• Wkrótce start Świątecznych Konkursów 2021! Ogłoszenie na ten temat znajduje się tutaj. Zapraszamy do wzięcia udziału!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Bączekbroń posiadacza Miraculum Pszczoły, którą posługuje się Królowa Pszczół, Vesperia oraz LadyBee.

Wygląd[]

Bączek jest w kształcie łezki, punkt "zakończenia" ma na dole. Przedmiot jest koloru żółtego, pleciony czarną spiralą. Kiedy broń jest w trybie bączka, u góry widać czarny wypukły punkt, do którego doczepiony jest pierścień ze sznurkiem. W trybie żądła górna część broni unosi się tworząc uchwyt, za który może trzymacz posiadacz. Uchwyt ten jest przyozdobiony żółtym ażurowym stelażem w kształcie pszczelich skrzydeł.

Kiedy właścicielem broni jest Vesperia, Bączek jest koloru czarnego z żółtą spiralą.

Funkcje[]

Działa podobnie do Jo-jo Biedronki. Za jego pomocą można walczyć, ochraniać się, dzwonić, a nawet przemieszczać[1]. Za pomocą Bączka może przyzwać również swoją super-moc, Żądlić.

Ciekawostki[]

  • Jest pierwszą bronią, która zmienia swój kolor przy innym posiadaczu.
  • Po raz pierwszy zostało pokazane na filmie, które udostępnił Jeremy Zag na swoim Instagramie[2].
  • Na New York Toy Fair 2017 można było ujrzeć grafikę koncepcyjną broni.
    • Nowy projekt znacznie różni się od tego, który zaprezentowano początkowo.
    • Dawny projekt swoim wyglądem przypomina Bączek w trybie Żądła.

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement