmniejsza się po raz kolejny, sięgając jej kolan.
  • 15:59 – 16:18 — Kiedy Władca Ciem zdobywa fałszywe Miracula, w następnym ujęciu zamieniają się one miejsce. Dodatkowo kocha łapa na pierścieniu odwraca się.
  • 19:12 – 19:14 — Gdy Mroczna Sowa puszcza Biedronkę, bohaterka ma cały kostium oraz maskę, chociaż powinien on dalej znikać.

RipostaEdytuj

  • 3:08 – 3:27 — Początkowo Adrien stał przy Marinette na brzegu boiska. W następnej scenie stoi pomiędzy uczniami, będąc po środku. Położenie innych uczniów również się zmienia.
  • 3:26 – 3:35 — Marinette znika z kadru. Chwilę później można zobaczyć, że stoi za Adrienem.
  • 3:50Mama Auguste jest widziana wśród uczniów Armanda. Zważywszy na jej wiek nie powinno jej tam być.
  • 10:20 – 11:07 — Niektóre samochody znikają z tła, w tym również przednia część samochodu Adriena.
  • 13:07 – 13:14 — Model mamy Augusta jest wykorzystany kilkukrotnie. Kiedy Biedronka stoi przy Luwrze, kobieta prowadzi za rękę małe dziecko. W następnej scenie można zobaczyć jak ta sama kobieta jest w budynku Luwru.
  • 14:31 – 15:10 — Obrazu Mona Lisy nie ma we wnęce.
  • 17:52 — Miecz Riposty jest cały, chociaż powinien być złamany.
  • 18:12 — Kiedy Czarny Kot się zmienia w Adriena, zielony blask jest przesunięty za bardzo w lewo, chociaż powinien być wyrównany z posągiem.
  • 18:22 — Na prawej dłoni Kagami pojawia się biała rękawiczka, chociaż nie powinna jej mieć. W późniejszych scenach znika.
  • 20:36 — Kiedy Kagami wsiada do samochodu, nikogo nie widać na miejscu kierowcy.

Mrożownik Edytuj

  • 0:46 – 1:03 — Model mamy Auguste został dwukrotnie wykorzystany. Kobieta przechodzi przez pasy, kiedy przed nią zatrzymuje się autobus. W następnej scenie ta sama postać wychodzi z autobusu.
  • 1:08 – 1:14 — Niebieski kolor na autobusie na chwilę zmienia swój odcień, z ciemnego na jasny.
  • 1:40 – 2:08 — Włosy Sabine są czarne.
  • 2:10 – 2:15; 20:36 – 20:40 — Kosmyki na grzywce Adriena są proste, chociaż powinny unosić się do góry.
  • 3:40 – 3:54 — Telefon Nino jest żółty zamiast biało-czarny.
  • 11:26 — Lewa brew Marinette unosi się za bardzo do góry, przez co w pewnym momencie znika.
  • 14:22 — Na wstążce Biedronki pojawia się biała plama.
  • 15:44 — Kiedy Biedronka zamyka oczy obejmując Czarnego Kota, jej prawa powieka delikatnie się unosi.
  • 15:45 — Kolczyki Biedronki są czarne.
  • 16:05 — Kosmyki włosów Biedronki są szare.
  • 16:15 – 16:19— Kiedy Biedronka opiera się ręką o ścianę, część jej ramienia jest w połowie przezroczysta. Można również zobaczyć na jej prawym ręku dwie źle nałożone na siebie klatki.
  • 20:14 – 20:28 — Patyczki przy lodach Marinette mają kolor zielony oraz brązowy. Po chwili są one fioletowe.

SapotikiEdytuj

  • 6:05 — Na ramieniu Marinette pojawia się torebka, chociaż wcześniej jej nie miała. Mimo, że w następnej scenie torebka znika, wylatuje z niej Tikki.
  • 6:10 – 6:13 — Przez chwilę kucyki Marinette pozostają w bezruchu, kiedy się przemienia. Kiedy kadr przybliża się, zaczynają się ruszać.
  • 12:15 – 12:23 — Naszyjnik powinien "wchłonąć" Trixx w czasie przemiany, jednak tak się nie stało.
  • 16:26 – 19:03 — Po użyciu super-umiejętności na Miraculum Lisa rozpoczyna się odliczanie do przemiany zwrotnej. W niektórych ujęciach widać, że naszyjnik posiada wszystkie części, tak, jakby odliczanie jeszcze się nie rozpoczęło. Zanim Ruda Kitka się odmieni, na jej naszyjniku nagle zostaje ostatnia część, która po chwili znika.
  • 19:05 — Mimo przemiany, Miraculum Lisa nie zmienia swojego wyglądu.
  • 19:45 – 19:47 — Grzywka Alyi ma inny kolor niż reszta jej włosów, jest bardziej czerwona.

Kapitan HardrockEdytuj

  • 2:47 — Grzywka Alyi jest innego koloru niż reszta włosów.
  • 4:07 — Koszula Luki jest czarna.
  • 10:23 — Włosy Penny są szare.
  • 12:31 — Głowa Nino odwraca się o 180°.
  • 12:34 – 12:43 — Z pokoju Luki znika plakat Jaggeda.
  • 12:47 — Włosy Nino znikają.
  • 14:24 — Przeskakując nad łańcuchami, Biedronka ma w ręku wyczarowany przedmiot, chociaż nie użyła jeszcze Szczęśliwego Trafu. Scena ta później jest wykorzystana ponownie.
  • 15:18 — Z bluzy Luki znikają sznurki.
  • 19:10 — Oczy Gabriela są czarne.

MelobestiaEdytuj

  • 0:00 – 21:00 — Grzywka Alyi ma inny kolor niż reszta jej włosów.
  • 1:52 – 2:05 — Obudowa na telefon Marinette jest różowa.
  • 2:47 — Kiedy Adrien patrzy w lustro, to co widzi nie jest lustrzanym odbiciem.
  • 4:45 – 4:52 — Clara niesie tacę ze słodkimi wypiekami. Kiedy upada, wszystko upuszcza na ziemię. W czasie kiedy podchodzi do niej Marinette, wypieki oraz taca znika.
  • 6:35' 9:37 — Kolczyki Chloé są koloru czerwonego, później jednak zmieniają kolor na czarny.
  • 7:01 – 7:56 — Włosy Gabriela są białe.
  • 8:33 — Włosy lokaja są szare, chociaż powinny być brązowe.
  • 8:37 — Pluszak Chloé nie ma na brzuchu czarnych pasków.
  • 9:59 — Pierścień znika z prawej ręki Adriena.
  • 10:03 – 10:16 — Kiedy Clara łączy ręce Adriena i Marinette, chłopak trzyma ją prawą dłonią (na której ma pierścień). Po chwili Adrien trzyma Marinette lewą ręką.
  • 18:04 — Łapka na pierścieniu Czarnego Kota nie świeci się kiedy używa Kotaklizmu.
  • 18:06 — Kula energetyczna, którą tworzy Kot jest przezroczysta z czarną obramówką, chociaż powinna być czarna.
  • 18:57 — Przez rękaw Czarnego Kota przenikają kajdanki
  • 19:58 – 20:10 — W teledysku Clary wykorzystano początek z Piosenki przewodniej, kiedy słychać głos Marinette.
    • Zostało to potwierdzone jako błąd.[1] W niektórych wersjach językowych zostało to poprawione.

GoridzillaEdytuj

  • 0:00 – 21:00 — Grzywka Alyi ma zmieniony kolor.
  • 0:47 – 0:52 — Włosy Gabriela zmieniają kolor na szary.
  • 2:34 — Imię Wayhema napisano z błędem, jako Wayem.
  • 2:41 – 2:44 — Wayhem pokazuje Adrienowi kartonową podobiznę chłopaka, mimo że jej wcześniej nie miał.
  • 4:29; 12:56; 17:11 — Kolczyki Marinette/Biedronki są białe.
  • 5:36; 6:04 — Na ramieniu Marinette pojawia się jej torebka, chociaż nie powinna jej mieć.
  • 5:47 — Kobieta, która prowadzi w wózku Auguste, została zastąpiona inną postacią niż kobieta, którą przedstawiono jako jego mama.
  • 6:39 – 6:41 — Telefon znika po tym, gdy Wayhem po upuszcza. W następnej scenie się pojawia.
  • 6:47 – 7:05 — Włosy Gabriela zmieniają kolor.
  • 12:05 — Wayhem ma złą bluzkę. Powinna być ona całkowicie czarna.
  • 17:45 – 20:00 — Kiedy Wayhem udaje Adriena, zmieniają się jego buty oraz bluzka. Kiedy wraca do niego Adrien, jego buty znowu są czerwone a bluzka całkowicie czarna.

SyrenaEdytuj

  • 3:11 – 3:40 — Na masce Rudej Kitki pojawiają się czarne dodatki, których wcześniej nie miała.
  • 3:38 – 3:40 — Zanim Ruda Kitka się odmieni, jej skóra jest jaśniejsza niż skóra Alyi.
  • 3:50 – 4:00 — Na torebce Marinette nie ma zdobień.
  • 4:40 – 4:50 — Kim ma ubrany jedynie czepek. Po chwili na jego głowie pojawiają się również gogle pływackie.
  • 5:07Miraculum Pszczoły nie posiada szczegółów.
  • 10:37 — Po lewej stronie Kima nie widać nóg Syren, chociaż ta trzyma go za rękę.
  • 13:58 – 14:01 — Kiedy Tikki "wchodzi" do kolczyków w czasie transformacji, nie jest w formie Aqua.
  • 15:46 — Rzęsy Syren na chwilę znikają.
  • 16:17 — Maska Biedronki jest jednolicie czerwona i nie posiada detali.
  • 16:39; 17:47; 18:03 — Na płetwach Biedronki, które ma na nogach, pojawiają się czarne kropki.
  • 18:24 — Kiedy Biedronka otwiera jo-jo, aby złapać Akumę, jej strój nie jest w wersji Aqua.
  • 18:32 — Biedronka nie ma kolczyków.
  • 18:48 — Przy płetwach Syren widoczne są dwie nałożone na siebie klatki, z czego jedna jest w połowie przezroczysta. Kiedy Syren odmienia się, czarna mgła przy lewej płetwie idzie do góry, chociaż płetwa jest skierowana do dołu.
  • 18:53 — Kiedy Biedronka i Czarny Kot zderzają się pięściami widać, że strój Kota nie jest w wersji Aqua.
  • 19:17 – 19:29 — Kolczyk Marinette jest biały.
  • 20:00 – 20:13 — Włosy Gabriela są szare.
  • 20:44 — W kryjówce Władcy Ciem nie ma motyli.

ZombuziaraEdytuj

  • 1:10 – 1:20 — Chloé nie ma okularów przeciwsłonecznych.
  • 8:06 – 8:26 — Mimo, że po schodach biegli wszyscy uczniowie z klasy Marinette, po chwili widać jedynie zbiegających 5 uczniów: Kima, Maxa, Adriena, Chloé i Sabrine. W następnym ujęciu znowu widać wszystkich uczniów.
  • 9:02 – 9:07 — Usta z kostiumu Zomizou znikają.
  • 10:07 – 10:22 — Półki w szafce, do której została wrzucona Chloé, znikają i pojawiają się.
  • 10:16 – 10:29 — Czapka Alix na chwilę znika.
  • 11:22 — Włosy Nadji są różowe.
  • 11:52 – 12:08 — Chloé wraz z innymi podchodzi do krawędzi dachu. Kiedy odzywa się Biedronka, w następnej scenie wszyscy uczniowie stoją przed nią.
  • 13:28 – 13:55 — Mimo to, że Chloé zjeżdża na dół na pasku Czarnego Kota i upuszcza go na ziemię, w następnym ujęciach Kot ma na sobie pasek.
  • 16:31 – 18:05 — Szalik manekina jest czerwony, jednak w następnej scenie pojawiają się na nim białe kropki. Kiedy Biedronka owija szalik wokół jo-jo, jest on o wiele krótszy, mniejsza się również jego szerokość. Gdy Biedronka swoi przed Zombuziarą, szerokość szala jeszcze bardziej się zmniejsza.
  • 17:15 – 17:37 — Biedronka trzyma wyczarowany przedmiot w prawej ręce, jednak po chwili znajduje się on w lewej ręce.
  • 17:21 – 17:30 — Postaci za szybą są nieruchome.
  • 17:30 – 17:46 — Biedronka trzyma wyczarowany przedmiot, który po chwili znika. Również nie widać go na podłodze w następnych ujęciach.
  • 17:33 – 17:35 — W czasie jednego z ujęć oczy Czarnego Kota są zielone zamiast różowe.
  • 18:35 — W czasie Niezwykłej Biedronki Biedronka rzuca do góry zaakumowaną szminkę zamiast butelki z płynem do demakijażu, który wcześniej wyczarowała.
  • 18:41 — Przed odczarowaniem oczy Alix są niebieskie, chociaż powinny mieć kolor różowy.

KomplikatorkaEdytuj

  • 0:34 — Włosy lokaja Jean'a są szare.
  • 0:40 – 1:33 — Kiedy Penny podchodzi do drzwi, otwiera tylko jedno skrzydło. W czasie, gdy do pokoju wchodzi Bob, a Fang ucieka, otwarte są oba skrzydła. Następnie do drzwi puka burmistrz. Drzwi są zamknięte, chociaż nikt ich nie zamykał. Po odebraniu Fanga Penny po raz kolejny zostawia otwarte drzwi. Mimo to w następnej scenie widać, że są one zamknięte.
  • 1:50 – 2:02 — Penny trzymała w ręku smycz Fanga, która po chwili zniknęła.
  • 2:50 – 21:00 — Włosy Sabine są czarne.
  • 5:17 – Jagged oraz Penny nie mają odbicia w lustrze.
  • 11:09 – 11:17 — Torebka znika z ramienia Marinette.
  • 13:22 – 13:24 — Złoczyńca rzuca w Biedronkę i Czarnego Kota parasolkę, która znika w następnej scenie.
  • 14:45 – 15:07 — Po zdjęciu Miraculum maska Biedronki zniknęła prawie do połowy. Po chwili można jednak zauważyć, że maska jest cała i dopiero zaczyna znikać.
  • 16:26 — Pierścień Czarnego Kota jest przez chwilę srebrny.
  • 16:30 — Kiedy Czarny Kot łapie złoczyńcę za nadgarstek, Kotaklizm jest na lewej ręce zamiast prawej. Dodatkowo mimo, że Kot dotknął złoczyńcę Kotaklizmem, nic się nie dzieje.
  • 16:55 — Wyczarowany talerz jest sklejony, chociaż wcześniej został rozbity.
  • 19:02 — Plecaki Nino i Alyi mają złe kolory.
  • 19:59 — Oczy Adriena są brązowe.
  • 20:21 — Pierścień Adriena jest czarny.

RewersorEdytuj

  • 3:21 – 3:53 — Rozmiar Tikki zmienia się. W jednym z ujęć jest zbyt mała.
  • 7:07 — Ławka po prawej stronie Marca znika na chwilę.
  • 7:21 — Kiedy Marinette patrzy na Nathaniela przez telefon, obok niego nie widać ławki oraz betonu na ziemi, który jest dookoła fontanny.
  • 12:58 – 13:10 – Dolne szufladki szkatuły nie otwierają się. W później scenie wszystkie są otwarte.
  • 19:28 — Przez chwilę Akuma jest biała, chociaż nie została wcześniej oczyszczona.

AnansiEdytuj

  • 1:30 — Alya mówi do Nory, że zapomniałeś o pokazie fajerwerków zamiast zapomniałaś
  • 2:19 – 2:23 — W czasie video rozmowy Adrien spogląda w górę na Marinette, chociaż nie jest to możliwe.
  • 4:05 – 4:15 — Kiedy Marinette pomaga Nino i rozprasza Norę, nikt nie zauważa ani nie wyczuwa, że dziewczyna oszukiwała, mimo że dotykała ręki Nino i Nory. Dodatkowo Adrien nie zwraca na to uwagi, chociaż kamera jest zwrócona bezpośrednio na pojedynkujące się osoby.
  • 8:46 – 8:48 — Czarny Kot zza pleców wyciąga kij, chociaż ta sama broń podtrzymuje Diabelski Młyn.
  • 20:50 — Rękawiczki Władcy Ciem są białe.

Królowa Stylu (Wielkie Starcie - część 1)Edytuj

  • 5:22 – 5:27XY nie ma włosów, natomiast włosy Boba są brązowe zamiast siwe.
  • 6:00 – 6:16 — Włosy Gabriela są szare.
  • 8:10 — Na widowni można zobaczyć postać Lilii. Według Thomasa nie powinno jej tam być i uznano o za błąd animacji.[2]
  • 14:46 — Kiedy Marinette bierze do ręki Miraculum Pszczoły, dolne piętra szkatułki są zamknięte.
  • 20:40 — Na ciele Kwami pojawiają się różowe części.

Królowa Os (Wielkie Starcie - część 2)Edytuj

  • 0:48 – 5:50 — Włosy Gabriela są szare.
  • 4:50 — W czasie przemiany grzywka Chloé unosi się do góry, jednocześnie nadal przylega do jej głowy.
  • 4:54 – 4:57 — Żółta część maski Królowej Pszczół dookoła oczu znika. Widać również niebieski cień do powiek dziewczyny.
  • 5:12 — Królowa Pszczół trzyma w ręku Bączek, chociaż jej broń nadal wisi przy biodrze.
  • 6:07 — Kiedy Gabriel siedzi w samochodzie jego włosy są koloru blond, kiedy jednak w przednim lusterku widać jego odbicie, nagle stają się szare.
  • 6:52 – 7:26 — Na torebce Marinette brakuje zdobień. Pojawiają się kiedy dziewczyna rozmawia z Tikki, po czym znowu znikają.
  • 16:24 — Po powrocie do normalności Chloé ma ubrane okulary przeciwsłoneczne, chociaż wyrzuciła je przed przemianą w Królowej Pszczół.
  • 16:29 – 16:59 — Chloé bierze zniszczone Miraculum do prawej ręki, po chwili jednak trzyma je w lewej ręce.
  • 14:57, 16:38 — Mimo, że bohaterowie wyskakują z wody, żaden z nich nie jest mokry.
    • 20:10 – 20: 35 – Zamiast Jacka Króla, który dubbinguje Gabriela, odzywa sie aktor grający Władcę Ciem, choć postać jest nie przemieniona.
  • 20:39 – 20:54 — Pasemko na włosach Nathalie Sancoeur jest koloru różowego. Kiedy wychodzi z biura Gabriela, powracają do prawidłowego, czerwonego koloru.

DyktatyranEdytuj

  • 15:19 — Kiedy Biedronka pomaga wstać Chloé, przez jej rękę przenikają liście.
  • 15:56 – 16:04; 19:55 – 20:05 — Kiedy Chloé się przemienia, ma na głowie okulary, które znikają kiedy zostaje pokazana sekwencja przemiany. Po powrocie do normalności jej okulary znowu są na głowie.
  • 16:11 – 16:16 — Żółta część maski Queen Bee dookoła oczu znika. Widać również niebieski cień do powiek dziewczyny.
  • 19:46 — Dyktatyran ma na sobie zaakumowaną szarfę, którą wcześniej ściągnęła Queen Bee i dała Biedronce.

MrożycielEdytuj

  • 1:11 — Kiedy Czarny Kot zmienia się w Adriena, z jego ręki znika róża.
  • 6:42 — Torebka Marinette jest pozbawiona zdobień
  • 9:09 – 9:14 — Kiedy Adrien siada obok Marinette zabiera ze sobą łyżwy. W następnym ujęciu łyżwy znikają, a chłopak wykonuje ruch jakby je zawiązywał na nogach.
  • 18:02 – 18:05 — Kiedy Biedronka rzuca do góry jo-jo, używając Szczęśliwego Trafu, początkowo nie widać efektu świetlnego.

Piaskowy ChłopiecEdytuj

  • 1:59 – 2:10 — Plagg czytając magazyn Gentleman's Camembert kładzie gazetę na łóżku, kierując reklamę perfum marki Agreste do góry. W następnej scenie można zauważyć, że strona tytułowa, z nazwą magazynu, jest zwrócona ku górze.
  • 4:49 – 5:06Stompp nie ma ogona.
  • 9:36 – 9:39 — Na ręku mistrza Fu nie ma Miraculum Żółwia.
  • 13:18 — Ciało Piaskowego Chłopca znika na jedną klatkę.
  • 20:23 – 20:26 — Miraculum Ćmy jest w formie aktywnej, chociaż powinno być w formie ukrytej.

20:38 – 20:39 — Na szyi Gabriela pojawia się apaszka.

Asystura (Dzień Bohaterów - część 1)Edytuj

  • 1:48 – 2:30 — Kosmyk włosów Nathalie jest jaśniejszy, wpadający w róż.
  • 4:10 – 4:45 — W roli matki Lilii pojawia się Clara Contard. Uznano, że pojawienie się kobiety jest błędem animacji.[3]
  • 8:11 – 8:35 — W kryjówce Gabriela nie ma motyli, pokazują się one dopiero w tedy, gdy mężczyzna przemienia się we Władcę Ciem. W innych odcinkach można zobaczyć, że motyle są w kryjówce, niezależnie od tego czy Gabriel jest przemieniony, czy też nie.
  • 8:11 – 8:35 — Można zobaczyć, że okno w kryjówce Władcy Ciem jest otwarte. Kiedy Gabriel przemienia się, w następnej scenie okno jest zamknięte i otwiera się po raz kolejny.
  • 9:52 – 9:54; 10:06 – 10:09 — Kolczyki Biedronki (iluzji) są czerwone w czarne kropki, chociaż powinny być czarne w czerwone kropki.
  • 10:39 – 10:45 — Biedronka (iluzja) bierze do ręki Miraculum Czarnego Kota. Kiedy podnosi ręce do góry, Miraculum znika.
  • 11:13 – 11:15 — Chwilę przed tym jak Władca Ciem uwalnia Lisicę od Akumy, końcówki włosów dziewczyny są brązowe zamiast białe.
  • 12:29 – 13:05 — Marinette nie ma na uszach kolczyków.
  • 19:33 – 21:32 — Kiedy Czarny Kot dostaje Miraculum Pszczoły, nie ma ono pudełka. W czasie gdy przekazuje je Chloé, Miraculum jest w pudełku.
  • 20:26 – 22:56 — Maska dookoła oczu Rudej Kitki jest czarna, chociaż w czasie transformacji tego nie było.
  • 21:39 — W czasie przemiany Chloé nie posiada okularów, chociaż ich nie zdejmowała.

Mayura (Dzień Bohaterów - część 2)Edytuj

  • 2:41 – 2:44 — Naszyjnik Faraona ma normalne kolory. Kiedy zostaje zniszczony, robi się czerwony.
  • 3:57 – 4:07 — Włosy burmistrza są białe.
  • 3:57 – 4:36 — Włosy lokaja Jeana są raz brązowe, raz ciemnofioletowe.
  • 7:16 — Broń Królowej Pszczół jest przypięta do jej bioder. W tym samym czasie bohaterka trzyma ją w dłoni.
  • 8:37 — Z bioder Biedronki znika rakietka.
  • 9:46 – 9:51 — Kwami zostają nakarmione niebieską miksturą, która daje lodowe moce, zamiast zieloną (dającą wodne moce). Zostają również wypowiedziane słowa odpowiedzialne za zwykłą transformację, bez dodatku "Aqua" w imieniu kwami (Tikki, kropkuj zamiast Aqua Tikki, kropkuj).
  • 10:04 – 10:07 — Z czoła Pantermana na chwilę znika zaakumowany przedmiot.
  • 13:26 – 13:33 — Scena aktywacji Kotaklizmu jest odwrócona, w wyniku czego Czarny Kot ma pierścień oraz aktywowaną umiejętność na lewym ręku, zamiast prawym.
  • 14:40 – 14:50 — Czarny Kot rzuca Kijem w stronę Mrocznego Amora, mimo to w następnej scenie jego broń nadal jest w jego ręku.
  • 15:01 – 15:09 — Czarny Kot trzyma w prawej dłoni swoją broń, mając aktywowany Kotaklizm, chociaż z Kijem nic się nie dzieje.
  • 16:35 – 16:50 — Kołnierz Władcy Ciem jest koloru srebrnego.
  • 16:58 – 17:02 — Dookoła wieży Eiffla nie ma liny, chociaż zostaje ona usunięta dopiero w następnej scenie.
  • 17:36 — Włosy Gabriela są szare.
  • 17:54 — Pierścień Czarnego Kota miga, chociaż są na nim widoczne wszystkie poduszki.
  • 18:03 — Kiedy Nino oddaje Miraculum, jest ono w trybie ukrycia, zamiast w normalnej formie.
  • 18:06 – 18:08 — Miraculum Pszczoły znajduje się na grzywce Chloé, chociaż wcześniej był przy kucyku.
  • 18:52 – 20:27 — Chloé zdaje się być odsunięta od reszty uczniów, kiedy lokaj przynosi jej sushi. W poprzednich i następnych scenach jednak widać, że Marc siedzi tuż obok leżaka, na którym jest dziewczyna.
  • 19:53 — pomiędzy Marinette i Mylene pojawia się Alix, której wcześniej tam nie było.
  • 20:24 – 20:39 — Alya i Rose są od siebie bardziej odsunięte niż wcześniej. W poprzedniej scenach pomiędzy nimi nie było miejsca.
  • 20:37 – 20:46 — Marinette stoi w blaszce z ciastem. Kiedy Adrien chciał usiąść obok Nino, blaszki wcześniej nie było w tle.

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/995252877554802690