FANDOM

André Biedronka Logo Galeria 

Ja jestem André i każdy wie, że serca łącze dwa! Kto lody me zje, zakocha wnet się. Tak działa lodowa magia!
— André; Mrożownik

André – paryski sprzedawca lodów. W odcinku Mrożownik zostaje zaakumowany przez Władcę Ciem, stając się nowym super-złoczyńcą i przybierając imię Mrożownik.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

André jest osobą przyjazną, miłą oraz bardzo dobroduszną. Ciepło zwraca się do swoich klientów, wierząc, że jego lody są w stanie zapewnić parom udany i szczęśliwy związek. Z pasją wypełnia swoją pracę, aby uszczęśliwić inne osoby. Nawet kiedy jego lody zostaną zniszczone, stara się myśleć pozytywnie i wspierać innych. Kiedy jednak usłyszał od Marinette, że jego lody nie mają w sobie nic magicznego, na jego twarzy pojawia się smutek oraz zrezygnowanie. Każda jego wypowiedź jest rymowana.

MrożownikEdytuj

Jako super-złoczyńca, Mrożownik jest bardzo mściwy i żądny zemsty na Marinette. Chce się odpłacić dziewczynie za to, co powiedziała o jego lodach. Do innych ludzi również jest wrogo nastawiony i zamraża ich za pomocą lodowych pocisków, przez co zamieniają się w mrożone posągi. Jego jedyną słabością są zakochane pary, którym daruje życie. Nawet jako Mrożownik wierzy w potęgę miłości i nie chce jej zniszczyć.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

André jest niewysokim mężczyzną "przy kości". Jego oczy są koloru brązowego. Na głowie nosi czarny beret, spod którego można ujrzeć czarne włosy, natomiast nad górną wargą zostawia ledwie zarysowane wąsy.

Mężczyzna ubrany jest w koszulkę z krótkim rękawkiem. T-shirt jest koloru białego z niebieskimi, poziomymi pasami. Pod szyją zawiązuje czerwoną apaszkę. Na to zakłada długi fartuch w kolorze granatowym, który związuje na szyi oraz w talii. André ubiera również granatowe spodnie oraz czarne buty.

MrożownikEdytuj

Ciało Mrożownika jest stworzone z gałek lodów waniliowych, które chronią go przed atakami superbohaterów. Tułów stwora to lody czekoladowe, przyozdobione czekoladową polewą w okolicach bioder oraz na klatce piersiowej. Dłonie natomiast zostały stworzone z lodów truskawkowych. W "dłoniach" złoczyńcy znajdują się kawałki owoców. Oczy, guziki oraz dodatki na nogach to wiśnie. Usta zostały stworzone przez kawałki czekolady, natomiast nos zastąpiono waflem do lodów w kształcie stożka. Głowa Mrożownika została przyozdobiona wiśnią.

W odcinku Dzień Bohaterów zostaje zaakumowany po raz kolejny, służąc Szkarłatnemu Władcy. Strój super-złoczyńcy zmienia swoją kolorystykę, przybierając kolor czerwony.

WystępowanieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

SerialoweEdytuj

  • Według mieszkańców Paryża, jego lody łączą ze sobą zakochanych na zawsze.
  • Jest pierwszym zaakumowanym super-złoczyńcą, który nie przekształca się. Ma na sobie lodowy "strój", który go chroni i daje nadludzkie siły oraz moce.

PozostałeEdytuj

  • W aplikacji Miraculous Amino, Lindalee Rose opublikowała aktualizację o nadchodzącym panelu San Francisco Comic Con 2017 dla Miraculum. Poinformowała fanów, że "nikt i nic nie jest bezpieczny od bycia zaakumowanym", umieszczając przy tym między innymi emotikonę z lodami, która jest odniesieniem do postaci André.[1]
  • Po raz pierwszy został ujawniony w wideo promocyjnym 2 sezonu przez TFOU.[2]

PrzypisyEdytuj

  1. https://aminoapps.com/c/miraculous/page/blog/zag-comic-con-update/ED8x_GJtPuxP0GqBoJxn6wzNXZWWELLGZP
  2. https://data.pandasuite.com/videos/59a3e7def643f27d7300131b-universal_1024_1024_20_main_3-0.mp4

Zobacz też...Edytuj