Audrey Bourgeois Biedronka Logo.png Kreacje Czarny Kot Logo.png Cytaty Władca Ciem Ikona.png Galeria 

Daję tej dziewczynie życiową szansę, a ona śmie się spóźniać... Niedopuszczalne, totalnie niedopuszczalne [...]
— Audrey; Królowa Os

Audrey Bourgeois – mama Chloé Bourgeois oraz żona André Bourgeois. Jest najsławniejszym i najsurowszym krytykiem modowym.

W odcinkach Królowa Stylu oraz Połykacz Serc, staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem, przekształcając się w tytułowego super-złoczyńcę.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Normalnie[edytuj | edytuj kod]

Audrey jest osobą arogancką, władczą, pewną siebie oraz stanowczą. Krytycznie i bez wahania mówi o tym, co jej się nie podoba i bez zastanowienia zwalnia inne osoby, jeśli coś nie jest po jej myśli. Nie widzi niczego złego w obrażaniu innych osób, nawet jeśli to dotyczy jej córki. Bez zastanowienia wytyka Chloé, że nie jest wyjątkowa i krytykuje jej postępowanie. Kiedy dziewczyna chce jej zaimponować i zamienia się w super-bohaterkę, Audrey twierdzi, że Chloé chce się jedynie popisać i nie troszczy się o to, co zrobi. Wydaje się, że kobieta jest "bez serca". Z lekceważeniem traktuje swoją rodzinę, myląc nawet imiona swojego męża oraz Chloé. Pod koniec odcinka Królowa Os (Wielkie Starcie - część 2) można zobaczyć, że dzięki Marinette zaczyna okazywać cieplejsze uczucia wobec swojej córki.

Królowa Stylu[edytuj | edytuj kod]

Podobnie jak przed zaakumowaniem, Królowa Stylu jest bardzo władcza, arogancka i stanowcza. Jest bardzo pewna swoich mocy oraz tego, że nie da się jej pokonać. Jej głównym celem jest zemsta na Gabrielu, przez którego poczuła się upokorzona na pokazie mody. Nie mogąc znaleźć projektanta, zamienia w posąg jego syna, grożąc, że jeśli się nie pojawi chłopak zamieni się w złoty pył. Bez zastanowienia zamienia innych w złote posągi chcąc ich zwolnić. Przyjmuje propozycję Chloé, kiedy jednak dziewczyna ją zdradza, zmienia ją w posąg.

Połykacz Serc[edytuj | edytuj kod]

Celem Połykacza Serc jest zniszczenie całej miłości znajdującej się w Paryżu, bez względu na to, jakiego jest rodzaju. Zmienia on w serca i pożera kochanków, osoby lubiące muzykę, zwierzęta, a nawet tych, którzy wielbią samych siebie. Połykacz Serc nie ma litości dla nikogo, zmieniając ich w "przysmak", który następnie pożera. Złoczyńca nie ma również oporów przed tym, aby zaatakować Chloé.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Normalnie[edytuj | edytuj kod]

Audrey Bourgeois jest niebieskooka, ścięte na boba, ciemny blond włosy sięgają podbródka. Prosta grzywka opada na czoło, sięgając czarnych, starannie wydepilowanych brwi, tuż nad wielkimi okularami przeciwsłonecznymi zasłaniającymi górną część twarzy.

Zazwyczaj widzimy ją ubraną w biały kombinezon bez ramiączek z dużym wycięciem na dekolcie oraz plecach. Po prawej stronie jest on przyozdobiony czarnym pasem, który sięga od góry do samego dołu obcisłych spodni. Na ręce wkłada białe rękawiczki, sięgające do łokci. Szyja Audrey jest przyozdobiona masywnym, naszyjnikiem ze złotych, owalnych ogniw w które wprawiono wielkie rubiny okolone brylantami, na serdeczny palec prawej dłoni ciężki złoty pierścień, głowę wieńczy zaś czarny kapelusz z dwoma złotymi pasami u dołu oraz złotymi, kwiecistymi ozdobami u góry i wstążką. Stroju dopełniają złote pantofelki na wysokim obcasie.

Królowa Stylu[edytuj | edytuj kod]

Koncepcja Królowej Stylu została zachowana w czarno-żółtej kolorystyce. Włosy oraz skóra postaci są koloru żółtego, a oczy zasłonięte są przez czarne okulary. Włosy zdają się być ułożone do tyłu i przytrzymywane przez czarne kryształy lub kolce. Kobieta ubrana jest w złoty trykot z czarnym, ozdobnym materiałem na dole. Na nogach postaci można zauważyć wysokie buty na obcasie, które sięgają kolan, zachowane w tej samej kolorystyce co kostium. Postać dzierży w ręku berło koloru złotego z czarnymi zdobieniami u góry. Górna część broni kształtem przypomina pąk. Ciało Królowej Stylu jest stworzone ze złotego pyłu.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowana po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

Połykacz Serc[edytuj | edytuj kod]

Po zaakumowaniu Audrey łączy się razem ze swoim mężem. Małżeństwo zamienia się w wielką głowę o dwóch twarzach i różowych oczach. Skóra złoczyńcy jest koloru różowego, a jedna strona głowy przypomina twarz Audrey. Włosy złoczyńcy są krótkie, w kolorze ciemnego różu, dodatkowo po bokach policzków Audrey można zobaczyć bokobrody w tym samym kolorze. Złoczyńca nosi również różowe kolczyki w kształcie odwróconego serca.

Występowania[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Serialowe[edytuj | edytuj kod]

  • Po raz pierwszy była widziana w odcinku Miś Goryczek we wspomnieniach swojej córki.
  • W odcinku Zombuziara Sabrina wspomina o tym, że Audrey nie pamięta o urodzinach innych osób.
  • Jest redaktorką magazynu modowego pt. Królowa Stylu.
  • Jej numer telefonu to +33642198.
  • To właśnie dzięki niej Gabriel Agreste jest sławnym projektantem.
    • Widząc projekt kapelusza Marinette stwierdziła, że nie widziała takiego talentu od czasów, gdy odkryła Gabriela.
  • Początkowo chciała zabrać ze sobą Marinette do Nowego Jorku. Ostatecznie postanowiła zostać w Paryżu dla swojej córki.
  • Jest pierwszym złoczyńcą, który zobaczył kwami.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Audrey.

Pozostałe[edytuj | edytuj kod]

Obraz zaprezentowany przez Jeremy'ego Zaga

  • Jej imię zostało ujawnione przez brytyjską stronę O Universo da TV.
  • W dniu 7 września 2017 roku wygląd Królowej Stylu zdradził Jeremy Zag na swoim Instagramie z dopiskiem "2 sezon Miraculum, nowe moce, nowi złoczyńcy".[3]
    • Wizerunek postaci fani mogli również ujrzeć na NYCC 2016.
  • Na konferencji prasowej TFOU, która odbyła się 31 sierpnia 2017 roku, zdradzono, że wystąpi w odcinku specjalnym wraz z Królową Os oraz Dyktatyranem.
  • Kiedy Chloé była mała, kobieta wyjechała. Jednak powróciła w sezonie drugim.[4]
  • W przyszłości dowiemy się więcej informacji na jej temat.[5]
  • Jej wygląd zaprezentowano na SDCC w 2018 roku.[6]

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

Zobacz też...[edytuj | edytuj kod]