FANDOM

 Antybiedrona LB2 Galeria LB5 Transkrypt LisicaIkona Błędy w animacji 
Antybiedrona Galeria (280)
Antybiedrona

Antibug
Antybiedrono, jestem Władca Ciem. Biedronka cię rozczarowała. Pomogę ci ją za to ukarać. To co? Pokonamy wspólnie Biedronkę?

Antybiedrona – dwudziesty trzeci odcinek serialu.

OpisEdytuj

Załamana faktem, że jej idolka nie korzysta z jej rad, Chloé Bourgeois akumuje w Antybiedronę — złą bliźniaczkę Biedronki dysponującą taką samą mocą jak ona.

StreszczenieEdytuj

Chloe przeszukuje swoją szafę, jednak żadna z kreacji jej się nie podoba. Nagle słyszy odgłos tłuczonego szkła i udaje się do łazienki. Dziewczyna zostaje zaatakowana przez niewidzialną istotę. Zmęczona i senna przesiaduje na lekcjach, nie mogąc się skupić na zajęciach. Marinette zauważa zmęczenie Chloe, a Alya dodaje, że od poprzedniego dnia Sabrina nie pojawiła się w szkole. Obie zostają uciszone przez panią Mendeleiev.
Antybiedrona Galeria (22)
Ktoś ciągłe pannę Bourgeois za włosy, jednak Mylene nie przyznaje się do tego. Chloe zaczyna tłumaczyć, że jest dręczona przez niewidzialną mityczną istotę. Znowu zostaje zaatakowana, jednak nauczycielka niewiele sobie z tego robi, próbując uspokoić uczennicę. Marinette i Adrien wychodzą z klasy. Marinette udaje się do łazienki i zauważa, że na ścianie ktoś narysował w sposób krytyczny wizerunek Chloe. Do wszystkich uczniów i nauczycieli docierają zdjęcia z ataków na córkę burmistrza. Marinette i Adrien postanawiają zmienić się w Biedronkę i Czarnego Kota.
Antybiedrona Galeria (45)

André Bourgeois wygłasza przemówienie w związku z tajemniczymi atakami na jego córkę. Tuż za nim zjawiają się super-bohaterowie obiecując, że odnajdą sprawcę. Wszyscy udają się do pokoju Chloe. Kiedy Czarny Kot przeszukuje szafę w poszukiwaniu śladów, Biedronka jest zmuszona odganiać od siebie natrętną fankę - Chloe, przez co nie może się skupić na pracy. Burmistrz jedynie przejmuje się szafą swojej córki, twierdząc, że ta nie może chodzić w byle czym. Biedronka przesłuchuje Chloe, aby znaleźć sprawcę całego zamieszania, dziewczyna jednak upiera się przy tym, że jest przez wszystkich uwielbiana. Bohaterka ma podejrzenia kim może być złoczyńca. Biedronka ma podejrzenia, że Chloe ukrywa przed nią coś ważnego. Postanawia przesłuchać hotelowego lokaja Jean. Całej rozmowie przysłuchuje się Chloe dzięki monitoringowi zamontowanemu w holu. Mężczyzna opowiada o zabawie dziewcząt w super-bohaterów. W czasie zabawy Chloe, w przebraniu Biedronki, zostaje pomylona z super-bohaterką i chce wziąć udział w wywiadzie. Oszustwo wychodzi na jaw, za co dziewczyna obwinia Sabrinę. Jean kontynuuje swoją historię twierdząc, że następnego dnia Sabrina wróciła do swojej przyjaciółki, chociaż Chloe udawała, że nikogo nie widzi. Sabrina ze smutkiem opuściła pokój. Biedronka jest już pewna kim jest zaakumowany super-złoczyńca. Chloe zaprzecza temu twierdząc, że jej przyjaciółka jest na to zbyt słaba, aby zrobić coś podłego.

Antybiedrona Galeria (122)

Biedronka dziękuje lokajowi za udzielone odpowiedzi i odchodzi. Chce przechytrzyć super-złoczyńcę, jednak nie jest świadoma tego, że Znikawica o wszystkim wie. Czarny Kot dziwi się słysząc upadający kwiat na podłogę, wkrótce zauważa, że ktoś chce odebrać kolczyki jego towarzyszce. Wszystkiemu przygląda się Chloe, chcąc zmierzyć się z zaakumowaną Sabriną. Z szafy wyciąga kostium Biedronki. W tym samym czasie Znikawica walczy z Biedronką i Czarnym Kotem. Super-bohaterka jest zmuszona użyć Szczęśliwego Trafu. Na schodach pojawia się Chloe w przebraniu. Biedronka musi od teraz chronić ją przed Sabriną. Dzięki brokatowi teraz jest w stanie zobaczyć super-złoczyńcę. Super-bohaterowie stają do walki z przeciwnikiem. Chloe nie daje za wygraną i podpowiada gdzie może znajdować się Akuma, jednak zostaje zignorowana i zaciągnięta do windy. Biedronka za pomocą Jo-jo zabiera Znikawicy torebkę. Jak się wkrótce okazuje, bohaterka pomyliła się co do zaakumowanego przedmiotu. Paraliżując super-złoczyńcę niszczy broszkę i oczyszcza Akumę. Chloe, będąc już w swoim pokoju, jest oburzona tym, że mimo racji nikt nie chciał jej słuchać. Słysząc, że Biedronka oskarża ją o całą tą sytuację i kłamstwa, staje się kolejną ofiarą Władcy Ciem. Akuma zamienia Chloe w Antybiedronę.

Antybiedrona Galeria (210)
Biedronka musi uciekać zanim się przemieni. Zanim odejdzie, nad drzwiami wejściowymi do hotelu zauważa zaakumowaną Chloe. Czarny Kot postanawia grać na czas, aby Biedronka mogła odzyskać siły. Kiedy Czarny Kot walczy z Antybiedroną, Marinette obwinia się za zaakumowanie dziewczyny. Musi jak najszybciej odnaleźć jedzenie dla Tikki, aby móc się przemienić. Udając się na dach widzi, że jej towarzysz ma problemy. Przywiązany do swojej własnej broni widzi za balkonem, skazany jedynie na łaskę złoczyńcy. Antybiedrona żąda Miraculum w zamian za życie Czarnego Kota. Marinette musi wymyślić plan, póki nie może się przemienić. Z pomocą nagrania odciąga Antybiedronę i ratuje swojego towarzysza. Kiedy Tikki jest gotowa, w końcu może się przemienić w Biedronkę i wraca do Czarnego Kota, aby mu pomóc w walce. Obie dziewczyny używają swoich mocy. Z pomocą kulek powala Antybiedronę, a Czarny Kot więzi ją z użyciem Kotaklizmu. Chwilę później Akuma zostaje oczyszczona, a Paryż wraca do poprzedniego stanu.
Antybiedrona Galeria (335)
Chcąc naprawić swój błąd, bohaterka przeprasza Chloe za to, że wcześniej jej nie posłuchała. Dziewczyna wybacza swojej idolce.

W klasie zjawia się Chloe, a tuż za nią Sabrina. Uradowana otrzymanym pozwoleniem, Sabrina siada w tej samej ławce. Chloe postanawia jej podarować nową broszkę.

Postacie Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Pozostałe postacie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Światowa premiera odcinka miała miejsce 31 stycznia 2016 roku we Francji.
  • Sabrina Raincomprix jest pierwszym zaakumowanym super-złoczyńcą w tym odcinku. Chloé Bourgeois jest drugą ofiarą Władcy Ciem.
  • W tle można zobaczyć Mistrza Fu.
  • Biedronka dwa razy myli się, gdzie jest akuma.
    • W przypadku Sabriny myślała, że akuma ukrywa się w torebce.
    • W przypadku Chloé myślała, że akuma ukrywa się w jo-jo.

Odcinek online Edytuj

Bańkor (4)

LB2 Obejrzyj na cda.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowkazone.pl >>KLIK<<
LB2 Obejrzyj na baje.pl >>KLIK<<
LB5 Obejrzyj na kreskowki.tv >>KLIK<<

Zobacz też... Edytuj

Pokaż/Ukryj
Odcinki

MikołajdakKolekcjonerKrólowa WizjiMiś GoryczekBefanaRobotusBobogigantMroczna SowaRipostaMrożownikSapotikiKapitan HardrockMelobestiaGoridzillaSyrenaZombuziaraKomplikatorkaMrożycielRewersorKrólowa StyluKrólowa OsDyktatyranAnansiPiaskowy ChłopiecCatalysteMayura

ChameleonPapa GarouChris MasterBackwarderNawałnica 2AnimaestroOblivioSilencer

Zapowiedziane odcinki

BakerixOnichanPoupeflektaMiraculeurDesperadaStarTrainChasseuse de KwamisFestinGracz 2.0Ikari GozenTimetaggerTrouble fêteLalkarka 2Chat BlancFélixLadybugMangeamourMiracle Queen

Odcinki specjalne

PoczątkiWielkie StarcieDzień BohaterówLa Bataille des MiraculousBiedronka na HalloweenChińska Legenda

Internetowe serie

Chat Noir vu par MarinetteMarinette et AdrienLa double vie de MarinetteLa fête d'anniversaireMarinette et AlyaMarinette et ParisMarinette et la modeLadyblogLa double vie d'AdrienLadybug vue par AdrienTikkiMaître FuPlaggLes copinesMaxNinoMylèneAlixSabrinaRoseNathaniel & MarcGabrielIvanChloé vue par MarinetteMarinette vue par ChloéLila

RépétitionInspirationGrosse journéeL'exposéLe carnet

Inne media

The Mini Menace LadybugLadybug PVMiraculous Ladybug CGIMiraculous Ladybug (koreański musical)Miraculous Ladybug (brazylijski musical)Miraculous Tales of Ladybug & Cat Noir LiveMiraculous (film)Miraculous Ladybug OVAWszystkiego Najlepszego!Miraculous (film animowany)

Nieznane odcinki

Gagotor