FANDOM

Sezon 1 Biedronka Logo Sezon 2 Czarny Kot Logo Sezon 3 Władca Ciem Ikona Webisody 

UWAGA! Podane minuty i sekundy mogą być różne w zależności od playera, z którego korzystasz.

Błędy w animacji — błędy występujące w animacji i treści kanonu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot.

Ogólne, dotyczące całości serialuEdytuj

  • Szkoła, do której uczęszczają główni bohaterowie, w polskim dubbingu jest nazywana liceum. Podczas kiedy ona nim nie jest. We Francji, collège jest dla francuskich uczniów od szóstych klas (wiek: 11-12) do klas trzech (wiek: 14-15).

Sezon 1 Edytuj

NawałnicaEdytuj

  • 16:12 – 16:38 — Podczas sceny na dachu Czarny Kot trzyma Biedronkę za rękę. W kolejnej scenie, gdzie pokazani są w całości, trzymają się nadal za ręce. A już w następnej scenie, kiedy Biedronka patrzy na niego ze złością, żeby ją puścił, trzyma ją za nadgarstek.
  • 17:34 — Kiedy Czarny Kot używa Kotaklizmu, w następnej scenie jego pierścień znajduje się na środkowym palcu.
  • 17:38 – 17:50 — Po użyciu Kotaklizmu Czarny Kot biega na czterech "łapach" i przeskakuje przez rurę wentylacyjną opierając się o prawą rękę, mimo to nadal ma Kotaklizm.
  • 19:46 — Kiedy Tikki rozmawia z Marinette, zewnętrzna część torebki dziewczyny przenika do jej środka.

BańkorEdytuj

  • 9:06 – 17:30 — Max nie ma okularów. Thomas Astruc stwierdził, że jest to błędem animacji.[1]
  • 6:55 — Kiedy Władca Ciem mówi o zdobyciu Miraculum, kocia łapka na Miraculum Czarnego Kota jest do góry nogami.
  • 10:32 – 17:30 — Brama rezydencji jest raz otwarta, a innym razem zamknięta.
  • 11:28Rose ma brązowe włosy.
  • 12:07 — Z kolczyka Biedronki znika czwarta kropka, choć od użycia Szczęśliwego Trafu nie minęła nawet minuta.
  • 12:18 — Pomimo przemiany z Biedronki, Marinette ma dalej czerwone wstążki we włosach.
  • 15:14-15:20Juleka, Nathaniel oraz Mylène znajdują się po prawej stronie schodów. W następnych ujęciu widać ich po drugiej stronie, obok Rose, Kima oraz Maxa. Wtedy pojawiają się również Chloé, Sabrina oraz Alix, których nie było wcześniej widać.
  • 16:29; 16:54 — Pierścień Czarnego Kota znajduje się na środkowym palcu.
  • 18:32 – 19:00 — Po tym jak Biedronka niszczy broń Bańkora, w późniejszej scenie pojawia się ona na plecach super-złoczyńcy.

KotowtórEdytuj

  • 3:14 – 6:24 — Kiedy Plagg siedzi w szafce, buty Adriena są w jego torbie. W czasie gdy Marinette dostaje się do szafki chłopaka, są one poza torbą.
  • 6:22 — Telefon Adriena jest czarny.
  • 7:46 — W pokoju Adriena są widoczne tylko 2 monitory, chociaż ma ich 3.
  • 9:57 — Zawieszka na telefonie Alyi jest czarna w czerwone kropki.
  • 10:05 – 10:10 — Telefon Adriena znika ze stołu.
  • 15:47 – 15:55 — Miraculum Biedronki delikatnie się porusza.
  • 18:01Czarny Kot pokazuje Biedronce, ile ma poduszeczek na pierścieniu (ma jedną), a za sekundę ma ich 5.
  • 8:47 – 11:04Kotowtór kradnie obraz Mona Lisa, pomimo tego, gdy Czarny Kot wchodzi do muzeum, obraz nadal jest na swoim miejscu.
  • 12:55 – 13:54 – 18:29 — Dolna część Jo-jo Biedronki jest czarna w czerwone kropki, a nie tak jak dotychczas, czerwona w czarne kropki (Thomas Astruc potwierdził na Twitterze, że to jest błąd).[2]
  • 20:08 — Posąg w parku znika.

Czasołamaczka Edytuj

  • 4:20; 12:52 — Max stoi naprzeciwko uczniów, kiedy Czasołamaczka cofa się w czasie, Max stoi wraz z innymi uczniami.
  • 5:18 — Na twarzy i kucykach Marinette pojawia się biały okrąg.
  • 5:23 – 5:42 — Kiedy Adrien łapie zegarek, w następnej scenie znika on z jego ręki. Później ponownie się pojawia.
  • 5:42-5:50; 13:10-13:20 — Kiedy Chloé zaczyna interesować się zegarkiem, po cofnięciu się w czasie jej dialog z Adrienem ma inną kolejność i jest trochę zmieniony.
  • 7:21 — Na twarzy Władcy Ciem pojawia się maska w kształcie motyla, chociaż dopiero wysłał Akumę.
  • 8:53 — Kwiatek Sabine jest wpięty po lewej stronie, chociaż powinien być po prawej.
  • 11:37-11:44Ivan chowa się za drzewkiem przed Czasołamaczką, jednak gdy dziewczyna ląduje na ziemi, Ivan siedzi na ziemi i nie widać żadnego drzewka.
  • 12:00 – 12:27 — Po ochronieniu Biedronki, Czarny Kot ma otwarte oczy, scenę później są zamknięte, jednak kilka sekund później znowu są otwarte.
  • 10:40 --- W przemianie Czarnego Kota nie było uszów, 2 sekundy znów je widać.

FaraonEdytuj

  • 2:38 — Alya ma na sobie żółtą torbę (taką samą, jaką posiada Nino), chociaż powinna mieć niebieską.
  • 8:02 – 8:06 – Podczas rozmowy Biedronki i Faraona, Alya wychyla się zza przezroczystej gabloty, choć powinna być wcześniej za nią widoczna.
  • 9:00 – 9:15 — Alya ściąga torbę ze swojego ramienia, jednak w następnej scenie ma ją przewieszoną przez ramię. Kiedy Faraon dotyka twarzy Alyi i ją podnosi, torba znika.
  • 10:04 — Pierścień Czarnego Kota znajduje się na jego lewej ręce, chociaż powinien być na prawej.
  • 13:00-14:32 — Kiedy Alya zostaje złapana przez mumie, upuszcza swój telefon na ziemię. Po uratowaniu przez Biedronkę nadal ma go w rękach.
  • 15:24 – 15:33 — Czarny Kot trzyma Kij w ręku. Kiedy Biedronka go przyciąga, Kij jest przyczepiony do pleców.
  • 19:00-19:04 — Czarny Kot podnosi lewą rękę do góry, jednak z następnej scenie trzyma ją na biodrze.

Pan GołąbEdytuj

  • 6:17 – 6:20 — Kiedy Chloé trzyma telefon, zasłania prawą ręką obiektyw, w następnej scenie telefon jest odwrócony a obiektyw odsłonięty.
  • 16:14-16:18 — Gdy Biedronka użyła Szczęśliwego Trafu, moneta była czarna w czerwone kropki, a gdy upadła jej na rękę była czerwona w czarne kropki. Lecz, gdy wrzucała ją do automatu ponownie była czarna.
  • 16:45 – 17:56Biedronka wrzuca monetę do automatu, mimo to, gdy używa Niezwykłej Biedronki, nadal ją ma.
  • 18:43 — Max nie ma okularów.

Lady Wifi Edytuj

  • 0:49-0:52 — Tablet Marinette jest włączony, jednak w następnym kadrze jest wyłączony.
  • 7:33 — Kiedy Akuma wchodzi w telefon Alyi, w następnym ujęciu kolor przedmiotu nie zmienia się.
  • 7:53 — Rose znika ze swojego miejsca w klasie, choć w poprzednim ujęciu była ona tam widoczna.
  • 8:50 — Okulary Maxa znikają.
  • 10:25 – 10:37Wieża Eiffla zmienia swoje położenie. Początkowo jest ona widoczna za hotelem Le Grand Paris. Kilka scen później niespodziewanie pojawia się za Biedronką.
  • 10:27 — Początkowo włosy Chloé Bourgeois są brązowe. Kiedy dziewczyna rusza się, kolor włosów zmienia się na blond.
  • 10:34; 13:18Czarny Kot ma 2 swoje kije (w ręce i na plecach).
    • 17:49 — Kiedy Czarny Kot rzuca kijem w Lady Wifi, błąd pojawia się ponownie.
  • 16:22 – 17:22 — Na blacie stoi jedna mikrofalówka, którą zabiera Biedronka. Kiedy z windy towarowej uwalnia się dym, w tym samym miejscu, stoją dwie kuchenki mikrofalowe.
  • 17:43 — Środkowa kropka z Miraculum Biedronki znika jako pierwsza. Kiedy znika 3 kropka, środkowa po raz kolejny jest widoczna.

IlustrachorEdytuj

  • 1:04 – 1:34 — Szkicownik Nathaniela jest otwarty na rysunku, gdzie Ilustrachor przytula Marinette. Chwilę później stronę tą wyrywa pani Mendeleiev. Kiedy jednak szkicownik upada, strona nadal jest na swoim miejscu. Ponownie zostaje wyrwana przez Chloé Bourgeois.
  • 1:19 – 1:23Nathaniel idąc, potyka się o plecak Mylène, w tle na ziemi widać torebkę Marinette, w której znajduje się Tikki, a w następnej scenie Marinette ma przewieszoną torebkę przez ramię.
  • 1:31 - 1:37 - Gdy Nathaniel idzie korytarzem, trzymając swoje rzecz, widać jego cień. W momencie, gdy upuszcza rysik, jego rzeczy nie rzucają już cienia, tak samo w momencie, gdy podnosi go
  • 7:03 – 9:10 — Wychodząc z pokoju Chloé Marinette upuszcza przerobiony rysunek na podłogę. Jednak, gdy Ilustrachor podaje jej zaproszenie na imprezę i wychodzi, wyciąga go z wewnętrznej kieszeni swetra.
  • 8:18 – 9:10 — Okno do pokoju jest „wymazane”, w następnych scenach jest całe okno, potem znowu jest wymazane.
  • 12:49Ilustrachor mówi: "Chcę, żeby Marinette mnie pokochała", natomiast Władca Ciem odpowiada: "A ja chcę zdobyć jej Miraculum".Wychodzi na to, że Władca Ciem wie, że Marinette posiada Miraculum, ale to tylko błąd w polskim dubbingu.
  • 16:52Koci Kij w trakcie dialogu Biedronki i Kota jest czarny, natomiast gdy kamera pokazuje rzut pokoju, widzimy, że kij jest srebrny. Niespełna parę sekund później widzimy Kota odpierającego atak Ilustrachora za pomocą czarnego kija, a później, gdy zatrzymuje on piłę rzuconą w stronę Chloé. Kij pozostaje czarny do zakończenia sceny.
  • 18:04 — Widać wyraźnie, że Koci Kij wystaje zza pleców Kota, choć przed chwilą był wbity w dwóch częściach w ścianę za Ilustrachorem.
  • 18:11 — Widzimy, że Kotu zostały około cztery minuty do detransformacji, a w 18:56 została mu mniej niż minuta.
  • 18:11 — Kula, którą Ilustrachor dorysował Kotu znikła, zanim Biedronka użyła swojej mocy.
  • 19:30 — Za oknem kryjówki Władcy Ciem widoczne jest światło dzienne, chociaż jest noc.

ArcyGlinaEdytuj

  • 5:29 — Lewy kucyk Marinette znika kiedy rusza ręką.
  • 5:50 – 5:54 — Arcyglina jest po drugiej stronie ulicy. Kiedy podnosi rzucony papierek, znajduje się po tej samej stronie co pani Mendeleiev, chociaż nie ruszał się z miejsca.
  • 9:47 — W czasie przemiany początkowo czubki butów Czarnego Kota są czarne zamiast srebrne.
  • 10:52 — Kiedy Biedronka chce rzucić jo-jo, przez chwilę jest ono czarne w czerwone kropki.
  • 16:33 – 18:22 – 19:38 – 20:52Biedronka używa Szczęśliwego Trafu przed tym, jak Czarny Kot używa Kotaklizmu. Mimo to Biedronka zostaje w ratuszu dłużej niż Kot, a to ona pierwsza powinna się przemienić.
  • 18:25 – 18:35 — Czarny Kot Kotaklizmem niszczy dany obszar podłogi, mimo to jest zniszczona jedynie podłoga pod ArcyGliną.

Mroczny AmorEdytuj

  • 0:30 – 1:40 — Kosz na śmieci jest umiejscowiony przy biurku po stronie okna. Kiedy Adrien wyrzuca kartkę, śmietnik pojawia się po drugiej stronie biurka, od strony drzwi. Kiedy Marinette w nim grzebie, jest on bliżej biurka niż wcześniej.
  • 8:33; 10:52 — Osoba, którą wcześniej trafił Mroczny Amor, w późniejszych scenach trzyma ramę z obrazem razem z Théo Barbot.
  • 16:07- 16:13 — Podczas sceny „tworzenia” Kotaklizmu, Czarny Kot mimo że został zestrzelony strzałą nienawiści, ma nadal normalne usta.
  • 16:58- 17:02 — Łuk Mrocznego Amora znika na kilka sekund z jego ręki, po czym znowu się pojawia.
  • 20:20 — W tle widoczne są dwie wieże Eiffla – blisko po lewej i daleko po prawej.

PostraszycielkaEdytuj

  • 7:48; 19:06 — Filmowy kostium Ivana znika.
  • 10:36 – 10:45 — Marinette stoi obok Adriena, jednak w następnej scenie chłopak znika.
  • 11:11 – 11:32Adrien zdejmuje but, a podczas transformacji ma go.
  • 13:07 — W polskim dubbingu, podczas rozmowy z Biedronką, Czarny Kot mówi: "Oboje wiemy, że Władca Ciem znalazł sobie kolejną ofiarę w kimś z naszej szkoły". To tak, jakby wiedział, że Biedronka chodzi razem z nim do jednej szkoły. Jest to błąd polskiego dubbingu.
  • 41:02 – 14:06 — W czasie biegu prawa noga Rose się nie zgina.
  • 20:25- 20:41 — Po odpędzeniu Akumy z przypinki Mylène, ta ją nadal ma, ale na końcu filmu Nino już jej nie ma.

Czarny MieczEdytuj

  • 2:06 – 2:15 — Alyi mówi, że: "Chloé znowu się zgłosiła. Jest przewodniczącą klasy chyba od przedszkola". Zważywszy na to, że w odcinku Biedronka i Czarny Kot ukazujący początek historii bohaterów Alya jest nową uczennicą i Chloé jej nie znała, nie mogła o tym wiedzieć.
  • 4:35; 9:16 — Kiedy Marinette chowa pamiętnik, pióro znajduje się obok szkatułki. W czasie, gdy na pamiętnik natyka się Sabrina, pióro jest na nim.
  • 2:48 – 2:53 — Kiedy za Marinette pojawia się "tablica", obok niej znikąd pojawia się Alya, chociaż nie było jej wcześniej widać.
  • 11:34 — Włosy Penny są jaśniejsze niż zawsze.
  • 14:25 – 19:25 — Na ręku Sabriny nie ma zamkniętego kuferka.
  • 18:45Pierścień Czarnego Kota miga, mimo tego, że nie użył Kotaklizmu.

MimEdytuj

  • 13:11Biedronka i Czarny kot wnieśli się na kiju, który jest również doczepiony do pleców Czarnego Kota.
  • 14:31-14:36Czarny Kot używa kija, osłaniając autobus, jednak na jego plecach widać Koci kij.
  • 18:15 — Mimo, że z kolczyków Biedronki znika ostatnia kropka, wygląd dziewczyny nie zmienia się.

Kung Zup Edytuj

  • 13:29Biedronka mówi do Czarnego Kota „Mam nadzieję, że uda nam się powstrzymać wuja”. Jest to błąd w dubbingu.
  • 15:54 — Prawa noga Biedronki dwukrotnie przenika przez Koci Kij.

Wonna KsiężniczkaEdytuj

  • 2:57 – 3:28 — Gdy Adrien przybiega do Nino, na schodach nikogo nie ma. Po chwili, gdy Marinette z nich schodzi, aby podać Adrienowi notatki, są tam ludzie.
  • 11:01Tikki zamiast być schowana w kieszeni marynarki księcia Aliego, wygląda tak, jakby była do niej przyczepiona.
  • 17:52 — Kucyki przenikają przez ramiona Biedronki.

GraczEdytuj

  • 3:46 — Postać, którą gra Max ma błędną nazwę. Mech, którym gra to MX-01, nie 2TO.
  • 4:32 — Podczas gdy Max opuszcza bibliotekę po przegranej grze, odzywa się Kim, ale jego usta się nie ruszają.
  • 8:18 — W tle widać zdjęcia Adriena, mimo że Marinette wcześniej je zdjęła.
  • 14:00 — Kiedy na ekranie Gracza pokazują się Miracula, Miraculum Czarnego Kota jest srebrne zamiast czarne z zieloną kocią łapką.

PantermanEdytuj

  • 12:05; 13:53 — napis na szybie piekarni nie jest odwrócony.

LalkarkaEdytuj

  • 1:40 — lalka Czarnego Kota przenika przez kucyk Marinette.
  • 11:26 — Kiedy Biedronka po przemianie wyskakuje z metra, przez chwilę można zobaczyć, że ma przy sobie szmacianą lalkę Biedronki.
  • 12:55Lady Wifi rzuca siedzeniem Marinette, a na następnej scenie ten przedmiot jest na swoim miejscu.
  • 13:32Biedronka dzwoni do pani Chamack przez jojo, które ma także przypięte do pleców.
  • 14:48W muzeum, Nathaniel patrzy na miejsce, gdzie powinien znajdować się obraz Mona Lisa, ale go tam nie ma (Thomas Astruc potwierdził na twitterze, że to jest błąd).[3]
  • 19:01 — Przez chwilę Biedronka trzyma przedłużacz w prawej ręce, chociaż powinien być w lewej.
  • 19:09 – 19:33 — Biedronka w rękach trzyma przedłużacz oraz jo-jo, kiedy podchodzi do Lalkarki oba te przedmioty znikają. W późniejszych scenach Marinette trzyma jedynie jo-jo. Przedłużacz pojawia się ponownie dopiero w tedy, gdy rzuca nim w górę.

Simon MówiEdytuj

  • 7:40 – 8:52 — Chociaż "Goryl" wyrzucił Koci Kij, broń Czarnego Kota cały czas jest przyczepiona do jego pleców.Kiedy Czarny Kot podnosi Koci Kij, drugi Kij nadal jest przy jego pasie.
  • 9:20; 14:10 — Kiedy Adrien się rumieni, jego rumieniec po chwili znika.
  • 9:37 — Początkowo włosy Gabriela są czarne.
  • 16:28 – 17:23 — Jo-jo, które Biedronka wcześniej zostawiła znika z podłogi.
  • 17:47 — Po zniszczeniu zaakumowanego przedmiotu Biedronka pokazuje zepsute jo-jo, którego wcześniej nie miała w ręku. Wcześniej pozostawiła je na ziemi.
  • 19:03 – 19:35 — Kiedy Gabriel wchodzi do pokoju Adriena, pozostawia za sobą otwarte drzwi. W następnych scenach są one zamknięte. Kiedy pan Agrest wychodzi, drzwi są ponownie otwarte, mimo to można usłyszeć dźwięk otwieranych drzwi.

Diablo RockmanEdytuj

  • 3:28 – 4:00 — Początkowo Marinette nic nie ma na ramieniu. Kilka ujęć później przez jej ramię jest przewieszona torebka, w której zazwyczaj chowa się Tikki.
  • 5:10 – 5:18 — Usta XY nie ruszają się kiedy mówi.
  • 8:19 – 9:00 — Adrien i Chloé podchodzą do windy, gdy Bob Roth udziela wywiadu. Po chwili nastolatkowie znikają. W późniejszych scenach ponownie się pojawiają, nadal stojąc przy drzwiach windy.
  • 8:38 — Kiedy Jagged używa fioletowej fali, powinna ona przenikać przez wazon z kwiatami. Wazon nie został pokazany, jednak przez kilka klatek można zobaczyć "ubytek" w fali, która ma kształt wazonu.
  • 9:04 — Skrzydła Smoka przenikają przez filary.
  • 9:30 – 9:40 — Fala nie została nakierowana na biały samochód, mimo to pojazd rusza się po zatrzymaniu.
  • 15:49- 18:02 — deska, na której stoi XY, pęka. W następnych scenach można zauważyć, że znowu jest ona cała, po czym ostatecznie pęknięty wcześniej kawałek odrywa się.
  • 19:40; 20:03 — Kucyk Marinette przenika przez jej ramię.
  • 20:23 — Kiedy Marinette upada, przez ułamek sekundy jej ręce, kurtka oraz bluzka są czarne.

ReflektaEdytuj

  • 5:03 – 5:09 — Włosy Alyi znikają.
  • 7:45 — Kiedy Reflekta się kręci, jej noga przechodzi przez ławkę.
  • 8:50 — W tle obok Kima widzimy lewitującą fryzurę Maxa.
  • 9:59 — Włosy Nino są tego samego koloru co jego twarz.
  • 10:02 — Kiedy Reflekta atakuje Czarnego Kota jej lusterko jest na lewej ręce, a powinno być na prawej.
  • 11:53 – 12:05 — Za Chloé widoczne są drzwi do jednej z klas. Początkowo są one otwarte. W następnej scenie są zamknięte. Kiedy Chloé ucieka, całkowicie znikają i są zastąpione przez okno.

PixelatorEdytuj

  • 0:55 — Alya mruga tylko jednym okiem.
  • 13:15 — W pokoju Vincenta Azy na ścianie wisi plakat, który został wykorzystany na okładce magazynu w odcinku Diablo Rockman. Ponieważ akcja odcinka Pixelator ma miejsce wcześniej niż Diablo Rockman, Vincent nie powinien posiadać tego plakatu.
  • 15:18 — Prawa ręka Biedronki nie jest spikselowana.

Antybiedrona Edytuj

  • 3:57 – 4:03 — Kiedy Czarny Kot przeszukuje szafę Chloé, jest ona pusta a pudełka pootwierane. W następnej scenie w szafie pojawiają się sukienki, zmienia się układ pudeł a każde z nim jest zamknięte.
  • 4:02 – 4:06 — Za Biedronką stoi burmistrz a jego odbicie jest widoczne w lustrze. W następnej scenie lustro oraz mężczyzna znikają.
  • 9:02 — Kucyk Biedronki przenika przez jej ramię.
  • 9:04 – 9:08 — Z twarzy Chloé znika maska z jej kostiumu Biedronki. W następnej scenie maska pojawia się ponownie.
  • 12:40; 19:20 — W czasie opętania przez Akumę Chloé nie ma na sobie maski. Kiedy wraca do normy, maska pojawia się na jej twarzy.

Biedronka i Czarny Kot (Początki - część 1)Edytuj

  • 6:43 – 6:52 — Kiedy Kim podaje Ivanowi kartkę, jest ona pusta. Chwilę później widać na niej napisy oraz rysunki.
  • 9:11 – 11:20Adrien ma na sobie pierścień, mimo że go jeszcze nie założył.
  • 11:23 — Przez chwilę w szkatule jest widoczne Miraculum Pawia.
  • 11:56 – 12:03 — Kiedy Marinette zakłada kolczyki są czerwone w czarne kropki, jednak w następnej scenie są już czarne.
  • 14:55 – 15:26 — Kiedy Czarny Kot rzuca Kij, aby obronić Alyę, traci go i zostaje złapany. Po uwolnieniu broń jest przypięta do jego pleców, chociaż nie był na tyle blisko, aby podnieść broń.
  • 17:08 – 17:24 — Biedronka niszczy zaakumowany przedmiot nogą, który po chwili rozpada się na kawałki. Po chwili jednak trzyma go w ręku.
  • 17:55 - 18:03 - Ivan pyta się, skąd Biedronka zna jego imię. Tymczasem ona go wcale nie wypowiedziała.
  • 18:39 — Kiedy Plagg otwiera pokrywkę tacy, przechodzi ona przez telewizor.

Kamienne Serce (Początki - część 2) Edytuj

  • 1:13Marinette ma zdjęcie Adriena w swoim pokoju, mimo że przed tym odcinkiem jeszcze go nie znała i nie była w nim zakochana.
  • 6:57 — Na kurtce Mylène pojawia się czerwona przypinka w czarne kropki, której wcześniej nie miała. W następnej scenie znika.
  • 8:04 — Kiedy Kamienne Serce wbiega do klasy, jego lewe ramię przenika przez ścianę.
  • 8:20 – 14:36 — Kamienne Serce w prawej ręce trzyma Mylene, natomiast w lewej Chloé. Kiedy wyskakuje z budynku, to Chloé jest trzymana w prawym ręku. Później kolejność ta się zmienia – Mylene jest po prawej stronie, a Chloé po lewej. Stojąc na wieży Eiffla Chloé po raz kolejny jest trzymana w prawej ręce. W tym czasie Mylene trzyma w lewej ręce. Kiedy jednak zaczyna się wspinać wyżej, dziewczyna jest w jego prawej dłoni.
  • 10:13 – 10:26 — Kiedy Czarny Kot ratuje Alyę przez samochodem, dziewczyna zostaje uwięziona pod pojazdem (leżąc na chodniku). W następnej scenie jest przytrzaśnięta przez samochód, znajdując się na górze pojazdu.
  • 14:56 – 15:03 — Kiedy Biedronka skacze do góry, Kamienne Serce wspina się na szczyt, będąc w połowie drogi pomiędzy tarasami widokowymi. Kiedy dziewczyna spogląda w dół, złoczyńca jest na piętrze widokowym.

LisicaEdytuj

  • 3:11 — Z ramienia Marinette na chwilę znika jej torebka.
  • 4:26 – 4:33 — Adrien pakuje do torby podręcznik z Matematyki, ale wypada podręcznik od historii.
  • 5:24 – 5:30 — Włosy Lily przenikają przez ławkę.
  • 5:25 – 6:10 — Lila nakłada na szyję naszyjnik kiedy widzi Adriena. W następnej scenie ten znika z jej szyi, a dziewczyna wyciąga go z kieszeni.
  • 5:46 — Włosy Lily są jaśniejsze niż powinny.

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/Thomas_Astruc/status/885252356836929536