FANDOM

SzablonKomiks

Ta strona poświęcona jest postaci komiksowej adaptacji serii. Czytasz na własną odpowiedzialność.

Adam – Jest graczem Lacrosse[1]. Pojawia się w komiksie pt. Replay, gdzie zostaje zaakumowany przez Władcę Ciem i przemienia się w super-złoczyńcę o imieniu Replay.

OsobowośćEdytuj

NormalnieEdytuj

Adam jest osobą porywczą. Szybko się frustruje oraz można go bardzo łatwo zdenerwować. Chce być najlepszym graczem Lacrosse. Twierdzi, że to nie fair, że inny się z niego naśmiewają, chociaż to on sfaulował Adriena.

ReplayEdytuj

Replay jest dumny, zdeterminowany oraz mściwy w stosunku do osób, które mu przeszkadzają lub go poniżyły. Swoje nowe moce traktuje jako zabawę.

WyglądEdytuj

NormalnieEdytuj

Adam jest chłopakiem o jasnej karnacji. Jego oczy oraz włosy są koloru brązowego. Posiada krótko ściętą fryzurę z grzywką, którą zaczesuje na lewą stronę.

Chłopak ubrany jest w strój swojej drużyny. Jest to ciemnoniebieska koszulka z białymi wstawkami, z liczbą 77 na torsie, białe spodenki z niebieskimi paskami u dołu oraz białe skarpetki i trampki w tym samym kolorze. Nosi szare ochraniacze na łokcie oraz zielone okulary ochronne. Na dłoniach ma rękawice pasujące kolorystycznie do stroju. Na lewym ręku widnieje zegarek.

ReplayEdytuj

Super-złoczyńca ma niebieską skórę oraz szare oczy.

Na głowie nosi niebiesko-żółty kask z goglami, który odkrywa jedynie jego usta oraz nos. Replay ubrany jest w strój do gry w Lacrosse. Nosi niebieski podkoszulek z białymi wykończeniami. Na przodzie podkoszulka widnieje numerek 17. Spodenki złoczyńcy są białe z niebieskimi wykończeniami. Do tego ubiera również niebieskie skarpety oraz trampki w tym samym kolorze. Dłonie zakryte są przez niebieskie rękawiczki z żółtymi wykończeniami. Na lewym nadgarstku nosi zegarek, który jest jego bronią.

UmiejętnościEdytuj

Jako super-złoczyńca, Replay jest w stanie kontrolować czas danego obiektu lub żywej istoty. Dzięki zegarkowi może dany obiekt załapać wiązką światła i przewijać jej czas do przodu lub go cofnąć.

PrzypisyEdytuj

  1. Zespołowa gra sportowa rozgrywana na trawiastym boisku, polega na umieszczeniu za pomocą specjalnej, trójkątnej rakiety piłki w bramce przeciwnika.

Zobacz też...Edytuj