CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Action − dwudziesty drugi odcinek piątego sezonu i sto dwudziesty szósty odcinek serialu Miraculum: Biedronka i Czarny Kot. Zostanie stworzony przez firmę ZAG Entertainment oraz Method Animation (znane również jako ON Kids & Family) we współpracy z Breteau Foundation, a jego celem będzie zwiększenie świadomości na temat zanieczyszczenia środowiska odpadami z tworzyw sztucznych[1]. Odcinek pojawi się na platformie Netflix i będzie trwał 26 minut. Według zapowiedzi ma się pojawić tylko w sześciu wersjach językowych: angielskim, francuskim, norweskim, włoskim, portugalskim i hiszpańskim[2].

Opis[]

Marinette, Adrien i ich koledzy chcą aktywnie walczyć z zanieczyszczeniem plastikiem w Paryżu. Ale tylko na ich własną skalę zadanie wydaje się zbyt ogromne. To sprawia, że Marinette wpada na pomysł, w którym powinni spróbować rozwiązać problem u podstaw, próbując przekonać największego producenta plastiku do zmiany swoich zwyczajów. Jednak bohaterowie napotkają przeciwnika w zwyczajnym ubraniu, bardziej przerażającego niż niejeden super-złoczyńca. A co, jeśli na dodatek Monarch postanowiłby zakumizować barona plastiku?

Zapowiedzi[]

W 2021 roku na stronie isan.org Thomas Astruc zarejestrował tytuły odcinków sezonu piątego. 20 marca 2022 roku tytuły wyciekły do Internetu, a Feri González potwierdziła ich poprawność[3].

13 czerwca miał miejsce wyciek tak zwanej „Biblii Miraculum”, która jest zbiorem informacji o całym serialu, w tym o niewydanym sezonie piątym[4]. Ujawniono tam m.in. opis Action oraz potwierdzono, że to ekologiczny odcinek specjalny.

Streszczenie[]

Ikonka informacyjna.png

Postacie[]

Główni bohaterowie[]

Pozostali bohaterowie[]

Wkrótce…

Ciekawostki[]

  • Tytuł odcinka, Action, z języka francuskiego oznacza akcja. Oficjalna strona podaje, że jest to symbol Kwami o imieniu Pollen, mimo że jego prawidłowym symbolem jest podporządkowanie (ang. subjection).
  • Dawniej odcinek był znany jako 27., jednak w „Biblii Miraculum” ujawniono, że ma on numer dwudziesty drugi.
  • Wstępna data pojawienia się odcinka specjalnego została ogłoszona na wiosnę 2023 roku.
  • Odcinek nie jest częścią głównej historii[5].
  • Firmy tworzące serial zawiązały współpracę z Breteau Foundation już w 2020 roku, o czym można dowiedzieć się z przeprowadzonego wywiadu. Fundacja chce kształcić młode pokolenia na temat ekologii, między innymi wprowadzając do skryptów treści edukacyjne. W tym celu szkoły z całego świata mogą zostać zgłoszone do specjalnego programu, który zostanie uruchomiony w 2023 roku, biorąc udział w bezpłatnych warsztatach mających na celu zwiększyć świadomość dzieci i młodzieży na temat problemu zanieczyszczenia środowiska plastikiem. Cała akcja sygnowana jest logiem serialu[6].

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement