• Zapraszamy do głosowania na najlepszy fan-art!

CZYTAJ WIĘCEJ

Advertisement

Żądlićspecjalna umiejętność używana przez posiadacza Miraculum Pszczoły. Moc ta została użyta przez Królową Pszczół, Vesperię, LadyBee oraz Monarcha.

Opis[]

Królowa Pszczół – po tym jak Królowa Pszczół zakręci swoim Bączkiem oraz go złapie, broń zamienia się w pulsujące żądło oplatające rękę dziewczyny.

Vesperia – super-bohaterka zakręca Bączkiem i wypuszcza go przed siebie, po czym broń wirując przemieszcza się w bok. Po chwili Vesperia podstawia prawą dłoń pod Bączek, sprawiając, że ten zaczyna kręcić się szybciej, a kiedy zgromadzi się wokół niego energia, uderza pięścią w pojawiające się światło i podnosi rękę do góry, przywołując tym samym umiejętność.

Kiedy Posiadacz Miraculum dotknie żądłem swojego celu, ten zostaje unieruchomiony na jakiś czas. Po „użądleniu” pozostawia po sobie ślad.

Mimo że umiejętność jest bardzo pomocna, super-bohater musi używać jej mądrze, gdyż po jej wykorzystaniu wraca do swojej normalnej formy po pięciu minutach. Moc można użyć raz na każdą przemianę.

Przebieg[]

Użycie[]

Sezon 2[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Królowa Os Królowa Pszczół Unieruchomienie maszynisty, aby pociąg wymknął się spod kontroli.
Królowa Os (150).png
Dyktatyran Unieruchomienie Dyktatyrana, dzięki czemu Biedronka może zniszczyć zakumizowany przedmiot.
Dyktatyran (392).png
Mayura Królowa Pszczół przywołuje Żądlić z zamiarem unieruchomienia Władcy Ciem, jednak ostatecznie nie udaje jej się to.
Mayura (306).png

Sezon 4[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Królowa Bananów Vesperia Unieruchomienie Bananka Boom Boom.
Queen Banana Galeria (490).png
Vesperia używa Żądlić z zamiarem unieruchomienia Królowej Bananów, jednak zostaje zamieniona w banana.
Queen Banana Galeria (527).png
Megapijawa Unieruchomienie Megapijawy, aby ta nie mogła stworzyć kolejnych klonów Dyktatyrana.
Mega Leech Galeria (442).png
Optigami LadyBee Unieruchomienie Królowej Stylu, dzięki czemu może bezproblemowo zniszczyć zakumizowany przedmiot.
Optigami Galeria (499).png
Efemeryd Vesperia Unieruchomienie sejfu Złotnika, aby Serpention mógł go otworzyć używając swojej mocy.
Ephemeral Galeria (62).png
Kuro Neko Unieruchomienie Bobogiganta, aby Biedronka mogła bez problemu zniszczyć zakumizowany przedmiot i złapać Akumę.
Kuro Neko Galeria (14).png
FCFaul Unieruchomienie jednej z Faulerek.
Penalteam Galeria (540).png
Kontratak Unieruchomienie Kontrataku, jednak moc na niego nie działa i zostaje skopiowana.
Strikeback Galeria (150).png

Sezon 5[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Evolution Monarch Unieruchomienie Królix.
Żądlić - Evolution.png

Alternatywne wersje[]

Odcinek Twórca Użycie Obraz
Kontratak (sezon 4) Kontratak Kontratak przywołuje Żądlić, jednak nie wiadomo, w jaki sposób je wykorzystuje.
Strikeback Galeria (170).png

Ciekawostki[]

  • Czas trwania Żądlić to pięć minut[1].
  • Po przetłumaczeniu angielskiej nazwy super-mocy (Venom) na język polski słowo to oznacza jad lub truciznę.
  • W odcinku Mayura (Dzień Bohaterów - część 2) błędnie nazwano moc Żądło.

Przypisy[]

Zobacz też…[]

Advertisement