CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Żądlićspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Pszczoły. Moc ta została użyta przez Królową Pszczół, Vesperię oraz LadyBee.

Opis[]

Królowa Pszczół – po tym jak Królowa Pszczół zakręci swoim Bączkiem oraz go złapie, broń zamienia się w pulsujące żądło oplatające rękę dziewczyny.

Vesperia – super-bohaterka zakręca Bączkiem i wypuszcza go przed siebie, po czym broń wirując przemieszcza się w bok. Po chwili Vesperia podstawia prawą dłoń pod Bączek, sprawiając, że ten zaczyna kręcić się szybciej, a kiedy zgromadzi się wokół niego energia, uderza pięścią w pojawiające się światło i podnosi rękę do góry, przywołując tym samym umiejętność.

Kiedy Posiadacz Miraculum dotknie żądłem swojego celu, ten zostaje unieruchomiony na jakiś czas. Po „użądleniu” pozostawia po sobie ślad.

Mimo że umiejętność jest bardzo pomocna, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[]

Użycie[]

Sezon 2[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Królowa Os Królowa Pszczół Królowa Pszczół używa Żądlenia do unieruchomienia maszynisty, aby pociąg wymknął się spod kontroli.
Królowa Os (150).png
Dyktatyran Królowa Pszczół używa Żądlenia do unieruchomienia Dyktatyrana, dzięki czemu Biedronka może zniszczyć zaakumowany przedmiot.
Dyktatyran (392).png
Mayura Królowa Pszczół używa Żądlenia, aby unieruchomić Władcę Ciem, w celu pokonania przeciwnika.
Mayura (306).png

Sezon 4[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Królowa Bananów Vesperia Vesperia używa Żądlenia do unieruchomienia Bananka Boom Boom.
Vesperia - użycie ządła 1.png
Vesperia używa Żądlenia z zamiarem unieruchomienia Królowej Bananów, jednak zostaje zamieniona w banana.
Vesperia - użycie żądła 2.png
Megapijawa Vesperia używa Żądlenia do unieruchomienia Megapijawy, aby ta nie mogła stworzyć kolejnych klonów Dyktatyrana.
Żądło - Mega Leech.png
Optigami LadyBee LadyBee używa Żądlenia do unieruchomienia Królowej Stylu, dzięki czemu może bezproblemowo zniszczyć zaakumowany przedmiot.
LadyBee żądło.png
Ephemeral Vesperia Vesperia używa Żądlenia, aby unieruchomić sejf Moolaka.

Ciekawostki[]

  • Czas trwania Żądlenia to pięć minut[1].
  • Po przetłumaczeniu angielskiej nazwy super-mocy (Venom) na język polski słowo to oznacza jad lub truciznę.
  • W odcinku Mayura (Dzień Bohaterów - część 2) błędnie nazwano moc Żądło.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement