FANDOM

Arlette Biedronka Logo Galeria 

Biedronka i Czarny Kot walczą ze sobą. To niecodzienny widok, drodzy Państwo.
— Arlette; Asystura

Arlette – szefowa Nadji Chamack w studiu TVi, na kanale 5. W odcinku Królowa Wizji grozi anulowaniem nowego programu Nadji, Twarzą w Twarz, jeśli jej pierwszy odcinek zdobędzie niskie oceny.

OsobowośćEdytuj

Kobieta jest stanowczą szefową, która ciągle przypomina Nadji o tym, że jeśli Face to Face będzie miało małą oglądalność, zostanie anulowane. Nawet gdy oceny programu zwiększają się podczas wywiadu z Biedronką i Czarnym Kotem, nadal rozważa rezygnację z niego, jeśli nie spełni on jej oczekiwań.

WyglądEdytuj

Arlette ma włosy w kolorze blond sięgające karku, uczesane w bob, natomiast jej grzywka jest ułożona w prawą stronę. Oczy kobiety są koloru niebieskiego.

Jest ona ubrana w białą koszulę z długimi rękawami, którą zawsze pozostawia rozpiętą. Pod to zakłada różową koszulkę. Arlette nosi również dżinsowe spodnie z lekko podwiniętymi nogawkami, a całość stylizacji dopełnia różowymi balerinami.

RelacjeEdytuj

Nadja ChamackEdytuj

Arlette jest wobec Nadji bardzo wymagająca. Ciągle przypomina jej o tym, jak ważny jest odbiór programu i jego jakość. Gdy drugi odcinek Twarzą w Twarz, w którym Nadja przeprowadziła wywiad z Alyą Césaire na temat Biedrobloga przyjął się dobrze, Arlette jest zadowolona ze swojej podwładnej i chwali ją za dobrze wykonaną pracę.

WystępowaniaEdytuj

Zobacz też...Edytuj