FANDOM

Auguste Biedronka Logo Galeria 

Lizacek!
— Auguste ; Bobogigant

Auguste – mały chłopiec, syn kobiety nieznanej z imienia. W odcinku Bobogigant staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem. Pod wpływem Akumy zamienia się w Bobogiganta.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Auguste jest bardzo żywym i pozytywnym dzieckiem. Bardzo lubi bawić się swoją grzecznością i w większości czasu jest grzeczny. Zaczyna jednak płakać, coś traci, np. upuści butelkę. Wtedy trudno jest go uspokoić. Bardzo lubi słodycze.

BobogigantEdytuj

Jako Bobogigant jest bardzo kapryśny i radosny. Jego celem jest zdobycie lizaka. Jest bardzo zadowolony kiedy odnajdzie przedmiot przypominający słodycze, jednak na jego twarzy szybko pojawia się zawód i zaczyna płakać, kiedy okazuje, że dany przedmiot jest niesmaczny. Bardzo łatwo go rozproszyć innymi rzeczami, którymi mógłby się bawić.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Chłopczyk ma ciemną karnację, krótkie, ciemnobrązowe włosy oraz zielone oczy.

Ubrany jest fioletowe body z białymi paskami na brzuchu oraz białymi rękawkami i nogawkami. Rękawki stroju wykończone są paskiem w kolorze fioletu. Do tego nosi również fioletowe buciki. Ma lewej rączce ma złotą bransoletkę.

BobogigantEdytuj

Po przemianie oczy chłopca zmieniają się. Z zieleni przybierają kolor ciemnego fioletu, natomiast twardówka staje się zielona. Jego głowę zakrywa fioletowa "czapka" na której znajduje się zielony kosmyk imitujący dziecięce włosy. Oczy zakryte są przez różową maskę. Bobogigant ubrany jest w fioletowy kostium z różowymi wykończeniami na rękawkach oraz jaśniejsze rękawiczki. Buciki mają zielono-różową podeszwę. Na brzuchu super-złoczyńcy znajduje się czarny znak ze smoczkiem na zielonym tle oraz różową obramówką. Na lewym ręku nosi zielono-fioletową bransoletkę.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest najmłodszą ofiarą Władcy Ciem.
  • Został zaakumowany przypadkowo. Kiedy ochroniarz Adriena uspokoił się, Akuma obrała chłopca na swój cel.
  • Według Disney Channel Polska Bobogigant waży ponad 500 ton oraz mierzy prawie 20 metrów[5].

PrzypisyEdytuj

  1. Przez cywila oraz Biedronkę w odcinku Bobogigant
  2. Przez Rose w odcinku Bobogigant
  3. Przez Czarnego Kota w odcinku Bobogigant
  4. Przez Biedronkę w odcinku Bobogigant
  5. https://www.youtube.com/watch?v=5K1lloK0n5s

Zobacz też...Edytuj