FANDOM

Alec Cataldi Biedronka Logo Galeria 

Największą medialną wtopę tego tygodnia zalicza pan dyrektor Damocles.
— Alec; Mroczna Sowa

Alec Cataldi –  francuski prezenter w stacji telewizyjnej KIDZ+.

OsobowośćEdytuj

Alec jest optymistyczną i bardzo entuzjastyczną osobą. Lubi swoją pracę prezentera. Zdarza się, że jest nieczuły, tak jak wtedy, gdy Aurore Beauréal przegrała konkurs na pogodynkę lub gdy kpi z pana Damoclesa kiedy udaje super-bohatera. Kiedy znajduje się w niebezpiecznej sytuacji, potrafi zachować powagę. W odcinku Diablo Rockman przerywa nagranie, aby XY był bezpieczny. W czasie nagrań nie chce, aby jego program był przerywany. W odcinku Komplikatorka nalega, aby Penny oddała kabel i wznowiono nagrywanie.

WyglądEdytuj

Alec to wysoki i dobrze zbudowany mężczyzna. Posiada on ciemną karnację, a jego głowa jest całkowicie łysa. Po brwiach można poznać, że jego włosy są koloru ciemnego brązu. Mężczyzna posiada również brązowe oczy. Jego charakterystyczną cechą jest duży nos.

Prezenter na co dzień ubiera się w niebieską koszulę z krótkim rękawkiem podobną do polo, która posiada duży dekolt i jest zapinana na dwa guziki. Do tego zakłada również białe spodnie, a na nogach nosi czarne adidasy z białymi podeszwami oraz sznurówkami. Na prawym ręku posiada ciemnobrązową, grubą bransoletę, na lewej natomiast równie posiada bransoletkę, jednak jest nieco chudsza oraz przyozdobiona złotem.

WystępowaniaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo Alec miał mieć włosy, lecz to zmieniono.
  • Alec jest miłym prezenterem nawet, gdy nie pracuje.
  • W odcinku Lalkarka 2 można zobaczyć, że w Muzeum Grévin znajduje się woskowa figura Aleca.

Zobacz też...Edytuj