FANDOM

Alim Kubdel Biedronka Logo Galeria 

Wartość niektórych przedmiotów nie tkwi w wyglądzie. Można powiedzieć, że nasz przodek… wyprzedził swoje czasy.
— Alim; Czasołamaczka

Alim Kubdel - historyk pracujący w muzeum na Luwrze, ojciec Alix i Jalila.

OsobowośćEdytuj

Jest delikatny i miły, chociaż niekiedy trudno opanować mu złość. Troszczy się o swoje dzieci. Bardzo lubi historię i podchodzi do niej z naukową profesją. Pomimo, że jest cierpliwy i wspiera innych, nie popiera wierzenia w teorie i nie zgadza się na dotknięcie artefaktu w celu sprawdzenia teorii historycznej o faraonie.

WyglądEdytuj

Alim to szczupły i wysoki mężczyzna o niebieskich oczach. Posiada on ciemnobrązowe, krótko ścięte włosy z widocznymi zakolami oraz wąsy w tym samym kolorze. Jego brwi mają jaśniejszy odcień brązu. Nosi on okulary korekcyjne ze złotą, cienką oprawką.

Mężczyzna na co dzień ubiera ciemnoszarą koszulę z kołnierzykiem, która przyozdobiona jest kremowym nadrukiem przedstawiającym egipskie hieroglify. Nosi on również szarą marynarkę, której nigdy nie zapina oraz pasujące do niej spodnie. Na nogi ubiera eleganckie, czarne buty. Wokół szyi zawija szal w liliowym kolorze.

WystępowaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. https://twitter.com/KlixMiraculous/status/1274801870003896327

Zobacz też...Edytuj