FANDOM

Armand D'Argencourt Biedronka Logo Galeria 

Na moją szablę, masz tupet dzieciaku. Dobrze. Rozważę twoją kandydaturę, jeśli pokonasz mojego ucznia.
— Armand; Riposta

Armand D'Argencourt – szermierz i nauczyciel wf-u w szkole Collège Françoise Dupont. Po przegranej w wyborach na burmistrza Paryża, Władca Ciem infekuje go akumą, a mężczyzna staje się Czarnym Mieczem.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Jest on poważny i poprawny. Inspiruje się ideą średniowiecznego rycerza. Nie może pogodzić się z faktem, że jego przodkowie utracili władzę nad Paryżem. Startuje na stanowisko burmistrza, aby pomścić swoich przodków i odzyskać utraconą władzę. Jest sfrustrowany, kiedy przegrywa z André Bourgeois.

Czarny MieczEdytuj

Jako super-złoczyńca jest władczy i za wszelką cenę chce objąć władzę w Paryżu. Chce podporządkować sobie wszystkich ludzi zamieniając ich w rycerzy.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Armand to wysoki, szczupły i muskularny mężczyzna. Jego twarz jest podłużna i wąska, z wyraźnie zarysowanym nosem. Mężczyzna posiada niebieskie oczy. Jego ciemnobrązowe włosy są krótko ścięte, a nieco dłuższa grzywka starannie ułożona. Nad górną wargą można dostrzec długie, zakręcone na końcach wąsy.

Nosi on biały strój do szermierki, który składa się z koszuli z długim rękawem oraz spodni sięgających kolan. Obie części stroju są przyozdobione po bokach czerwonymi oraz niebieskimi paskami. Na to zakłada również czarny ochraniacz, który chroni jego tors. Po lewej stronie osłony, widnieje biała tarcza z symbolem Black Phoenix. Dopełnieniem jego stroju są wysokie, białe skarpetki oraz białe buty z czerwonym oraz niebieskim paskiem.

Czarny MieczEdytuj

Jako super-złoczyńca, nosi pełną czarną stroję zbroję, która zakrywa całe jego ciało. Jego głowa jest osłonięta przez hełm z czerwonymi wizjerami oraz odstającym u góry piorunem w kolorze czerwonym. Niektóre części są w kolorze jaśniejszej szarości z czarnymi paskami. Na ochraniaczach znajdujących się na ramionach można dodatkowo ujrzeć czerwone zdobienia. W ręku dzierży on czarny miecz z czerwonymi zdobieniami. Na jego piersi widnieje czerwona tarcza z czarnym logiem głowy smoka.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Zobacz też...Edytuj