FANDOM

 ArcyGlina Biedronka Logo Galeria Czarny Kot Logo Transkrypt Władca Ciem Ikona Błędy w animacji 
Arcyglino, jestem Władca Ciem. To miasto potrzebuje prawdziwego, bezwzględnego stróża prawa i właśnie to jest zadanie dla ciebie.

ArcyGlina – dziewiąty odcinek serialu.

OpisEdytuj

Po wyrzuceniu przez burmistrza policjant Roger staje się Arcygliną – czarnym charakterem, któremu wydaje się, że wprowadza ład, rządząc Paryżem jako dyktator.

StreszczenieEdytuj

W szkole urządzany jest dzień kariery. Wszyscy uczniowie przyszli do szkoły ze swoimi rodzicami. Każdy po kolei opowiada o swojej pracy, o tym, co jest w niej najważniejsze. Przyszli wszyscy rodzice oprócz ojca Adriena. Ojciec Marinette opowiada o pracy piekarza, podczas gdy Adrien próbuje dodzwonić się do Gabriela Agresta.

Arcyglina Galeria (21)

Matka Alyi opowiada o pracy kucharza, a ojciec Sabriny o pracy policjanta. Marinette roznosi po klasie przygotowane rogaliki specjalnie upieczone na ten dzień.

W tym czasie Chloé bawi się swoją nową bransoletką. Trzyma ją w specjalnym pudełku, trochę przypominający opakowanie dla sera camembert. Widzi to Plagg, który kocha ser. Przez nikogo niezauważony wlatuje do torby Chloé. Prócz sera, Plagg uwielbia też błyskotki. Zaczyna bawić się bransoletką, która klinuje mu się na głowie, gdy Chloé trąca swoją torbę, a Marinette przewraca się przez rozsypane rzeczy. Podczas przemowy ojca Sabriny, Rogera, Chloé wszczyna alarm, że zaginęła jej bransoletka.

Arcyglina Galeria (40)

Oskarża Marinette o kradzież. Wywiązuje się kłótnia, gdzie Chloé każe ojcu coś zrobić, burmistrz natomiast każe policjantowi przeszukać Marinette, na co jej ojciec kategorycznie zabrania rewizji swojej córki. Roger odmawia, na co burmistrz zwalnia go z obecnego stanowiska.

Roger wybiega z sali przerażony, zszokowany i zły. Jest to wspaniała okazja dla Władcy Ciem, który dzięki swojej akumie może zawładnąć jego duszą. W klasie dalej trwa kłótnia. Nikt nie może dojść do porozumienia. Postanawiają obejrzeć film, który cały czas nagrywał Nino.

Arcyglina Galeria (85)

Okazuje się, że dużo osób miało związek z zaginioną błyskotką. Natomiast Plagg próbuje uwolnić się z niej. Zauważa to Adrien, łapie Plagga i wychodzi z sali. Na zewnątrz zauważają nowego złoczyńcę, który właśnie wkracza do szkoły. Wściekły burmistrz idzie na skargę do dyrektora szkoły. W klasie uczniowie próbują dojść do porozumienia, gdy nagle wchodzi Arcyglina, szukając burmistrza. Marinette wymyka się szybko z sali, aby przemienić się w Biedronkę.

W tym czasie Adrien próbuje ściągnąć bransoletkę z głowy Plagga. Gdy mu się to w końcu udaje, zmienia się w Czarnego Kota. Arcyglina w końcu znajduje burmistrza i chce go aresztować za nadużycie swoich praw. Jednak przybywa Biedronka i próbuje zatrzymać złoczyńcę. Burmistrz szybko ucieka. Do Arcygliny podchodzi Chloé, która chce, aby pomógł jej odnaleźć bransoletkę.

Arcyglina Galeria (152)

Złoczyńca ignoruje ją i dalej stara się gonić burmistrza. Biedronka i Czarny Kot próbują go zatrzymać, jednak nie udaje im się to. Arcyglina wsiada do swojego samochodu, a Chloé razem z nim. Widzą to nasi bohaterowie, dlatego próbują tym bardziej dotrzeć do złoczyńcy. Wskakują na samochód. Arcyglina wzbija się w powietrze i próbuje zrzucić zbędny balast. Gdy to mu się udaje, leci do ratusza, a nasi bohaterowie próbują nie zginąć zrzuceni z takiej wysokości.

Spadającego Czarnego Kota ratuje Biedronka i razem biegną na pomoc burmistrzowi. Arcyglina tymczasem wpada do domu, gdzie mieszkają państwo Bourgeois. Zakłada kajdanki panu burmistrzowi i Chloé. Zmusza burmistrza, aby zrzekł się władzy i przekazał ją mu. Arcyglina ogłasza, że Biedronka i Czarny Kot są poszukiwani, dlatego trzeba ich aresztować.

Arcyglina Galeria (254)

Biedronka ma plan, aby zakraść się po cichu do domu rausza, a Czarny Kot ma w tym czasie zająć się wszystkimi policjantami, którzy chcą ich zatrzymać. Jej plan nie wypala, ponieważ Chloé ją zauważa i głośno jej kibicuje. Arcyglina atakuje super-bohaterkę. Na pomoc przychodzi jej Czarny Kot.

Złoczyńca każe ojcu i córce zatrzymać bohaterów, jednak oni szybko się z nimi rozprawiają. Biedronka wykorzystuje Szczęśliwy Traf, aby pokonać Arcyglinę. Zbiera potrzebne jej do tego rzeczy, aby zrobić z nich pułapkę. Ostatni element, którego potrzebuje to okrągły pierścień.

Arcyglina Galeria (331)

Czarny Kot przypomina sobie o bransoletce i niezauważenie podrzuca ją. Pokazuje ją Biedronce. Dzięki temu powstrzymują złoczyńcę i wypędzają akumę. Gdy wszystko wraca już do normy Biedronka wrzuca bransoletkę do torby Chloé. Ta ją tam znajduje, a burmistrz przeprasza Rogera za niesłuszne oskarżenia. Przywraca go na stanowisko i awansuje.

Bohaterowie Edytuj

Główni Bohaterowie Edytuj

Pozostałe postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 20 października 2015 roku w Korei.
  • Opisując swoją pracę, Tom wspomniał tort w kształcie wieży Eiffla. Jest prawdopodobnie odniesienie do odcinka Czasołamaczka, gdzie upiekł taki wypiek na życzenie Nadji Chamack.
  • Jeśli tak, to odcinek ma miejsce po odcinku Czasołamaczka.
  • Po raz pierwszy na karcie końcowej pojawiają się Sabrina i sierżant Roger.
  • W koreańskiej wersji językowej Czarny Kot wspomina, że uratował nieznanego nam sędziego.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

Biedronka Logo Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
Czarny Kot Logo Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<

Zobacz też...Edytuj